Jumaat, 30 Januari 2015

KERANA SENGAJA JADI BIADAB, KAN DAH DICARI POLIS!

kerana mulut badan binasa, kerana perut berak durjana, kerana angkuh diri pun terjerumus dalam keadaan gentar tak tentu pasal, sebab dah pihak berkuasa cari, ingat di alam maya ini boleh buat sesuka hati, hambek.

keluarga mangsa dalam berduka, dalam kepala manusia spisis ini hanyalah melayan cerita palsu, hanya cerdik menyelidik perkara tak betul, mungkin sipelaku sudah tutup acc twitternya. tapi mana nak lari sebab muka sudah terpampang.

itulah anak muda sekalian, jangan diikut kata hati, jangan dibuat sesuka hati dalam membuat sesuatu komen, sendiri mau ingat kawan.


ps: pihak berkuasa jadilah garang seperti harimau dalam membasmi spisis biadab dalam media sosial, dah tak boleh bagi muka dah golongan bangsat ni.

BANJIR KILAT DI SEKSYEN 13 SHAH ALAM AGAK SERAM SEJUK JUGA KEADAANNYA

ni apa cerita ni? Baru-baru ni Kajang banjir sebab longkang tersumbat dan pembangunan yang over di bandar utama di sana. Kali ini di shah alam sec 13 dilimpahi banjir kilat yang agak ekstrim juga.

Oii abe asmin, duit 3 billion tu udah diturunkan belum? Sampah-sampah dekat longkang ada pernah tengok tak?

Kadang-kadang bercakap memang mudah, ambil tahu juga keadaan pengaliran, sungai di shah alam tu tak korek bagi dalam ke?

Beringat ooo, ambil tauladan di Kelantan, sebabnya perihal tangan manusia yang rakus, bila hujan turun dengan mencurah-curah, bila banjir besar berlaku, barulah nak buka mata.

ps: ni mesti pbt dan pihak berkaitan tak ambil pusing pasal tersumbatnya banyak longkang-longkang, banyak main ni, kerja tuli!


Khamis, 29 Januari 2015

[GEMPAR] BETAPA BIADABNYA PELUKIS KIASU INI, ADAKAH KITA LANGSUNG TIDAK TERASA?


hak kebebasan suara yang dijunjung oleh segelintir pihak sememangnya mewujudkan keadaan tegang kerana niat kebebasan suara kerana nak menghina, mencaci, mengecilkan sesuatu perkara, inilah caranya mereka memperjuangkan, menggunakan cara radikal untuk menunjukkan betapa hebatnya spisis kiasu dalam merencanakan ketidakpuasan hati kepada orang melayu.



mungkin kerana negara kita ni, bangsa melayu hanya mampu meluahkan marah di media-media, buat protes aman, paling teruk pun patung si kurang ajar dibakar, mungkin si pelaku gelak sambil tepuk perut kerana orang melayu hanya mampu herdiknya hanya sebegitu.

bila I.S.A dimansuhkan beginilah jadinya, dipermainkan oleh golongan radikal yang sudah lama berdendam dengan pemerintah, bayangkan kalau kita diperintah golongan begini? apa jadi hak kita? sekarang ini pun tidak terjentik langsung minda melayu itu bila maruah mereka disergah sebegini, raja dan sultan sudah mudah dihina, dicaci.

BAK KATA ORANG, HARIMAU YANG TIDUR USAHLAH DIKEJUTKAN DENGAN CARA KURANG AJAR.


ps: menjadi-jadi biadab bangsat keparat kiasu-kiasu yang dijilat oleh segelintir orang melayu kerana ahh takpe, janji hak dia bersuara.