Selasa, 19 Mei 2015

rumah untuk orang bawahan mana azmin?

Heboh katanya kerajaan negeri Selangor sangat telus dalam menjaga kebajikan rakyat bawahan.
Dengan adanya rumah mampu milik berharga rm250,000 seunit, agak-agak mampu dimilili oleh siapa? Orang kita kah? Mampu milik tu kira harga paling afdal yang mampu kerajaan negeri berikan.

Ok, sekiranya rumah mampu milik boleh dibuat, rumah murah takkkan tak nak buat azmin, buatlah juga rumah kos rendah, kalau kerajaan negeri johor pun boleh buat, komitmen kerajaan negeri melalui pkns takkan tak da satu pun projek untuk orang bawahan, asyik jaga minoriti jer.

Sudahlah rakyat bawahan di Selangor ni diperlukan bila mengundi je, kebajikan mereka dibuat lupa, kesian.

Rumah ppr dan pprt tidak dijaga dengan baik, dibiarkan, sewa dahla naik, kebajikan apa sebenarnya yang diperjuangkan?

ps: orang melayu di Selangor macam anak tiri jer, ibarat kelas ke-2, itupun ramai tak sedar, bila ngundi bagi juga dekat balaci dap berkuasa, bodoh ke gila?

2 ulasan:

  1. Melayu Selangor tak bodoh lah.....

    Tapi BESAR PUNYA BAHLOL HARAM JADAH!!!!

    BalasPadam
  2. tahniah rakyat selangor....for the last 2 terms, you have chosen the right party to lead and admin the state....now you pay the price.....good luck...

    BalasPadam