Isnin, 1 Jun 2015

DAP JADI PENCATUR UNTUK BENAMKAN PRO ULAMA PADA PEMILIHAN PAS NANTI!

Sekiranya pemilihan umno dicaturkan oleh mca atau mic, malah ada pemimpin mca yang terang-terang gunakan ayat begini, "bakal presiden umno perlu ditukar pada pemilihan ini".

Agak-agak tuduhan umno bachul, umno kecut, umno dikemam telur oleh mca pasti berkumandang, tetapi hal itu mustahil berlaku dalam BN.

Tetapi apa terjadi terhadap pas sangat memalukan, apabila, pemimpin dap seperti nga kor ming pula menjadi jurucakap serta jurupromosi kepada bakal presiden pas yang dicalonkan pada pemilihan nanti.

Sudah ketara peranan pro dap untuk kawal selia parti Islam itu, adakah tidak terdetikkah naluri akar umbi yang mereka memang bakal dikeldaikan cukup-cukup oleh si kafir yang mencaturkan pemimpin mereka selepas pemilihan pas nanti.

Memalukan sekiranya golongan pro ulama tidak mampu nak lakukan apa-apa. Serius, jatuhnya hadi, tiada makna pas bercerita parti itu memperjuangkan Islam.

#KeldaiDap


6 ulasan:

  1. BILA DAH "SEPANGKIN" DENGAN KHINZIR/SEKANDANG DENGAN BABI/SWINE/LARD/BACON/PIG, MESTI TERPALIT DENGAN NAJIS MUGHALLAZAH TU. NAK BUAT MACAM MANA? ORANG PAS MEREKA DAN PEMIMPIN MEREKA ADALAH ULAMAK, PANDAI2LAH NAK HIDUP "DALAM KANDANG NAJIS TU" KAN ! ALLAH MAHA ADIL. SDR SE ISLAM DI KAFIR KAN, SIKAP I DIA KUILSSEKARANG. SEKARANG TENGOKLAH AKIBATNYA.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Berkat doa pecah perut barangkali, kot..?

    BalasPadam
  3. Ya Allah kau satukan hati hati orang islam di Malaysia
    dan kau kekalkan pemerintahan kerajaan islam yg dipimpin oleh parti melayu/islam UMNO.

    Kita kena perkuatkan pemerintahan kerajaan Islam ini. BUkan nak tumbangkan dan lantik DAP jadi PM atau puppet DAP dari PASMa jadi PM atau puppet DAP dari Keadilan untuk jadi PM...

    Hancur melayu dan Islam bila puak puak ni memerintah...

    Org melayu tak akan dapat kembali negara ni, sekiranya puak puak ni berkuasa sebab mereka ada kuasa ekonomi, duit, bantuan luar yg kuat.

    Org melayu/bumiputra ada 60 % ajer, mereka perlukan munafik 11 % dari org melayu/bumiputra untk mereka memerintah. Masa tu mereka menjadi majoriti 51 % denagn bantuan 11 % melayu munafik.


    Fikir fikirkan lah....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Doa yg bagus, Amin!

      Padam
    2. Yes doa terbaik.Aamiin

      Padam