Sabtu, 13 Jun 2015

AZMIN PENDUDUK DAMANSARA DAMAI TUNTUT JALAN KE-2, SESAK TERUK TAK TERTAHAN, TOLONGLAH FAHAM AZMIN, TOLONGLAH!!

AZMIN PADA 21 MAC 2015 YANG LEPAS BERKATA DENGAN NADA MENUSUK KALBU, "APA NAK JAWAB DEPAN ALLAH JIKA ABAIKAN PENDUDUK DAMANSARA DAMAI"

AYAT SHAHDU DARIPADA SEORANG MB YANG PALING TELUS DI SELANGOR INI, TAPI SEKARANG PENDUDUK DAMANSARA DAMAI SUDAH TIDAK TAHAN DENGAN KESESAKAN YANG KRITIKAL PADA WAKTU PUNCAK, MALAH BUKAN WAKTU PUNCAK PUN JALAN SESAK YANG TIDAK MASUK AKAL, JADI PENDUDUK BERHAK AZMIN TUNAIKAN JANJI SUPAYA JALAN ALTERNATIF DI BINA.

KONDO BANYAK NAK SIAP PEMBINAANNYA, MALAH ADA YANG BAKAL DIBINA, ADAKAH LEBIH 100,000 PENDUDUK TERPAKSA HADAPI KEADAAN JALAN YANG TIDAK RELEVEN DI DAMANSARA DAMAI, MAKA DIHARUSKAN JALAN ALTERNATIF DIBUAT.

ANTARA GAMBAR-GAMBAR DEMO PAGI TADI DI DAMANSARA DAMAI..





















6 ulasan:

  1. Bodoh punya penduduk..kalu sesak naik je la basikal..x pun pindah tempat lain spt di pendalaman sabah..dijamin x sesak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Masalah bkn pd kerajaan negeri semata2....siapa yg tinggal lama tahu susana kat sana yg awal iaitu mk land pemaju disitu.

    BalasPadam
  3. Azmin jual bini. Dulu kasi Anwar bedal kali ini siapa nak bedal Shamsida

    BalasPadam
  4. Allahuakbar....ALLAH yang maha mengetahui setiap yg ada didalam hati manusia itu...

    BalasPadam
  5. Masaalah utama yg perlu Settle ada lah tutup tol ldp rm1.60 tu...sebab tol tu jalan jadi jem,,,macam mana nak buat jln kedua selagi tol tu ada kat situ..jalan flora damansara pun dah dikecilkan utk banglo baru atas bukit tu...terpaksa usik jln flora tu sbb nak jaga kepentingan tol ldp rm1.60 tu,..

    Ldp sangat crowded dan tak layak dipanggil lebuhraya...

    BalasPadam