APA BENAR ADA PEMIMPIN PR BERJUMPA SECARA SULIT DENGAN SIRUL?

Apakah dengan tiba-tiba nama sirul bermain dimulut media pr, caranya mudah kenyataan sirul membuatkan tanda tanya yang cukup menyeronokkan puak pencacai yang kali ini sudah pening dengan sokongan rakyat terhadap pkr, terutamanya anwar Ibrahim, tidak ada rakyat marhien yang peduli akan dirinya yang dipenjara kerana kesalahan meliwat.

Lagi menghairahkan para pencacai dengan bila sirul akan mendedahkan siapa dalang membunuh altantuya.

Tapi serius kelakar baru sekarang konon nak dedahkan kerana apa? Dedahkan saja tak payah tunggu-tunggu lagi.

Pendedahan panas yang berlegar sekarang, apa benar ada pemimpin pr berjumpa secara sulit dengan sirul di Australia? Apa agenda mereka? Nak kenakan ds najib lagi? Sudah-sudahlah.. kantoi nanti, game politik syaitan pkr semua sudah tahu, semuanya kerana anwar ibrahim.

11 ulasan:

CERAMAH UNTUK PEMBEBASAN TUAN KETUM SEMAKIN LAYU

PKR TETAP BERDEGIL, KATANYA AWAL-AWAL MEMANG BEGINI, TUNGGU IMPAK SETERUSNYA UNTUK RAKYAT BANGKIT MENENTANG KERAJAAN YANG ZALIM.

entahlah labu, rakyat dah berfikir, mereka berfikiran waras sudah, walau propaganda malaysia kini yang cukup goblok dalam membantu kempen membebaskan ketum tetap tidak berjaya juga menarik orang ramai dari mendengar ceramah persepsi mereka.

apakah yang berlaku?

Tarikh: 17/2/2015 Selasa
Masa: 8 mlm hingga 12mlm
Venue: Dewan Orang Ramai Kampung Baru 民眾禮堂(sebelah Bomba)
Kampung Baru, 08300 Gurun Kedah


apakah rakyat marhein sudah muak? entah, mungkin kerana seorang anwar ibrahim, kucar kacir malaysia dibuatnya, malas nak ulas, sebab keluarganya sekarang sudah memainkan elemen simpati supaya orang prihatin, yang si anak mulakan kempen kencing sana kencing sini, yang si emak peranan air mata cukup memberi modal terbaik.

berbeza pula pada hari yang sama, bertempat di kelana jaya, acara yang dinantikan oleh semua, dialoq bersama tan sri muhammad shafee abdullah berkenaan isu liwat yang menerangkan fakta bukan auta.

sepatutnya pencacai hadir dan bertanya soalan paling sulit dan susah, malah rafizi pun patut hadir bukan setakat sembang lambung debat lah inilah. segala soalan pedas dijawab dengan tenang dan berfakta oleh shafee abdullah.

patutlah 14 peguam anwar ibrahim lunyai dengan dia seorang je.. hehe.. malu siut, patutlah pencacai ketum jadi sewel, hanya bermain di kepala mereka, konspirasi, saiful tak melawan, saiful perangkap anwar ibrahim, sumbat plastik.

segalanya takkan terjawab bagi sekor-sekor pencacai ketum bila soalan ini ditujukan.

BAGAIMANA AIR MANI ANWAR IBRAHIM BOLEH ADA DI DALAM DUBUR SAIFUL?

BILA MEREKA MENGUTARAKAN SOALAN, SAIFUL LANGSUNG TAK MELAWAN SEDANGKAN PEREMPUAN YANG NAK DIROGOL PUN MELAWAN, MAKSUDNYA JAWAPAN SINIS, ADAKAH PENCACAI KETUM MEMANG MENGIYAKAN TUAN KETUMNYA SEORANG PELIWAT?

EEEEYIEWWWW.... BODOH GILA PENCACAI.. HAHAHA..




boleh layari dialoq ini di klik sini

0 ulasan:

BILA PEMIMPIN PASMA MELAGA-LAGAKAN PAS DAN UMNO SUPAYA TIDAK BERSATU DEMI UMMAH! SYAITAN NAMANYA


sememangnya team pasma tak senang duduk bila umno dengan relahati tidak akan bertanding di prk dun chempaka, bagi menghormati perginya pemimpin dihormati Allahyarham Tuan Guru Nik Aziz. Apa masalahnya kalau tak meletakkan calon menjadi satu masalah buat golongan liberal seperti team pasma ini.

di sebalik bibit-bibit pemimpin umno kelantan dan pas ulama semakin erat, mereka tidak senang duduk diketuai oleh mat sabu, dr hatta, husam musa, mahfuz omar dan ada berapa lagi team yang pernah disebut oleh haji hadi, sebagai broker dalam pas.

niat mereka sebolehnya menggagalkan kerjasama sesama ummah supaya mereka dapat menaikkan dap yang kafir itu sebagai kepala bila pr memerintah, yang nyata mereka tidak akan benarkan perihal penyatuan pas dan umno ini, kerana ia akan merosakkan impian mereka.


dendam itu pasti, menjadi balaci dap itu perlu, pas perlu buang team pasma dari merosakkan pas, memang selama ini team inilah yang terang-terang inginkan haji hadi ditendang sebagai presiden parti, amacam orang pas? nak simpan syaitan berhati busuk dalam pas? rosak makin teruklah nanti.

kepada kepimpinan pas, jangan dibiarkan pasma menjadi barah dalam pas, kerana mereka ini cukup bangsat perangainya, niat mereka inginkan mat sabu menjadi presiden sememangnya itulah agenda mereka. jadi fikirkanlah rasional membiarkan pasma menjadi duri dalam daging dalam pas.

ps: panji syaitan akan seronok melihat umat muhammad saling bertelagah walau ianya bukan isu besar, kepada kita yang berfikir, wajarkan pemimpin perosak ummah ini kita sokong?

3 ulasan:

SIAPA KATA GELOMBANG REFORMASI TAK MENARIK RAMAI ORANG? INI BUKTINYA DI CHERAS


sebenarnya penulis malas nak ulas, tetapi penulis ulaslah juga demi menceritakan perihal sebenar, walaupun dikalangan penjilat ketum tetap mengatakan hukuman terhadap tuan ketum itu adalah satu konspirasi, momentumnya cukup menyedihkan bila setiap anjuran pkr dan ngo yang berkiblatkan pr, tetap meninggalkan satu kenangan buruk buat mereka.

sebabnya anggapan mereka rakyat mudah ditipu, mudah dibeli mindanya, mudah diperdaya, sekarang bukan zaman reformasi 1998 dahulu sekarang sudah jadi zaman reforbasi, ramai dikalangan otai-otai yang berjuang demi anwar ibrahim sudah tidak mengikuti lagi apa yang berlaku sekarang.

adakah kerana individu yang kesalahannya dikatakan konspirasi tetapi hakikat tidak dapat membuktikan kesalahan itu adalah konspirasi, tetap menjadi perihal paling teruk dihadapi oleh pkr sekarang ni.

nurul izzah mungkin cukup kecewa kerana segala cerita ala drama cinetron tidak sedikit pun menaikkan nafsu orang ramai dari mendengarnya, maksudnya era cyber yang lebih pantas untuk dia menyerbarkan sekiranya ada ceramah juga tidak mendapat sambutan

lokasi di cheras jaya, kedatangan memungkin hanya dalam 100 orang, penceramah oleh nurul izzah

sumber klik sini

ps: mesti dah tak mampu nak cakap apa, reformasi sudah jadi basi

5 ulasan:

ISIS MADE IN MALAYSIA NAK BOM MAHKAMAH KATANYA

Mungkin ini hanya lawak spastik untuk menunjukkan ISIS kononnya sudah bertapak dengan selamba badak di Malaysia.

Tetapi perancangan sulit ISIS walaupun ia troll haruslah difikirkan rasional cara gerak halus mereka, sebabnya ISIS mampu meranapkan ekonomi sesebuah negara dengan cara paling brutal, rasanya puak ini hanya nak rosakkan nama Islam.

Dalam video tersebut yang paling tak boleh blah, siap beri tarikh yang mereka akan laksanakan misi mereka, itu lawak, he he..

Dah tentu tarikh 18hb fed tarikh hari raya cina. Apa motif?

Adakah kaitan anwar Ibrahim dipenjara terkeluarnya video yang agak melampau ini? Sebabnya "bom mahkamah"? Entahlah

#KDN
#PDRM

7 ulasan:

TERGAMAKNYA KAMU WAHAI PENTAKSUB PARTI!

Biarlah ditohmah pelbagai perkataan, cuma tertanya nilai apakah yang ingin ditonjolkan sehingga begitu perangainya segelintir pentaksub tegar.

Tergamak kamu semua menghina pm najib wahhal dia dengan rendah diri hadir pada hari pengkebumian Allahyarham tuan guru nik aziz.

Dia cukup menghormati tuan guru nik aziz walau berlainan pendapat, itu tidak langsung menghalang dia meredah lautan manusia pada hari paling diingati rakyat malaysia.

Allahyarham nik aziz walau hakikatnya didunia politik mungkin mulutnya agak pedas tetapi dia tetap dihormati oleh musuh politiknya, kadang-kadang pengikut yang taksub itulah perosak segalanya, nilai minda mereka hanyalah diselaputi kebencian.

Sudah-sudahlah biarkan ketaksuban melampau mengawal minda, kita sesama ummah bersatulah hendaknya.

ps: bersatu kita teguh bercerai kita roboh

14 ulasan:

BILA CERAMAH PKR SEMAKIN HAMBAR BILA TIDAK DIBANTU OLEH PAS, SEMUANYA KERANA TUAN 'KETUM'

inilah jadinya, sama-sama mereka hentak menghentak, bila kepala komrad mereka sudah masuk kedalam rumah istirehat, berehat dalam jangkamasa 5 tahun, masa yang cukup lama untuk menunggu, hakikat mereka terkontang kanting tanpa hala tuju walau dap sudah melakukan terbaik di kubu sendiri.

penulis ambil sumber gambar ini dari blog omakkau, ceramah bebas anwar ibrahim di kawasan jajahan pr sendiri, apa sudah jadi?

Ceramah sempena kempen bebaskan Anwar di Tapak Expo Seberang Jaya malam tadi.








ps: tidak mampu nak dikatakan lagi, pembangkang hanya perlu modal cerita palsu untuk menaikkan rating mereka, rafizi mati kutu nak cari isu, tuan ketum sudah dalam penjara, pas pula sudah tunjukkan kepala besar dalam pakatan, dap pula terjerat dengan politikus ciptaan anwar, pkr pula tunggu masa nak jadi cap ayam.

8 ulasan: