Rabu, 18 November 2015

KTM PUNCA BANJIR DI SHAH ALAM KATA ADUN BATU 3

Amacam? Baru beritahu yang dimana perangai sumpedal pemimpin makan gaji buta dari PKR yang katanya, banjir takkan berlaku kalau KTM selenggara longkang dengan baik.

Maksudnya kerja KTM perlu selenggara longkang? Bukan pbt atau kerajaan negeri? Perghh gila hebat nikmat inzal lepas tangan dengan menyalahkan orang.

Maksudnya berlaku banjir, air yang banyak melimpah datangnya dari rel-rel keretapi milik KTM?

Pemimpin pkr sedap hadap gaji adun bulan-bulan, jengoknya masalah penduduk jarang sekali, akhirnya nak lepas tangan, orang lain salah, puncanya orang lain, kami ok, mulia, hebat, bekerja untuk rakyat.

Abah dia hijau.

Fikirlah warga Shah Alam, pemimpin yang bila nak pilihanraya sahaja muncul untuk memberi janji itu ini. Sudahnya...

Lagi sekali, abah dia oren.

#ShahAlamHebat
#UbahPakatan

4 ulasan:

  1. Balasan
    1. SAYA SANGAT BERSYUKUR ATAS REJEKI YANG DIBERIKAN KEPADA SAYA DAN INI TIDAK PERNAH TERBAYANKAN OLEH SAYA KALAU SAYA BISA SEPERTI INI,INI SEMUA BERKAT BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA YANG TELAH MEMBANTU SAYA MELALUI NOMOR TOGEL DAN DANA GHAIB,KINI SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA BAHKAN SAYA JUGA SUDAH BISA MEMBANGUN HOTEL BERBINTANG DI DAERAH SOLO DAN INI SEMUA ATAS BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA,SAYA TIDAK AKAN PERNAH MELUPAKA JASA BELIAU DAN BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU OLEH RAWA GUMPALA MASALAH NOMOR ATAU DANA GHAIB SILAHKAN HUBUNGI SAJA BELIAU DI 085 316 106 111 SEKALI LAGI TERIMAKASIH YAA MBAH DAN PERLU ANDA KETAHUI KALAU MBAH RAWA GUMPALA HANYA MEMBANTU ORANG YANG BENAR-BANAR SERIUS,SAYA ATAS NAMA PAK JUNAIDI DARI SOLO DAN INI BENAR-BENAR KISAH NYATA DARI SAYA.BAGI YANG PUNYA RUM TERIMAKASIH ATAS TUMPANGANNYA.. BUKA DANA GHAIB MBAH RAWA GUNPALA

      Padam
  2. Adun mkn gaji buta,bodoh dan baghal.Pkr dah teloq Dap dah pegang.Parti Keluarga Ria yg hancus.

    BalasPadam
  3. goblok. yang pilih adun goblok ni jenis apa pulak?

    BalasPadam