Ahad, 7 Jun 2015

UNTUK SELAMATKAN UMNO, TETAPI HANCURKAN AKAR UMBI PUNYA KEPERCAYAAN, BAGUS BUKAN STRATEGI INI?

Keadaan umno tidak sepatutnya berlaku perihal ini, perihal perang saudara yang tidak sepatutnya berlaku langsung kawan-kawan.

Percayalah isunya kerana kroni-kroni dan golongan kecewa tidak mampu lagi hidup senang kerana tidak dilayan atau bukan lagi untuk orang-orang yang dulu kenyang tanpa bekerja keras, hanya tunggu duit masuk berkoyan-koyan.

Jadi Tun melihat juga permasalahan ini, sehingga IPP milik kroninya ternganggu.
Astro pun ternganggu kerana ada saingan baru, TV setelit baru dilancarkan bulan April lepas.
Banyak lagi kroni kapitalis yang dihidupkan Tun dulu tidak selesa kerana ternganggu fulusnya.

Najib mungkin melakukan sesuatu untuk menghalang si kapitalis kroni kenyang zaman Tun dari bermaharajalela menjerut rakyat. Sudahnya nanti beliau dan kerajaan BN dipersalahkan, kerajaan BN puncanya sedangkan kroni-kroni inilah yang sedap menghirup secara berjemaah.

Kalau perasan, hanya prepaid celcom dan altel tiada gst bila anda beli, telco lain still kenakan gst, sedangkan telco lain mampu untuk tidak kenakan gst. Fikir... Kenapa.
Jadi selepas gst dilaksanakan, wave serangan Tun bermula tanpa berhenti. Nampak?

Jadi golongan ternganggu inilah yang cerdik gunakan Tun untuk selamatkan mereka.
Tidak akan ada sesuatu perihal berlaku tanpa sebab, kebetulan Tun seorang negarawan, ramai pengikut, inilah masanya, matikan kuasa Najib.

Perasan tak yang Tun serang Najib hanya ulang perihal sama, malah tuduhannya adakalanya tidak konsisten, sehingga peribadi Najib pun terpalit.

Sehingga TPM pun terpaksa hadap pencaturan jahat ini,bgolongan ini gunakan cukup-cukup, dikambingkan hitam Muhyiddin TPM untuk terjebak dalam perang saudara terancang ini.

Bagi aku keparat yang makan duit najis cair untuk punahkan UMNO. Anda semua patut insaflah. Kerosakan dalam UMNO sudah berlaku dengan teruk.

Ini bukan nak selamatkan UMNO, Tetapi menjahanamkan UMNO.

#LawanSyaitanAduDomba

31 ulasan:

  1. betoi..antara ulasan terbaik bulan ni..tahniah saudara..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. betoi..antara ulasan terbaik bulan ni..tahniah saudara..

    BalasPadam
  3. He,he,he hancurkan kroni kroni TDM, agar kroni kroni Najib pula yang kenyang sampai tidak boleh bangun lagi. Tidak boleh bangun lagi akibat kekenyangan yang amat sangat!

    BalasPadam
  4. Tanya diri sendiri, apakah tiada sebarang keraguan dalam pengurusan 1mdb ??
    kalau ada, jangan salahkan tun dan rakyat yang bertanya,...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya seorang accoutntant dan saya juga pernah berkhidmat sebagai juruaudit,saya lebih percaya lapuran auditors dari mempercayai 'pertanyaan' bodoh Mahathir.Mahathir tak pernah memberi bukti kukuh,selain dari pertanyaan dan tuduahan yg berubah-ubah.Secara logik saja pun saya dah boleh tolak kenyataan Mahahtir,bila dia kata hutang melebihi nilai harta dgn nilai yg begitu besar 42 biliiob/ 15 billion.. Mustahil perkara begini boleh terlepas dari pandangan auditors,dan mustahil ada pihak auditors yg boleh menerima kedudukan yg sebegitu tanpa mengeluarkan 'qualified opinions'.Setiap Auditors akan melihat segala dokumen sokongan setiap angka yg di tunjukan,terutama bagi nilai yg besar,'material ' pada pandangan auditors.Dari pandangan sebagai seorang accountant banyak kelemaha dalam tuduhan Mahathir,namun tidak menolak masahal 'cash flow' yg di hadapi 1MDB.Namun ini adalah perkara yg sering berlaku dalam perniagaan terutam yg mega macam 1MDB.Ini timbul kerana beberpa perancanga 1MDB tidak berjalan lancar,mislanya penyenarai 1MDB.Selain dari pada itu masalah ekonomi dunia yg tidak menentu juga mungkin menjadi punca,misalnya kejathuhan haga komoditi termasuklah hara minyak.Begitu juga dengan kenaikan nila USD yg sangat tinggi berbanding matawang dunia yg lain ,ringgit tidak terkecuali.jika hutang terpaksa di bayar dalam nilai USD ianya memang menjadi masalah besar,walau pun ada langkah penampan ,seperti apa yg simpan oleh BSI,tapi ianya mungkin tidak mencukupi.Perbuatan penyelewengan satu pun belum di buyktikan lagi,walaupn sedikit sebanyak mungkin boleh berlaku sepertiman di oraganisasi yg lain.Tapi kesimpulan saya ianya jauh meleset dari apa yg Mahathir bangkitkan.Kalau 1MDB di beri ruang membertulkan keudukan cas flow mereka,saya yakin 1MDB akan berjya.Urus 1MDB dengan langkah perniagaan,bukan dgn langkah jatuh menjatuh dalam politik, kerana itu adalah kerja jahatdan tak bertanggung jawab..

      Padam
    2. bodoh lah engkau ni. kalau dah beli IPP yg dah nak habih konsesi dengan harga lebih market value, pulak tu pinjam duit dengan interest tinggi, bayar pulak komisyen mcm taik kau ingat meniaga macam ni boleh untong ke. kau ni akauntan burok adik beradik loyar burok!

      Padam
    3. Rasa saya tak ada IPP yg akan tamat tempuh dalam masa terdekat ni,sebab itu Malakoff pun baru di senaraikan semula.Semua IPP hampir sama saja tempuhnya.Cuba cakap IPP yg mana satu akan tamat tempuh konsesinya?.jangan cakap saja macam Mahathir ,buktikan.Biasanya juga konsesi akan di sambung dgn syarat baru ,kadar pun baru,banyak alasan yg akan di kemukakan.Apakah kalau tamat tempuh IPP tersebut akan di serahkan kepada TNB secara percuma,atau di biarkan begitu saja jadi besi buruk?.Masuk akal kah?Itu sebab kena fikir dgn baik.

      Padam
    4. Anon 6.29,

      Kena kaji juga syarat konsesi IPP yg berat sebelah seperti yg di katakan oleh TS Anie Arof.Baru kau boleh faham kedudukan sebenarnya.

      Padam
    5. Siapa yang audit Brazen Sky.?Arul yang nampak sendiri bank statement dlm bentuk cash pun tiba tiba jadi unit. U as accountant should know that Audited Acc 1MDB is conso account ,so adakah Deliotte yg audit associate co?

      Kalau Arul cakap dah tengok sendiri statement in cash tapi bukan , boleh berlaku kemungkinan pihak pengurusan 1MDB bagi unverified documents to Auditor or bolehkah auditor 1MDB verify asset kat Brazen Sky?

      As accountant rasanya you blh faham maksud saya. So don't bangga claim as accountant if you know nut about auditing.

      If asset kat brazen sky dan dlm syarikat lain bernilai , kenapa tak tebus seperti yang dibuat untuk bayar hutang di Spore. Why Najib choose to borrow 950m as standby credit. Now they should consider repay the standby credit. Pendapatan kerajaan kurang akibat harga minyak jatuh. 1MDB sepatutnya tak blh menyusahkan kerajaan lagi.

      Padam
    6. Sebagai Auditors, Deliottte sudah tentu akan relieds atas lapuran auditors lain yg membuat audit syarikat subsidiari atau bersekut,atau lain lainnya.Dan cara pengauditan mereka juga sama, mustahil juga angka sebensar 25 billion boleh terlepas pandang,tanpa menyemak dukumen sokongannya .Saya tetap beranggapan angka Mahahthir tidak masuk akal dan jauh meleset. Ithink you know nut abaut the auditing standard.

      Padam
    7. Kenapa najib perlu berbohong diparlimen tentang duit di BSI Singapura ?? itu cukup menjadi asas untuk mendesak najib berterus terang berkenaan aktiviti 1mdb.

      Padam
  5. Tun dah sewel. LKY dah mampus Tun mula panic takut anak tak sempat jadi PM macam anak LKY.

    BalasPadam
    Balasan
    1. komen mcm kau ni menambahkan simpati kpd tun.

      Padam
  6. Ada anom tulis, saya tokok tambah lagi bagi sodap..

    Mahathir Mamak, nama asal Iskandar Killai A/L Iskandar Ali Kutty, pon bukan nama asal, beranak di Koraila, India, sudah Nyanyok, Meroyan sebab IPP milik kroni dia semua dipaksa jual kepada 1MDB. Dulu dia yang rancang black-out seluruh negara untuk tubuhkan IPP. IPP menjual tenaga dengan harga yang tinggi kepada TNB. Tan Sri Ani Arope tidak bersetuju lalu letak jawatan. Kawan saya mendapat bonus 18 bulan semasa kerja dengan IPP. Bayangkan berapa keuntungan yang IPP dapat dengan mencekik darah rakyat. Bayangkan berapa Banyak KOMISEN untuk Madey, ANAK CUCU and the GANG berkoyan-koyan. 

    Lepas tu dia minta pulak RM2 billion untuk bailout Proton kunun2nya untuk R&D. DS Najib tak bersetuju. Sebagai Pengerusi Proton kalau Madey genius sangat pulihkanlah Proton. Dulu Proton maju sebab cukai import kereta tinggi. Macam tu lah cara dia nak tunjuk hebat. Nak tunjuk hebat tapi pelekeh rakyat. Lain dulu lain sekarang Madey, you are nothing but a loser hence, you also have to compete in order to win. Kenapa Perodua berjaya tapi tidak Proton. Maknanya Madey, kau otak lembap bukanlah pandai sangat.

    Tun Dollah letak jawatan, syarat menantu dia Khairy dapat status Menteri. DS Najib setuju selepas PRU13 dan Khairy kena tunjuk kewibawaan dan ketokohan utk jawatan. Kau Madey marah sangat dgn Khairy sbb anak Botak @ Pondan@Gay kau kalah dlm pemilihan UMNO. Madey, kau paksa DS Najib supaya Khairy tak diberi liputan dan peranan dlm apa2 pun jua rancangan kerajaan supaya politikal milage Khairy merosot. DS Najib bukan jenis main belakang macam kaulah Madey LANUN, cuma Khairy memang species Bodoh lagi tak sedar diri.

    Lagi syarat kau letak kat DS Najib supaya membantu anak kau siHaramjaddah Mirzan yg terbukti Bonggok, Lembap, suka Berjudi, kalah besar bila berjudi, berapa kali Kerajaan nak kena BAILOUT anak celaka kau Madey? Last kau paksa Mokhzani jual saham dlm SapuraKencana utk tanggung bayar hutang anak bodoh Mirzan. Kenapa tak suruh Mokhzani jual sekali saham kau dalam MAXIS?

    Apa citer kilang kondom beri pada Marina di SADHU, daerah Outram dlm perjalanan ke Hatyai? Hee hee banyak2 kilang KILANG KONDOM yg kau kasi makan kedarah anak bini cucu kau. Apa citer Bank kau dekat Guam yg lagi satu anak kau kat Jepun Mirinda jaga?

    PRU 14. Masa tu kerajaan sudah kaya kerana GST. Peniaga tidak boleh lari dari cukai lagi. Begitu juga Madey pun susah nak dapat komisyen (black money) lagi kerana ianya akan dapat dikesan dengan sistem GST yang lebih efficient. Wang-wang haram tidak boleh mengalir keluar dari negara lagi. Malaysia menjadi negara maju. Gaji kakitangan kerajaan dinaikkan 25%. Cukai korporat diturunkan untuk bersaing dengan negara lain bagi mendapatkan FDI (Foreign Direct Investment). Banyak peluang pekerjaan diwujudkan. Cukai pendapatan turun untuk bantu golongan pertengahan. BRIM naik dua kali ganda.

    Madey akan hapuskan BRIM. Dia tak kan bagi duit kat orang susah. Sudah tentu BN akan kalah kerana sebahagian besar penyokong kerajaan adalah penerima BRIM. Selain dari BRIM kerajaan juga ada banyak sediakan modal untuk orang yang mahu berniaga melalui TEKUN dsbg. Jadi soal lebih baik bagi joran dari bagi ikan tidak timbul. In fact Kerajaan bagi kedua-dua sekali. Sapa yang mahu berniaga boleh berniaga. Sapa yang mau makan gaji boleh makan gaji.

    Kesimpulannya BN akan menang pada PRU 14. Jangan termakan hasutan Mamak Celaka yang ingin merosakkan negara. Madey, kau nak bertanding ker dlm pemilihan UMNO atau kau Nak Anak Botak Mukhriz Gay Pondan jadi PM? Haram Orang UMNO mengundi utk Anak Botak kau yg tak ada pendirian..gagal mentadbir Kedah, gagal patuh pd Presiden, Perdana Menteri... Kalau Amerika paksa kau, kalau Mukhriz jadi Perdana Menteri waktu tu, apakah Mukhriz akan JUAL MALAYSIA, kerana nak selamatkan kau Madey Celaka?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau sakit makanlah ubat, lepas tu pi berehat. Tak perlu la memaki hamun membuat tohmah pd tun sekeluarga.

      Orangramai cuma nak tahu kenapa Najib berbohong diparlimen ?
      Benarkah banyak keputusan tentang 1mdb tidak dirujuk dengan kabinet ? kenapa banyak urusan 1mdb dibuat secara rahsia ? mana pergi duit yang dikatakan sudah dibawa pulang dari Cayman Island ? Najib sebagai PM dan menteri kewangan bertanggungjawab ke atas 1mdb kena la jawab dan jelaskan,...!

      Jangan la nak larikan isu !!

      Padam
  7. Kalau nak makan najis najib pun sorok sorok lah... admin tau ke punca betapa ramainya penyokong umno kecil hati? isa hapus, pastu terhegeh2 nak hapuskan akta hasutan... bangsa yg tak sokong bn najib hadiahkan 'gagnam' bernilai jutaan rm... winable candidate sebenarnya kroni najib candidate... dan byk lagi yg mungkin admin telan bersama najis najib... admin x tau? keciaaaan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau kita Islam sejati kita pun tak setuju akta ISA ianya di luar gari keadilan Islam,tahan tanpa tuduhan dan tanpa had penggunaannya.Mahahthir memang suka itu sebab dia boleh bertahan 22 tahun,utk selamatkan diri dia buat Operasi Lalang yg memenjarakan ahli politik dan mereka yg vokal.Kalau tuk menghalang keganasa sekarang kita sudah ada akta utk itu,yg hanya fokus kepada keganasan,sperti ISI.Sekarang zamn sudah berubah,ramai para hakim yg bersikap liberal, yg tidak berkomporomi dgn akta ISA.Itulah sebabnya mereka yg di kenakan ISA di putuskan mendapat pampasan jutaan ringgit seperti kes 5 tahanan ISA i.e geng Hishamuddin Rais tidak berapa lama dulu.Mahukah lagi kita menjadikan jutawan segera kepad tahan ISA?.Akta Hasutan tidak di hapuskan,ertinya Najib berfikir secara matang dan sanggup di perlekehkan bila menukar janjinya demi kepentingan negara.Untuk mengelakan dari berlakunya 'hasutan' semua rakayt kena memperbetulakan diri mereka ,teutamnya orang Melayu.Keistimewaan dan kegagalan orang Melayu mencapai standard hasil keistimewaannya selalu menjadi punca berlakunya 'hasutan'.Winable candidate sebenarnya Najib's candidate dan di zaman Mahahtir winable candidate adalah Mahathir's candidat so 2X5 je.Orang Umno memang ramai yg syok sendiri nak jadi calun,tak kan semua nak bagi jadi calun.Yg penting kepentingan ugama ,,bangsa dan negara terjamin,serta keadilan utk bangsa lain juga ada.sokong saja siapa yg sudah di pilih dan perbetulkan secara hikmah mana yg salah.Bukan hasut menghasut dgn fakta yg tak betul.

      Padam
    2. Najib, beranilah kerana benar dan bukan takut kerana salah. Semasa but hutang MP tak diajak berunding tapi bila dah terdesak MP pulak disuruh letak jawatan kalau tak mahu menyokong, Banyak cantik muka dia!!!

      Padam
  8. Hai pencacai ssakalllian. Ada aku kisah. Tanpa TUN bagitau pun aku, masyarakat bandar dan kampung tak sebodoh pencacai sangka. Walaupun aku ahli UMNO tapi aku dah haramkan tangan aku dan keluarga untuk mengundi BN selagi najib tak tarik GST. Apa aku dapat dari UMNO kalau sokongan aku dibalas dengan GST. Masyarakat tak kisah dengan IMDB. Lantaklah kau, tetapi masyarakat terkesan dengan GST. Jangan syok sendiri wahai pencacai. Undi bukan ditangan pencacai sorang tapi ditangan masyarakat hatta ahli UMNO sendiri. Ada aku kisah kalau aku jadi musuh dalam selimut UMNO. Im sorry.,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat mengundi Pembangkang.Saya sendiri bekas penyokong kuat pembangkan,tapi berturkan menyokong Umno kerana mendapati tidak ada yg baik dalam pembangkang ,terutama berkaitan dgn orang Melayu.Walau pun sya sendiri nmemang sudah bersedia utk menghadapai suasana di bawah pembangkang,dgn menghapuskan mentaliti subsidi dalam diri saya.Sya berkeja sendiri,berniaga sendiri tanpa bantuan kerjaan dan anak-anak saya saya hantar belajar di institusi swasta walau pun angat layak utk memasuki IPT awam.Saya juga tanamkan dalam diri mereka agar tidak mengharapkan kerja dari kerajaan,tapi sama ada berniaga atau mencari peluang di pihak swasta dalam atau luar negara.Biarkan peluang dalam kerajaan di ambil oleh ramai lagi orang lain yg memerlukannya.Namun saya tetap menolak Pembangkang,keran mengenangkan kepentingan bangsa dan ugama.Bair seribu Mahathir pun menghasut dgn fakta sonsangnya,saya tidak termakan,kerana saya pun sudah tahu perjalanan pemirintahan di era Mahahtir,jauh lebih teruk bagi rakyat biasa yg berdikari macam saya,kecuali kroni.

      Padam
    2. Jangan menipu saudara sampai tak ada bantuan kerajaan lansung. Mak bapak saudara bernikah pun atas dasar polisi Kerajaan. Kalau tak adalah bantuan kerajaan atas institusi dan adat nikah kahwin di Malaysia ni tak taulah apa jadi kat taraf sah atau tidak anak-anak mak bapak saudara. Kalau lah Tun Mahathir yang saudara cerca tu tidak meminda artikel 121 Perlembagaan Persekutuan silap-silap pernikahan mak bapak saudara boleh di batalkan di Mahkamah Sivil. Silap-silap mak bapak saudara akan masuk penjara kerana mendera saudara dengan mengkhatankan saudara jika menurut interpetasi Mahkamah sivil.

      Saudara pergi berdikari dan berniaga sendiri atas infrastruktur yang di sediakan dengan baik atas polisi dan dasar kerajaaan. IPT swasta pun tertubuh atas dasar dan polisi kerajaaan. Kalau berniaga/belajar di luar negara pun lihat betul-betul kat pasport tu. Adakah nampak tertulis di situ pemegang pasport berhak mendapat perlindungan/bantuan Kerajaaan?

      Tak nak terima subsidi? Bagus lah . Tapi jangan lupa subsidi minyak yang saudara secara lansung (rasanya saudara ni orang berjaya kan? mesti ada kereta/kenderaan sendiri sendiri) telah teguk dahulu sebelum zaman Najib ni. Tak terima subsidi konon. Saudara tak rasa ke saudara ni bercakap dengan lagak dan berkokok-kokok?

      Jangan angkuh saudara....

      Padam
  9. Takkan orang muflis salahkan Najib. x masuk akal lansung kerana itu antara dia dengan bank. Tapi itulah antara persoalan TDM.

    BalasPadam
  10. sokong najib.....mudah-mudahan dipermudahkan urusan dato seri....aminn

    BalasPadam
  11. Kalau najib betul psti Allah akan menyebelhi dia tetapi kalau dia berbohong,,,,,,,Tungguuuuuuuuuu!!!!

    BalasPadam
  12. Apapun Umno mmg dah nak lingkop..org2 muda dan cina dah x sokong.Zaman Tun blh tahan lagi.Zaman najib lagi hancur.Cuba pi oversea mcm Arab,Uk atau Yahudi.Tanya nama Najib,Pak Lah..Ada x dia org kenal? Umno x tumbang sbb org2 melayu di kg2 masih undi lagi.Tp di Pru akan dtg bye2 la..harap Pas gabung atau pakai talian hayat sabah atau srwk.

    BalasPadam
  13. Dengarlah nasihat junjungan besar kita. Tanda2 munafiq itu: 1) Diberi amanah dia khianat. 2) Berjanji dia mungkiri. 3) Bila berkata dia dusta.

    Lihat dan fikirkan. Semoga anda diberikan hidayah dan tidak menolak sesuatu yang benar.

    BalasPadam
  14. Apa punya PM daaaa... dulu masa banjir sibuk main golf... sekarang ni pi mana pulak? yang aku nampak TS Muhyiddin yg turut dalam kecemasan sebab alami gegaran. darah pahlawan ka macam tuu? rakyat nampak lah... siapa yg bersungguh2 bersabung nya nak bantu rakyat dan saiapa pula yang bermuka2... p/s rakyat tidak pernah lupa najib pernah menang tipis di Pekan, admin tau tak kenapa? rakyat tahuuuuuuuuuu....

    BalasPadam
  15. tok sah dok gelabah laa...bn insyaALLAH menang pru 14 ni...wait and see...adiosss..

    BalasPadam
  16. Insya Allah Najib tetap terbaik buat kita. Allah SWT dtgkan pemimpin yang sesuai dengan zamannya.
    Hal sekarang yang dilakukan Tun M tidak akan menyebabkan BN menang besar, walaupun Najib letak jawatan, kerana Tun telah rosakkan UMNO secara tak langsung dengan mengiakan dan menggambarkan UMNO ini parti tidak betul, tidak amanah, tidak boleh diharap lagi.. sebab semua yang ganti Tun semua dikira tak betul.

    Juga tiada jaminan langsung dengan tumbangkan Najib sebelum proses demokrasi, BN akan sah menang besar. Teori apakah sebenarnya Tun dan penyokonya pakai untuk 'selamatkan' UMNO atau ini sebenarnya helah politik KOTOR-character assignation oleh kumpulan desperate ini

    Saya terus yakin dan berdoa DS Najib terus diberikan kekuatan dan petunjuk dr Allah SWT memerintah Malaysia dengan lebih baik dan berwibawa. Semoga golongan musuh dalam selimut ini dihancurkan Allah SWT demi memelihara perpaduan Islam.

    PAS sudah mula berbaik2 dengan UMNO.. Alhamdulillah petanda kesatuan ummah selepas penyinkiran Anwarinas

    BalasPadam
    Balasan
    1. tun tak salahkan umno sebaliknya nak selamatkan umno BN dlm pru akan datang. Tun pertikaikan najib dlm soal 1mdb !

      Padam