Selasa, 9 Jun 2015

DAP DAH CERAIKAN PAS DENGAN TALAK 3

Perghh ganas cara dap ye, dewan ulamak pas anggap kerjasama dengan dap sudah berakhir, malah dap memang tidak menganggap pas sebagai rakan.

Unit pro dap dalam pas semuanya kalah teruk, mat sabu yang lantang tu pun kalah dengan undi kecil, sehingga dia pun tak percaya apa terjadi sebenarnya.

Mendidih darah guan eng, dia arahkan kesemua yang ada jawatan didalam GLC atau syarikat kerajaan negeri pulau pinang dipersilakan berambus, dia nak tukar orang lain.

Pas masih dalam keadaan terkejut juga, sebab ingatkan dap nak pujuk mereka ker, nak ajak berbaik ker, tidak sama sekali sepet kiasu dap sudah tidak mahu lagi berkawan dengan pas.

Jadi di Selangor memungkinkan keadaan kacau bilau bakal terjadi? Azmin pula rasa tergugat, jadi BN selangor pula makan popcorn sambil nak lihat apa akan terjadi, adakah akan lebih besar?

Tapi tulah melihat keadaan umno pun makin pecah belah, mungkin agak sukar nak beritahu, umno Selangor patut pandang perihal ini sebagai modal bagus untuk merangka strategi, bukan jilat, jilat jilat, hirup lepastu declare juara isu.

ps: bersatulah umat Islam melayu, jangan biarkan pecah belah.

Sumber
http://selangorpost.com/?p=4321

4 ulasan:

  1. KALAU CERAI BERAPA TALAQ NYA? JIKA MATI MANA QUBURNYA, SUDAH BERCERAI HARAM SERUMAH SELEPAS HABIS EDAH, KATA BERCERAI TAPI TIDUR SATU KATIL/SAHARE SATU BANTAL/TIDUR DALAM SATU SELIMUT/TIDUR DALAM SATU BILII/TINGGAL BAWAH SATU BUMBUNG.......ALAMAT DAPAT ANAK...ANAK HARAM JADAH. BACAKAN TALQIN UNTUK PR.....JANGAN SEBOK HAL RUMAH TANGGA ORANG. KOKOK BERDERAI-DERAI, PUNGQOK PENUH NAJIS.....KASIAANNNNNNNNNNNNN LGE/LKSIAL

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. PAS keluarlah PR kita akan lebih beriman dan khusyuk dengan ajaran Islam. Redha Allah akan sentiasa bersama kita InsyaAllah. Apa guna kita memerintah Malaysia sekiranya pemimpin Tok Guru Tuan Haji kita dicaci dihina oleh kafir. Rezeki Allah ada di mana-mana carilah rezeki itu dengan penuh syukur tanpa perlu mendokong aspirasi kafir yang penuh tipu daya dan menyesatkan.

    BalasPadam
  3. Oleh kerana msu dap yg diketuai anak tok guru lks iaitu khalifah umar abdul aziz dah mengeluarkan ketetapan, bkn usul tau, maka mat sabu dan mujahid, demi x mau dilihat menentang ulamak2 besar dap...terus isytihar letak jawatan...nampak wala mereka kt mana? Atau hati dh buta...

    BalasPadam