Rabu, 2 Disember 2015

MELAKUKAN KEROSAKAN TERHADAP PARTI SENDIRI, ITU SAHAJA MAMPU DILAKUKAN OLEH MANTAN PERDANA MENTERI YANG DIPUJA-PUJA

Tidak akan berhenti sehingga hati puas, hati yang puas melihat kerosakan mutlak, bukan untuk dirinya sahaja, malah kesemua yang berkait dalam organisasinya yang dulu dia pimpin.

Pemimpin datang dan pergi, tetapi adakalanya bila pemimpin yang niatnya sudah ke lain, niatnya cukup tak baik, maka terimalah kerosakan itu untuk kesemua yang berkait.

Semuanya kerana sudah terdesak, modal sudah tidak "umphh" seperti awal-awal gerakan untuk turunkan PM Najib, melakukan tuduhan melampau, fitnah, serkap jarang, tetapi satu pun serangan terhadap Najib itu betul, malah banyak yang tidak betul.

Jadi setelah kesemuanya sudah dicuba, gunakan cara buruk, tuduh, hina, sabotaj, game plan untuk memalukan Najib tidak berjaya. Maka ayat terakhir, modal terakhir, Umno Akan Kalah pada PRU14 nanti. Mudah... Senang...

Ada hamba Allah beritahu kepada saya, sekiranya serangan negatif itu bertalu-talu, sabar, rileks, kita jangan lawan dengan negatif juga kepada musuh itu, kerana musuh sudah kawal habis segalanya bentuk yang negatif, jadi kita racunkan mereka dengan positif.

Jadi bila mereka sudah terdesak untuk lakukan apa saja tohmahan, maka mereka pula tertekan, nampak bukan keadaan sekarang?

Kepada PM Najib, teruskan bekerja untuk rakyat, percayalah, fitnah dan kejahatan, selalunya jarang akan menang dengan mudah!!

#KekalNajib
#RakyatBersatu

22 ulasan:

  1. Ya la admin blog ini bersama pengampu dan pemakan dedak Najib lanun hanya mahu kekayaan malaysia ini di kongsi oleh sebilangan kecil manusia durjana dalam Malaysia , sebab itu Tun menentang , kamu boleh tuduh Tun M perosak parti tapi najib dan kuncu kuncu nya perosak bangsa agama dan negara , jadi lebih baik diam daripada jadi bodoh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak tanya sikit. Apa yg najib buat tetapi tidak dibuat oleh tun m dulu? Kroni? Kayakan kawan? Cukai rakyat? Tutup mulut lawan? Sekat sana sekat sini? Semua tu tun m lah mahagurunya. Najib adalah muridnya. Cuma bezanya najib kini cekau lagi bnyk dari tun m, tu pasal tun m tak puas hati. Takut habis dicekau najib, bimbang org2nya tak sempat merasa.... 2x5 je dua2 tu....

      Padam
    2. Zaman tun mahathir jadi DURI DALAM DAGING

      Padam
  2. Lanun dan mama bear perosak parti umno. Yg keliling nak makan besar, terus sokong lanun walaupun parti hancur berkecai.
    Blogger buta hati mana nampak semua tu.

    BalasPadam
  3. umno dh lame hancur dr zaman tun madey lagi..xyah la pemakan dedak madey nk bantai najib plak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. X yah la nk dok sembang kencang kat sini...

      Lihat pd fakta.. di bawah tun memerintah, menang umno dan bn 2/3 parlimen.

      Undi popular x pernah dimenangi pembangkang..

      Kehancuran bmula dari pru 12 dan lebih teruk pd pru 13.. zaman sape tue yer..???

      Padam
  4. Teruskan perjuangan mu najib, biarpun fitnah dan tipudaya puak2 keling syaitan ini dtg bertalu-talu.Mereka sudah semakin lemah dan terdesak kerana fitnah mereka terbukti palsu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg mana satu ko maksudkan fitnah tue..?

      Kenyataan yg mana..? Fakta yg mana..?

      Yg mana dikatakan fitnah dan kemudian tbukti palsu tue..?

      # nak jugak tahu..

      # ker ko hanya tulis jer..? Agar org lain pun terpedaya dgn kata2 ko..?

      # akhirnya menggelarkan org lain syaitan.. sedangkan diri sendiri bperangai syaitan

      Padam
  5. Klu setakat bertuhankan sarawakrepot @ tony puaka apa kelas!Mana claire rewcaslte yg korang agungkan tu, dah menikus , menyorok kat bawah tanah.BERANI KERANA BENAR? come on lah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Habis tu nak percayakan Said Kera, Bapak Duffy, Mat Maslan atau Rosmah Baboon? lol. bongok le kau ni.

      Padam
    2. Mahdey dgn peliwat tua 2x5...
      Hanya puak munafik jer bertuankan sr dan wsj....

      Padam
  6. Kata 1MDB buat pelaburan strategik ketika beli IPP. Lepas tu terdesak hutang terpaksa jual, dan syarikat luar negara( China ) beli dengan pegangan 100%. Orang fokus kepada kegagalan 1MDB yang menanggung hutang pulhan biliun. dan apesal tuding jari Tun M nak meruntuhkan parti UMNO. Manusia datang dan pergi tapi UMNO tetap utuh sentiasa.

    BalasPadam
  7. Dr.M dah tak boleh buat apa2. Orang tua ini dah tak ada apa2 kuasa lagi.Bahkan sekarang hampie 90% orang melayu dah tak percaya lagi pada dia. Orang dah naik meluat sebab dia hanya muncul untuk porak perandakan Pati Melayu saja.. Idea untuk kemajuan dah puipus dari mindanya,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dapat data dari mana nie..?!!

      Udah2 la nk membohong tue..

      Orang ramai pun dah naik meluat dgn kepimpinan umno skrg..

      Apatah lagi baca komen mcm ko ni.. data auta..

      Padam
  8. Bukan fokus kpd kegagalan tapi fokus supaya 1mdb gagal dan senanglah najib dibantai-bantai.Jika ini terjadi maka jatuhlah najib dan PM yg baru yang akan dilantik selepas itu akan dikawal oleh Council of Elders(COE) dan tak bole nak mandai2 dah nanti kena pecat pulak Siapa ketua COE tu tak tahu lah tapi dia lah sebenarnya yg paling berkuasa di Msia selepas ini...makin melalut-lalut pula politik diMsia ni.

    BalasPadam
  9. Bomb bedebom bedebah! Biaq dia mampus dgn um no, pas, pkr. Semua menipu melayu dan islam.

    BalasPadam
  10. mamakni mmg celaka bersama dgn macai2 upahan dia yang bodoh tak tahu strategi najib tubuhkan 1mdb tu. Belum apa2 dah bantai 1mdb sebab terpengaruh dgn agenda cina kapir. celaka punya mamak. kalu jumpa ular dengan mamak keling patut bunuh mamak keling dulu baru ular... itu org tua2 dulu kata. mmg ada betulnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setakat mengeluarkan kata2 kesat.. setakat itu jela hujah ko kan..

      Cetek nye ilmu pengetahuan.. pendek nye akal

      Padam
  11. Tak payah bodek sangat dgn DS Najib, banyak yang tak betul yg dilakukanya. Pecat Timbalan, pecat Naib preseden, keluarkan ahli PAC, lepas tu PAU, tak bagi timbalan resmi sayap pemuda,wanita dan puteri, kenapa tlg jawap wahai pembodek preseden, tak usah nak bagi alasan tak ada dalam perlembagaan Umno, itu alasan yang lapok..

    BalasPadam
  12. Crown Bridge bukan bodek yg bodeknya bila kita nak kan sesuatu dari dia.Tapi masaalahnya kita sebotaj dia.Seorang PM dia ada idea dan perancangan ,dia ada juga penasihat dan dia ada perunding.Sebagai ketua dia mesti membuat keputusan yang baginya adalah yg terbaik untuk ditinggalkan.Kalau ada tak kena kita kritik mana yang tak kena tu bukan meruntuh kannya kerana telah banyak wang,masa dan tenaga telah digunakan untuk menjayakan sesuatu projek.Mana2 ketua pun dia tidak akan mahu dilihat gagal jika membuat sesuatu perkara,Itu saja.Kalau macam ni cara kita melayani seseorg PM saya pasti baik Felda,Petronas dll nya tidak akan mampu dilaksanakan oleh Tun Razak kerana kos dan pinjamannya begitu juga Tun M tidak akan mampu utk menyiapkan Putrajaya,Proton dll nya juga kalau nak dikira protes dan cemuhan pihak yang tidak berkenan

    BalasPadam
  13. Takat ini belum ada ahli yg keluar parti dan tubuh parti baru,belum juga Umno di istiharkan parti haram.Yg ada org tua nyanyuk masih meroyan nak berkuasa melalui 'Majlis Presiden' (pandai dia nak berkuasa dan di sokong oleh LKS pulak tu) dan buat kepoh, pasal 1MDB,tapi semuanya kantoi tak ada bukti dia sendiri yg mengku pulak tu.Bodohnya oprang tua tu.Ada juga sorang lagi si boyot nak merasa jadi PM yg sokong si tua tu.akhirnya jawatna sendiri yg melayang .Kata dah berpakat nak tolak budget disamping sebagai undi tak percay pada PM tapi kantoi ,juga.

    Bandingkan pula di zaman Tun Mahahtir,Umno di istiharkan jadi parti haram,Ku Li disisiehkan melalui penubvuhan Umno Baru lalu menubuhkan S46,Anwar pula menubuhkan PKR bila di pecat dari Umno.Agak-agaknya zaman siapkah Umno lebih bermasalah?.Lihatlah sejarah jangan tertipu di si tua yg sering meludah muka sendiri sekarang.Nyanyuk benar.

    BalasPadam
  14. Ini adalah catatat Dan pandangan saya yang turut di postkan ke blog DIN TURTLE - DIN..... aku rasa kamu tak berlaku adil.... kau salahkan juak2 Najib...tp gagal mengimbangi pendapat Dan pandangan kami untuk di nilai sendiri oleh pembaca Dan penyokong kamu serta juak2 Tun. banyak kiriman penulis yg tidak di muat turun. Kesallah sedara ngan sikap begini...semakin menampakkan busuk hati melebihi niat murni. sedarlah Tun sebenarnya merapu...dah nyanyuk... nak turunkan Najib nak naikan siapa? TSMY? .... tak mungkin.... dah nampak gamenya - Tuan Din Turtle - ringkasan ini di salin Dan akan di post kepada beberapa blog sebaai bukti bahawa tulisan sebegini pernah dibuat... tetapi di padam oleh DIN TURTLE. sebab itulah blog kamu ternampak seolah2 lebih separuh rakyat Malaysia mahu Najib turun. Sengaja penulis buat begini supaya kamu lebih adil untuk makna keterbukaan.... bukannya syok sendiri. jika tulisan banyak carut Dan maki hamun , teman boeh faham jika tidak disiarkan - p/s Celah Gelegar pun saama..... Kluang Diamond Telus lah jugak .... arang tak siarkan kebanyakan tulisan.

    BalasPadam