KIRA-KIRA PULUHAN RIBU SUDAH BERKUMPUL DI SOGO

dulu masa perhimpunan untuk PR memang dashyat, sekali invite satu batallion hadir.

Sekarang walau di hebah satu dunia kehadiran nak sampai ratusan juta pun payah.

Sampai sekarang tiada update dari geng-geng ketum tentang gahnya perhimpunan bebas anwar hari ini, kenapa? Mudah sebab pas tak terbabit, lim guan eng pun kata tak dapat hadir, kah kah lawak dan kesian.

Ok penulis belanjalah sikit ratusan billion yang hadir demi tuan ketum, kah kah, bodoh piang punya penjilat. Sampai tuan ketum memang sah meliwat pun mereka kata konspirasi. Picit puting taulah.

Tengok gambar lama dulu.


11 ulasan:

SURAT PEKELILING DARI HADI AWANG ADALAH PALSU! SEMUANYA UNTUK MENGHALALKAN PERHIMPUNAN UNTUK PELIWAT ESOK!! SEBARKAN!!

Betapa terdesaknya team pro anwarinas dalam menghalalkan propaganda mereka demi menjilat so ketum.

Cara dan taktik paling keji ini sudah disahkan palsu oleh pas pusat. Nampaknya kerana pas tidak menyokong perhimpunan ini, malah dijangkakan perhimpunan esok tidak akan mendapat sambutan kerana tidak melibatkan pengikut pas, maka surat palsu yang konon hadi awang menyokong perhimpunan esok.

Tersedak gila khinzir puak-puak anwarinas serta berkemungkinan di kepalai oleh pasma. Makin menjadi kebangsatan puak songsang ini demi anwar Ibrahim alsuntiti.

3 ulasan:

KIDEX TETAP DITERUSKAN KATA AZMIN

Pulak dah, bukankan sebelum ini dia sendiri kata ianya batal? Drama apa pula ni azmin, mungkin masa kenyataan batal kidex tu dia di pukau oleh bomoh dap, hehe.

Banyak sebab perlu difikirkan semula lebuhraya kidex ni, pertambahan kereta di Selangor ni sudah sampai had maksimum, jemnya boleh buat orang jadi gila.

Walaupun bantahan dari dap berkenaan projek ini, tetapi realiti dan hakikat keadaan trafik orang yang membantah tu pun faham situasi maksimumnya kenderaan di lembah klang dan selangor.

Kalau tak merancang untuk 5-10 tahun akan datang maka pengurusan mega city macam kl dan selangor bakal kacau bilau.

Semacam projek langat, memang dah tahu manfaatnya, kerana kebodohan bermain politik rakyat juga kena tempias, mungkin azmin terpaksa jilat ludahnya sendiri, tetapi hakikat kalau tolak projek kidex, rugilah poket kerajaan negeri, ye tak? Hehe

1 ulasan:

DR MAZA IBARAT PEMECAH BELAH SESAMA UMAT, MACAMANA BOLEH JADI MUFTI PERLIS NI?


sudah berkali-kali kenyataannya memang membolehkan perbalahan sesama umat, mengkritik kerajaan, kerajaan umpama babi kekenyangan, fitnah terhadap private jet perdana menteri, apakah sebenarnya spisis perosak ini yang sengaja mencari perbalahan dilantik sebagai mufti? peliklah.


sebagai rakyat biasa, untuk apa dr maza mencari pasal dengan penceramah tersohor seperti ustaz kazim alias? tuduhan ustaz kazim elias menyebarkan hadis palsu? hurm palsu yang macamana? adakah dengan populariti ustaz kazim membuatkan dr maza rasa ini satu gangguan?

apa niat dia sebenarnya? bagi penulis dia tidak layak dilantik sebagai mufti, kerana caranya yang kadang-kadang tidak sesuai dan keterlaluan. kalau dia ada hak bersuara, kami rakyat biasa juga ada hak mempertikaikan dia sebagai mufti.


apakah dia sudah lupa fitnahnya terhadap perdana menteri, adakah dia pernah meminta maaf? menyamakan kerajaan sebagai babi, satu tindakan keterlaluan, adakah dia pernah meminta maaf? syaitan apa yang merasuk manusia ini?


KERJA GILA BILA MELANTIK DR MAZA SEBAGAI MUFTI PERLIS, ITU ADALAH FAKTA!! SEPATUNYA DIA SEDAR, TIDAK SEPATUTNYA PARA ILMUAN MENCARI BIBIT PERTELAGAHAN, SEPATUTNYA PENYATUAN.


ps: makin ramai musuhlah kau maza

16 ulasan:

THE GAME OF SHADOW MAT SABU UNTUK MENJADI PRESIDEN PAS!

Mat sabu tahu hanya dengan jawatan presiden pas mampu menguatkan lagi pakatan rakyat, sekiranya matlamat itu tercapai dap paling bergembira kerana target mereka supaya kuburkan saki baki pro ulama yang ada dalam pas berjaya sama sekali.

Dana turun mencurah-curah untuk gerakan rampasan kuasa secara strategik semata-mata menjatuhkan hadi, percaya sangatkah dengan kenyataan pasma yang berkata mereka tidak terlibat dalam gerakan mengulingkan hadi. Adakah kenyataan mustafa ali juga ibarat game plan team-team ini? Mereka lebih tahu.

Hadi awang selaku tuan presiden pas ketika ini adakah terlalu yakin akan menang pada pemilihan pas jun ini? Mat sabu mungkin tengah ketawa kecil kerana usahasama dengan dap bakal berjaya.

Pro ulama semakin tenggelam kerana lemah dengan kuasa duit? Katanya dana RM500k diberikan dap untuk misi ini untuk pasma? Adakah benar? Maka sayonaraah pas yang bakal dijual kati habis-habisan oleh golongan penjilat kafir. Semuanya kerana putrajaya.

Maka tiada lagi sembang kencang pas memperjuangkan Islam. Maka benarlah kata orang doa yang teruk terpelanting dan terhina untuk diri sendiri.

2 ulasan:

PASMA KATA TIDAK TERLIBAT DALAM GERAKAN GULING HADI AWANG?

bila bukti-bukti menyeluruh berkenaan team pasma dalam gerakan mengawal pas secara sulit maka kelam kalibutlah pemimpin ngo itu, mungkin ayat play safe berkumandang untuk cool down situasi yang tidak terkawal.

Antara mengalih tumpuan atau untuk menyelamatkan team pasma dari terkantoi lebih parah itu tidak pasti. Nyatanya perancangan mereka sudah banyak dibuktikan serta dibongkarkan, pro ulama mungkin sudah bertindak dengan lebih keras terhadap team pasma itu memungkinkan plan play safe terpaksa digunakan.

Adakah penyokong pas pro ulama bakal mengajar cukup-cukup team mereka pada pemilihan pas jun ini?

Kita tunggu dan lihat!!

2 ulasan:

PASMA BAKAL MENERAJUI PAS JUN INI?


sudah dijangka, sudah diketahui pas dalam perpecahan yang dijangka membawa kepada berkuasanya team pasma dalam pas, semuanya akan terbukti pada jun ini? mungkin nampak mengarut, tetapi bibit-bibit menolak hadi awang juga sudah nampak terang dan jelas.

pro ulama juga sudah tahu perihal ini, cuma barua yang disebut oleh nik abduh tidak dibongkarkan lagi, mungkin mat sabu sudah berkira-kira melompat lebih tinggi kerana makin berjaya menguasai pas sikit masa sahaja lagi.

maka benarlah cytro bn pernah mainkan isu perosak dalam pas ini, malah nik abduh juga pernah bongkarkan golongan perosak dalam pas sejak 2009 dahulu yang pas bakal diserang dari dalam oleh mereka yang gila kuasa, mereka yang berniat menguasai pas dengan menolak segala apa yang pro ulama sarankan, dengan bantuan pkr dan dap gerakan perosak ini semakin berjaya sepenuhnya.

antara diam dan lawan balik teserlah kepada team pro ulama, rata-rata nampaknya mengambil jalan play safe, kita lihat dan tunggu, sekiranya benar, maka ranaplah perjuangan sebenar pas, maka bersedihlah para pejuang pro ulama yang dari dahulu memperjuangkan Islam.

pembongkaran demi pembongkaran team pasma dalam memporak perandakan pas sudah dibuktikan, tunggu ada lagi perihal panas. tunggu!!

5 ulasan:

PASMA SEMAKIN KUAT DALAM PAS!

Dulu sebelum pru, pas sudah terlalu yakin dengan kerjasama dengan pkr dan dap, mereka sudah merasakan bibit tawan putrajaya semakin hampir.

Malah keyakinan sokongan golongan muda terhadap pas ketika itu bakal merealisasikan impian tawan putrajaya, ingat lagi penulis ketika pru lalu, ketika kempen pihak pas terutamanya, menggunakan ikon penceramah hebat seperti ustaz azhar idruz untuk menarik sokongan terhadap pas.

Nampak macam BN bakal berkubur kerana taktik yang luar batasan dilakukan pihak lawan untuk menarik undi.

Pada masa itu juga tergamaknya pas membuat himpunan dan doa hancur umno semata-mata kerana dendam politik.

Semuanya berlaku pecah belah didalam pas kerana proksi anwarinas dan dap power. Sudah berkali-kali disebarkan dalam bloq, fb serta twitter berkenaan golongan yang menolak golongan ulama didalam pas. Masalahnya ego dan angkuh menguasai diri kepimpinan pro ulama memakan diri, sekarang golongan perosak pas sudah berani dan wujudlah pasma sebagai menunjukkan golongan ini sudah berkuasa didalam pas.

Setelah nik aziz meninggal dunia, maka semakin beranilah golongan ini menunjukkan taring sebenar. Malah niat untuk ranapkan peranan ulama dalam pas semakin berjaya.

Target utama adalah hadi awang, lupuskan penguasaan hadi awang dalam pas, di kepalai mat sabu, gologan liberal dan gila kuasa yang lain sedang melobi habis untuk misi menaikkan mat sabu sebagai presiden pas yang baru. Pasma bakal berjaya dengan strateginya, pkr dan dap cukup gembira dengan situasi ini. Perpecahan teruk kerana golongan ulama terlalu play safe. Jadi siapa yang rugi?

Penulis ingin bertanya, apa tindakan pro ulama dan penyokongnya?

4 ulasan: