Selasa, 11 Ogos 2015

SEDIKIT LAGI MASA KITA SEMUA BAKAL DINYAHKAN KUASA KERANA PERPECAHAN

Melihat gambar ini, aku terfikir, betapa hinanya bangsaku bila berpecah, aku bukan nak bangkitkan hal perkauman, tetapi, nilai gambar ini walau tiada kaitan dengan sesiapa pun, ia memberi maksud cukup tersirat untuk semua.

KITA BERPECAH HINALAH KITA,
ANAK CUCU KITA YANG MENERIMA SEGALANYA.

KULINYA KITA, BOS BESARNYA MEREKA.

OHH BANGSAKU, BANGKITLAH DIKAU, SEDARLAH DIKAU... SEDARLAH..

BERSATULAH!!!

2 ulasan:

  1. Rakyat Malaysia Khususnya Melayu/Bumi sedar la jangan sampai sampai jadi kami saudara mu di seberang tambak.. Menumpang di Tanah sendiri.

    Kami menumpang sedih dan kecewa dengan apa yang terjadi di Negara jiran kami.

    Demi anak cucu dan generasi yang akan datang...

    BalasPadam
  2. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

    BalasPadam