Rabu, 18 November 2015

SHAH ALAM BANJIR, MUNGKIN PENDAPAT KHALID SAMAD ITU PERKARA BIASA!!

Shah Alam mungkin pernah mengalami banjir kilat banyak kali, tapi kali ini banjir yang berlaku banyak merugikan harta benda, air naik mendadak, lokasi di seksyen 13 berdekatan stadium Shah Alam petang semalam membuatkan kelam kabut kerana banjir kilat berlaku dengan tidak diduga.

Jadi mungkin ahli parlimen Shah Alam yang kerjanya berpolitik 24 jam tak pernah nak jenguk perihal permasalahan banjir ini?

Mungkin alasan pembangunan, saliran air yang tersekat, longkang yang banyak tersumbat, tidak diselengara dengan baik.

Sudahnya nanti ayat, umno kan ada, mereka boleh selesaikan, kami yang menang pru lepas hanya akan datang memberi janji bila pilihanraya yang akan datang ini, maka muka kami pun muncul.

Bukan nak sembang kosong, tanya orang Shah Alam, berapa kali muka Khalid Samad muncul.

Sibuk dengan PAN (Parti Amanah Rakyat)  sibuk dengan kuih Tat.

#ShahAlamHebat

1 ulasan:

  1. SAYA SANGAT BERSYUKUR ATAS REJEKI YANG DIBERIKAN KEPADA SAYA DAN INI TIDAK PERNAH TERBAYANKAN OLEH SAYA KALAU SAYA BISA SEPERTI INI,INI SEMUA BERKAT BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA YANG TELAH MEMBANTU SAYA MELALUI NOMOR TOGEL DAN DANA GHAIB,KINI SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA BAHKAN SAYA JUGA SUDAH BISA MEMBANGUN HOTEL BERBINTANG DI DAERAH SOLO DAN INI SEMUA ATAS BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA,SAYA TIDAK AKAN PERNAH MELUPAKA JASA BELIAU DAN BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU OLEH RAWA GUMPALA MASALAH NOMOR ATAU DANA GHAIB SILAHKAN HUBUNGI SAJA BELIAU DI 085 316 106 111 SEKALI LAGI TERIMAKASIH YAA MBAH DAN PERLU ANDA KETAHUI KALAU MBAH RAWA GUMPALA HANYA MEMBANTU ORANG YANG BENAR-BANAR SERIUS,SAYA ATAS NAMA PAK JUNAIDI DARI SOLO DAN INI BENAR-BENAR KISAH NYATA DARI SAYA.BAGI YANG PUNYA RUM TERIMAKASIH ATAS TUMPANGANNYA.. BUKA DANA GHAIB MBAH RAWA GUNPALA

    BalasPadam