TEKAN PENIAGA MELAYU DEMI MENJAGA TUAN DAP

Banyak kali dibongkarkan, orang melayu hanya mampu garu kepala, salahkan umno umno, sedangkan kepala musibat yang banyak menganiaya orang melayu adalah pakatan rakyat.

Nak harapkan pas? Pemimpin diaorang telur semua kena kemam, semua kena jentik dengan kiasu yang kawal habis pemimpin bodoh dari pas, kesian kita orang melayu di Selangor ni.

Cuba tengok harga dari pkns untuk peniaga-peniaga yang berhajat nak berniaga pada bulan ramadhan ini, Harga sekali gst, kata gst zhooling, kerajaan PR kutip juga, kepala bana kaulah azmin.

1 ulasan:

skirt pendek

ayuh sebarkan, agenda apa semua ini?

Negara kita katanya negara Islam, tapi tindakan kepada majikan hamba Allah ini tidak melambangkan negara ini negara Islam, kepada berkaitan, ambil pusing sikit hal ni, jangan nak berpolitik 24 jam!!!

#Sebarkan

4 ulasan:

foto selfie cikgu cantik ini buat ramai lelaki langgar tiang ketika berjalan


SERIUS BERDARAH HIDUNG..

CUN PULAK TU.

CIKGU OH CIKGU

Puteri Aishah binti Sulaiman, 21 tahun adalah seorang guru sementara di salah sebuah sekolah awam sekitar Kuala Lumpur. @Puteri ditugaskan untuk mengajar subjek Bahasa Inggeris di sekolah itu *sehingga Mei 2015. Foto puteri mula viral apabila ia dikaitkan dengan satu surat yang kononnya dari seorang bapa yang ingin berkenalan dengan guru yang mengajar anaknya.

%Viral di laman sosial mengatakan Ayah kepada salah seorang murid sekolah menghantar surat cinta kepada guru ini.. Tapi kalau macan ni rupanya cikgu yang mengajar, tak heran la Ayah sanggup tunggu sebulan di sekolah dengan alasan hantar anak,kan?heheh.. Nah Melastik Bulan sediakan 10 keping gambar Pureti Aishah untuk tetapan anda sekalian.

Korang juga boleh lihat gambar-gambar Puteri Aishah ini di 2 Laman sosial berikut:










sumber klik sini

1 ulasan:

cara motivasi terbaru cium duit, semangat datang kekayaan pun datang, perghhh

tengah panas dimedia sosial kerana gambar cium duit yang dikatakan salah satu motivasi peserta MLM untuk menambahkan kekayaan.

secara peribadi, motivasi itu bagus, tetapi cara yang sebegini dah macam menjadi duit itu Tuhan pulak, kaya idak juga, haha..

bukan nak mengata, MLM bukan tidak bagus, tetapi cara nak bagi orang kita berubah kononnya secara cepat dapat kekayaan, macam kelakar seram pun ada.

BERSANGKA BAIK JELAH YE.





baca selanjutnya sikap keli

3 ulasan:

Tikus sebesar kucing ditemui, hanya di Selangor

Mungkin hidup si tikus ini senang lenang.

Makanan banyak, apa nak hairan.

Tidak pasti berapa banyak lagi spisis tikus ini ada di sekitar subang jaya.

Goreng pun sodap.

0 ulasan:

harga di restoran ini sungguh gila

Nasi putih rm3.30?

Ini bukan gila tapi bangsat.

Tak pasti kpdnkk buat kerja ke tak?

Jangan biar keparat punya peniaga gelak ketawa.

Buat kerja wahai kementerian berkaitan.

15 ulasan: