Ahad, 14 Jun 2015

BILA KIASU NAK BOHONG, DIA BOHONG CARA TERATUR, JANGAN TERPEDAYA DENGAN MUDAH!!

Punya hebat kiasu baka komunis berlakon baik kononnya dialah penyelamat orang Islam, kononnya parti mereka yang sangat baik melayan orang Islam.

Hallo dap, di pulau pinang berapa masjid sudah dibina? Berapa banyak rumah mampu milik lu orang bina untuk orang susah?

Berapa banyak peniaga melayu lu orang humban ranapkan rumah, kedai serta gerai mereka, woi keparat, jalan di pulau pinang pun ada yang nama cina, bahasa melayu pun lu orang kuntaw tak reti hormat.

Wei kiasu, hal hudud pun lu orang tentang, lu orang kritik pemimpin Islam macam lu ingat Malaysia bapak lu punya, lu orang baru dapat pulau pinang pun lu orang ligan orang melayu serupa kayu.

Di kelantan lu orang berlakon baik konon tolong banyak, konon banyak siapkan rumah mangsa banjir, siap nak bina masjid, niat memang bagus, tetapi niat tersirat nak kuasa mutlak, lepas tu kita tengok orang melayu terpekik terlolong ke tak.

Lagi pelik ada melayu jadi sewel dok jilat dap ni. Bila nak sedar?

Umno dah beritahu sikap dap yang terlampau biadab, tetapi dahulu pas lupa, Sekarang bila dalaman sendiri punya ramai baka dap cipta, barulah pas mulakan pembersihan pada pemilihan di muktamar pas ke61, harap kesedaran ini wujud pula pada orang pkr, sejak anwar masuk penjara, dap sikapnya sudah macam kera dapat belacan, semua dia nak langgar.

ps: tidak salah untuk memperingatkan kepada semua orang melayu, parti pap yang memerintah singapura sekarang sejarahnya mengencing orang melayu dengan taktik dan strategi dap gunakan sekarang, sedarlah semua.

*maaf ada ayat kasar, itu semua untuk memperingatkan semua, bila nasi dah jadi bubur, habis.

10 ulasan:

  1. MENYAMPAH betul aku tengok si TUA-BANGKA-tak sedaq-diri tu jadi ANJING PENJILAT si PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI-SIAL!

    Tengok sajalah P. Pinang - habis tanah negeri dijual pd. GENG PENGGANAS Barat/Zionis serta SingaPORKnya! Bahkan, baru-baru ni, aku tgk sebuah program kat ASTRO di siaran asing/omputih psl. 'Penang', BUMIPUTERA Islam/Melayu serta warisan/budaya kita seolah TAK WUJUD kat P. Pinang tu - gambaq Masjid sepintas lalu; dan begitu BONGKAK menunjukkan budaya PENDATANG termasuk omputih seolah depalah TUAN dgn. budaya 'high-class'-KEPARAT depa! PI MAMPOS!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Padan muka PAS..Bangang dan tolol..sekarang apa PAS dapat...MALU sebab seronok jual maruah...ini bukan salah penyokong tapi TGHH yg mengkafirkan UMNO...Lembu lembu penyokong ikut...macam manusia tak berakal..sekarang rasalah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku dah cakap PAS akan reput dengan sendirinya.

      Padam
  3. Dah lama ada amaran jgn jd kan golongan sebegini jd pemimpin kamu,
    Sayangnya pemimpin islam pun kuat menggigit rakyat,ntahlah labu....

    BalasPadam
  4. PADAN MUKA PAS PUSS PISS, itulah satu Stadium doakan pecah perut UMNO sekarang? Lihat siapa Allah swt HANTAR pada Kelantan????? Siapa????

    BalasPadam
  5. Yang diperbodohkan ialah MELAYU.

    Ini semua berpunca dari hasad dengki dan kerakusan kuasa Anwar Ibrahim.

    BalasPadam
  6. DAP dah memulakan langkah jarum PAP... Ambil hati melayu kemudian bila dah berkuasa, satu persatu hak dihapuskan sehinggalah Malaysia menjadi republik... Mereka bising pasal pengundi hantu dari bangladesh dan rohingya, tetapi dalam senyap, mereka lah yang mengatur pengundi hantu warga China yang masuk ke Malaysia kemudian hilang... Tau2 semua dah ada IC... boleh buat semakan kadar penambahan orang Cina dalam komposisi rakyat Malaysia sedangkan kadar kelahiran kaum cina adalah yang terendah...

    Zack...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kes ini patut disiasat dan ambil tindakan sewajarnya. Contohnya pastikan cap jari pada ic sama dengan pemegang ic tersebut.

      Padam
  7. A Samad Said dah jadi talibarut untuk memusnahkan orang melayu. Duit punya pasal, DAP mjadi harum. Harum nak mampus agaknya.

    BalasPadam