Khamis, 19 November 2015

RAFIZI KATA DIA BUKAN SUAMI NURUL IZZAH BERKENAAN GAMBAR PANAS INI


Macam marah je bunyinya si badut sotong masak tepung tambah sambal sekor ni, haha.. bila wartawan bertanya berkenaan gambar Nurul Izzah dengan Jacel, tapi apakah dengan jawapan begitu menunjukkan Rafizi sudah angin kerana Nurul Izzah sudah memberi bola tanggung sangat berat kepada PKR di Sabah?

Berbangga dengan gambar anak pengganas Kiram yang menyerang Sabah pada tahun 2013 dulu? Jadi kepada penduduk Sabah, sedarlah, permainan kasar PKR kadang-kadang sangat sensitif dan tidak memikirkan mangsa-mangsa yang terkorban masa tragedi berdarah itu.

Jadi mungkin Rafizi sudah panas hati berkaitan serangan dia yang tidak banyak menjadi terhadap kerajaan Najib, nak harap rakan sesotong dia si Akmal tu, takut nanti tersebut bergurau lagi nanti, mana nak letak muka, jadi kesimpulannya PKR ni hidup sebab dengan modal-modal panas dengan sengaja membidik hati rakyat dengan ceritera bohong dan konterversi.

SENDIRI MAU INGAT, PELURU MAKAN TUAN, KAH KAH... 

Rabu, 18 November 2015

KTM PUNCA BANJIR DI SHAH ALAM KATA ADUN BATU 3

Amacam? Baru beritahu yang dimana perangai sumpedal pemimpin makan gaji buta dari PKR yang katanya, banjir takkan berlaku kalau KTM selenggara longkang dengan baik.

Maksudnya kerja KTM perlu selenggara longkang? Bukan pbt atau kerajaan negeri? Perghh gila hebat nikmat inzal lepas tangan dengan menyalahkan orang.

Maksudnya berlaku banjir, air yang banyak melimpah datangnya dari rel-rel keretapi milik KTM?

Pemimpin pkr sedap hadap gaji adun bulan-bulan, jengoknya masalah penduduk jarang sekali, akhirnya nak lepas tangan, orang lain salah, puncanya orang lain, kami ok, mulia, hebat, bekerja untuk rakyat.

Abah dia hijau.

Fikirlah warga Shah Alam, pemimpin yang bila nak pilihanraya sahaja muncul untuk memberi janji itu ini. Sudahnya...

Lagi sekali, abah dia oren.

#ShahAlamHebat
#UbahPakatan

SHAH ALAM BANJIR, MUNGKIN PENDAPAT KHALID SAMAD ITU PERKARA BIASA!!

Shah Alam mungkin pernah mengalami banjir kilat banyak kali, tapi kali ini banjir yang berlaku banyak merugikan harta benda, air naik mendadak, lokasi di seksyen 13 berdekatan stadium Shah Alam petang semalam membuatkan kelam kabut kerana banjir kilat berlaku dengan tidak diduga.

Jadi mungkin ahli parlimen Shah Alam yang kerjanya berpolitik 24 jam tak pernah nak jenguk perihal permasalahan banjir ini?

Mungkin alasan pembangunan, saliran air yang tersekat, longkang yang banyak tersumbat, tidak diselengara dengan baik.

Sudahnya nanti ayat, umno kan ada, mereka boleh selesaikan, kami yang menang pru lepas hanya akan datang memberi janji bila pilihanraya yang akan datang ini, maka muka kami pun muncul.

Bukan nak sembang kosong, tanya orang Shah Alam, berapa kali muka Khalid Samad muncul.

Sibuk dengan PAN (Parti Amanah Rakyat)  sibuk dengan kuih Tat.

#ShahAlamHebat