Ahad, 7 Jun 2015

TIDAK SAMPAI 48 JAM SUDAH TERKANTOI PERANCANGAN LICIK SUKAGUAM?

Patutlah majlis ini sengaja dibuat dan jadikan Najib sebagai umpan, malah Tun M sebagai mata kail.

Cukup licik permainan ini, cuma ingin bertanya, perbincangan apa yang telah dilakukan pada tarikh tertera tu? Untuk apa? Ada wang besarkah?

Tuan badan yang mungkin nak "play safe" akhirnya terbongkar satu persatu perancangan jahat puak-puak kebuloq makan duit najis yang ditabur pembongak yang niatnya hanya satu, HANCURKAN UMNO DENGAN GUNAKAN NAJIB DAN TUN MAHATHIR.

Patutlah masa majlis tertutup tu tahap keselamatan hancur, siap beri kenyataan tak betul, malah paling penting merosakkan imej Najib sebagai Perdana Menteri.

Siapa boleh jawab? Siapa kena game dan siapa empunya game?

18 ulasan:

  1. Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. hahaha..dah mcm cerita dongeng..yg blog mykmu tuduh sukaguam bersekongkol dgn bebudak KJ (pinky)..perjumpaan di hotel di johor bahru seminggu sblm majlis nothing to hide..bila pemimpin yg mereka sokonng terlalu BACUL jadi mcm ni la..mula mncari kesalahan org lain untuk menutup kepondanan..si bacul buang ISA sbb nk dapat undi cina..lps tu nak gadai akta hasutan juga untuk cina nasib baik tak jadi..klu nak cite kebaculan PM mmg meremang bulu roma..habis semua nak digadai untuk nak kembalikan undi cina..sbb tu la apa yg pembangkang nak buat si pahlawan bugis tak bertelor ni pn nak buat..klu nak tahu apa yg si bangsat strawberi dah gadai pulak pada OBAMA xtau la..klu nk berdialog di negara sendirinpn xselamat malah PWTC juga dikatakan akan dibom dan teruknya rusuhan spt 1998 mmg sah la negara ni dah xselamat!!

    I LOVE PM
    SELAMATKAN UMNO

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Sebenarnya, saya tak faham mengapa sukaguam jadi mangsa najib.

    By the way, tak dengar pun umno heavyweights yang buat komen......



    BalasPadam
  5. Knp di parlimen pon najib takut utk debat?
    Paling rendah taraf pon live tv broadcast dgn tun atau pemanggil secara langsung isu ini....ada najib bran???
    Sudah tentu najib blh arah polis secure bangunan stesen tv...xkan tu pon takot??

    Apa la awak ckp ni...x ubah apa pon persepsi masy.
    Ingat kuasa Allah swt mengatasi segalanya...hatta rezeki awak sekalipon
    Bila terlalu riak,ckp besar darah pahlawan bla bla bla....
    Akhir sekali Allah swt dgn izinNya terbuka pekung bila esoknya ditunjukNya si pahlawan ini sebenanrnya pengecut...barangkali sb sudah curi byk wang rakyat...
    Ingat rezeki awak di mana? Si boogeys itu atau tuhan maha pencipta?

    BalasPadam
  6. Panas telinga laa tu admin..kami tidak bodoh mcm kamu

    BalasPadam
  7. Tun Mahathir melawat Bosnia ketika perang sedang berlangsung. Bom meletup disana-sini tapi tun tetap teruskan perjalanan dan berjuang demi kesejahteraan umat Islam sejagat.

    Berbeza bagai langit dengan bumi apabila Najib yang teramat seram untuk melangkah ke pwtc bahkan bersetuju untuk tidak hadir kononnya demi keselamatan dirinya.

    Cubalah saudara-saudari berfikir sejenak, apakah hanya kerana seorang yang membuat kecoh diluar dewan maka seluruh majlis perlu dibatalkan ?
    Tidak bolehkan KPN arahkan lebih ramai anggota polis datang demi menjamin keselamatan ? Apakah semua perwakilan NGO itu terdiri daripada kalangan penjenayah ? Apakah pwtc dah di cop sebagai sarang pengganas sehingga PM tak berani jejakkan kaki ?

    Orang ramai boleh berfikir dan melihat sendiri bagaimana Najib dengan sengaja mengelak dari bersemuka dan berdialog dengan tun Mahathir didepan ribuan ahli NGO. Maka perkara remeh dijadikan alasan untuk tidak hadir.

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu la yg sebenarnya.....tapi pendokong berbayar (blogger bangang,..sepertimana kata najib sendiri) berusaha memutar belit cerita dan mencari kambing hitam demi memelihara imej pahlawan bugis yg semakin kering darah beraninya.

      Padam
  8. Dalam isu 1mdb, aku tak sokong najib, dalam masa yg sama meluat dengan tun. Kenapa? Najib terlalu penakut utk bercakap benar dan sering menyorok di balik lalang sehelai dalam menjelaskan isu. Tun pulak, seperti beruk kena belacan, terlompat sana sini hingga hilang sabar menunggu hasil siasatan PAC, audit negara dan yg seumpamanya. Selain itu, nombor yg disebut oleh tun.juga kerap berubah. Sekejap 42 bilion, sekejap 27 bilion. Mana kertas atau dokumen bukti? Itu yg rakyat nak tahu. Rakyat sebenarnya cuak dan muak dengan isu perang saudara begini. Utk bn, kononnya nak baiki umno, tetapi umno yg dirosakkan. Apa najib buat utk kukuhkan umno? Hanya kukuhkan keturunan bugis? Tun pulak, kononnya takut umno/bn tewas pru14. Hakikatnya umno/bn bakal tewas kerana kerosakan yg dilakukan oleh tun sekarang. Mulut dan kerjatangan tyn telah memecahkan umno kpd 2 kumpulan. Pronajib dan anti najib. Ini hakikat sekarang beb! Lihat sahaja ulasan2 yg ada, ada yg gila babi sokong najib, tak kurang juga yg mcm tak cukup otak sokong tanpa soal tun mahathir. Rumusannya, najib dan tun.mahathir yg bertempur, hati rakyat yg rosak. Belum kira berapa bilion duit negara yg lesap. Harapan rakyat: najib, bercakap benarlah dan jangan terlalu percaya kepada punahsihat yg membawa kerosakan. Tun, buatlah cara tua, banyak2 bersabar. Tak rugi orang yg sabar. Jangan tunjukkan bahawa orang bijak macam tun rupanya tak punya sifat sabar. Jangan juga tunjuk bahawa tun dah terkena sakit nyanyuk. Kepada pronajib dan anti najib, jangan fikir rakyat akan memilih antara najib atau tun mahathir sahaja. Yg meluat dgn kedua duanya juga lebih ramai.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau fikir kalau tun tak bersuara dlm hal 1mdb ni, Najib ada ambil peduli ke ?....ternyata ada banyak aktiviti meragukan yg sengaja dirahsiakan dari pengetahuan umum.

      Kerosakan dlm 1mdb sudah pun berlaku. Najib sendiri mengakuinya. Cuma Najib berusaha mengekang tun mahathir, Daim dan mana-mana pihak daripada terus membongkar kelemahan beliau dlm membuat keputusan2 menguruskan 1mdb.

      Nak suruh tun bersabar sampai bila ? ...sampai pembangkang gunakan isu ini semasa pru14 nanti ?

      nak dokumen bukti ??...pasal tu tun tanya Najib. Sebagai PM dan menteri kewangan Najib kena jawab serta tunjuk bukti hitam putih bahawa tiada penyelewengan atau salahurus ! bukannya menipu diparlimen. Sekejap kata ada duit dlm bank diSingapore, lepas tu kata tak ada.

      Sedangkan parlimen pun dikencingkannya apatah lagi rakyat biasa yg bertanya. Sebab itu kita perlu tun Mahathir untuk mendesak Najib berterus terang dan bersikap telus.

      Itu pun tak boleh faham ke ??!

      Padam
    2. Malays who criticise Tun are very ungrateful . Tun is the only PM to have successfully brought the Malays forward . Now he is being criticized .

      Padam
  9. Kikikikikiki..
    Cari kambing ke tuan admin????

    BalasPadam
  10. Sedih melayu sama melayu berperang..kebodohan yg akan menjatuhkan bangsa sendiri sahaja..kebencian yg ditabur bersama fitnah boleh menaikkan rasa bangang bangsaku tanpa berfikir fakta atau auta..bodohnya melayu sampai ke tulang hitam..teruskan,..teruskan..sampai bangsa lain mengambil hak kamu...

    BalasPadam
  11. 2015, Aku setuju. Sebenar dua-dua Melayu ni kena hantuk kepala oleh puak-puak Melayu yang tamak gila kuasa dan wang.

    Maka yang jadi bahlol ialah puak-puak Melayu seluruh nusantara, termasuk kau dan aku.

    BalasPadam
  12. Memang Melayu BODOH!!

    Cina rilek je tengok penyokong2 Melayu bertekak, maki hamun dan MENGHINA satu persatu pemimpin2 Melayu.

    HIDUP BANGSA CINA! HAPUSKAN HAK2 MELAYU.

    MAJU LAH SINGAPORE!

    BalasPadam
  13. melayu yg bodoh adalah melayu yg hanya melihat saja penyelewengan didepan mata tanpa mahu bertanya.
    Cina yg perabiskan duit rakyat macam jho low tu nak dibiarkan jer ?

    BalasPadam
  14. Jho low tu masih samar2..madey tembak berdasarkan claim sarawak report dan bukannye bukti ditangan..tp cina2 yg belasah berbillion2 subsidi kpd IPP tu da memang terang lg bersuluh..

    BalasPadam