Isnin, 8 Jun 2015

PASMA AKAN DIJADIKAN PARTI POLITIK, SETELAH RAMAI CALON DARI MEREKA KALAH TERUK PADA PEMILIHAN PAS MINGGU LEPAS

Perihal pasma yang diwar-warkan bakal mengawal sepenuhnya pas pada pemilihan pas yang berlangsung pada minggu lepas nampaknya gagal dengan jayanya.

Strategi pasma bermula dari tahun lepas setelah berlakunya krisis jawatan mb di negeri Selangor, ramai melihat PR berpecah teruk, serangan terhadap hadi agak keras juga kerana pkr dan dap mencaturkan agenda supaya Khalid Ibrahim perlu dijatuhkan ketika itu.

Hadi pula bukan seorang pak turut, dia ada prinsip, pas pula bukan parti hangguk saja, tetapi pada ketika itulah terbongkarnya terang-terang golongan jebon, broker, anwarinas yang sebelum ini bergerak malu-malu kucing didalam pas.

Sejak dari itu golongan melawan arus ini semacam nak melanggar hadi serta tiada hormat sudah terhadap tuan presidennya.

Mat sabu sangat ketara cara langgarnya, halus, konon nak bawa pas ke arah baru, lebih terbuka.

Akhirnya perancangan rampasan kuasa golongan broker, penjilat dap tersungkur teruk pada pemilihan yang berlangsung pada 4-6 Jun yang lepas.

Boleh dikatakan kekalahan 10-0 yang sangat memalukan, mat sabu hairan kerana undi terhadapnya sedikit, tak logik, hanipa maidin yang mulut macam jibrauk tu pun kalah teruk, mahfuz omar, husam musa, kesemua team jilat dap kalah.

Jadi pembersihan perosak sudah berjaya dilakukan oleh hadi awang. Sekalung tahniah.

ps: Umno bila lagi nak bersihkan perosak dalam parti?

8 ulasan:

  1. Pembersihan dlm umno adalah mandatori. Umno tak perlu pemimpin lembik yg kena sergah sikit terus merapu kena hasut pulak terus melatah. Laporan tak keluar lagi dah tuduh bukan2. Pak menteri yg tak setia elok letak jawatan sekarang tak payah tunggu siasatan kerana telah langgar prinsip setia pd parti. Ini semua akibat terpengaruh dgn game terancang puak dap dan pkr utk tutup masalah dalaman pr terutama dgn kepimpinan pas baru.

    Paling mengecewakan perbuatan tun m sendiri yg bukan shj percaya dakwaan pembangkang malah siap tokok tambah cerita sesuka hati hingga fakta yg dikeluarkan berbeza beza. Sgt lemah!!! Yg paling menarik perhatian cerita dlm page cybertrooper DAP ulang sekali lg...page cybertrooper DAP sekarang penuh cerita tun m seolah olah sokongan terhadap tun m dpt perkenan tokong lim. Tun m kini mungkin sudah jadi options terbaru utk dap selain drpd anwar ibrahim. Kebetulan tun m lebih popular dari anwar dikalangan org cina kaya raya.

    Saya bukan pakar atau kroni sesiapa tapi akar umbi yg sekadar suka memerhati dan kaji pergerakan dlm politik. Isu 1mdb adalah satu isu berlainan yg perlu penjelasan profesional. Tetapi cubaan menyerang ds najib lebih bersifat cubaan menyerang peribadi. Puak yg mnyerang ds najib pun bukan kita tak kenal khairuddin bankrupt, mat said antara pemimpin yg hilang kuasa dan ada motif dendam. Saya baca blog pro tun m skripnya sama spt pembangkang.... 1mdb-rosmah-altantuya jadi topik. Saya bukan budak2 dan bodoh utk percaya cerita karut ni. Lagi bagus saya baca pendedahan asal dari pembangkang.

    anti Barisan EMOsional.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tapi kenapa khairudin yg membuat laporan polis tapi dia pulak yg disiasat ? kenapa tiba-tiba dia dituduh membersihkan wang haram? kenapa dia tiba-tiba dituduh membiayai pengganas ?

      kalau khairudin tak buat laporan polis terhadap 1mdb, adakah segala tuduhan ini takkan wujud ?......tak rasa pelik ke? mcm sengaja nak tutup mulut orang jer...

      Padam
    2. menteri tak setia ?....kamu nak menteri yg mcmana, yg setia membabi-buta atau yg bertanggungjawab kpd rakyat ?

      Padam
    3. hallo, hallo,...tun tak perlu kutip maklumat dr pembangkang.
      Sebagai bekas perdana menteri dan world leader yg dihormati, tun ada sumber -sumber tersendiri yg berwibawa.

      Padam
    4. najib menipu diparlimen tentang wang pelaburan 1mdb di bank singapore !!

      ....wah, professional sangat la penjelasan si bugis tuu...

      Padam
    5. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. tak pe dipersilakan jd ngok

    BalasPadam
  3. bersihkan penasihat keliling najib tu,...apa guna sokong bawak rebah.

    BalasPadam