Ahad, 10 Januari 2016

RAFIZI TIDAK YAKIN DENGAN AMANAH?

Melihat keadaan pakatan baru yang sengaja diwujudkan dengan nama baru Pakatan Harapan. Nampak gayanya antara Dap, Pkr dan Amanah sudah terjerumus dengan taktik politik memakan diri.

Wujudnya Amanah adalah kerana inginkan Pas ditanam aurs politiknya.

Tetapi apa yang berlaku, serangan ke atas Hadi Awang untuk melumpuhkan imejnya dimata akar imbi Pas semakin hilang arah, malah sokongan simpati menjadikan makin ramai pula menjadi Ahli Pas bukannya Pan.

Itulah yang memeningkan kepala sang pencipta parti Amanah. Dap terutamanya yang dikatakan juga pemberi dana untuk parti serpihan Pas itu.

Apakah keadaan ini bakal merosakkan perancangan Dap, Pkr untuk menakluk Putrajaya?

Tanpa Pas sememangnya keadaan Pakatan Harapan cukup lesu. Lesunya ibarat jatuh tertiarap terkena pula taik kucing fresh dihidung pula tu.

Kesimpulannya, Pas bergerak seorangan pun tiada masalah, isu kerjasama dengan Umno pun hanya cerita-cerita donggeng sahaja.

Kita tunggu drama-drama mereka yang cukup pecah panggung nanti.

#MerekaBerpecah

4 ulasan:

  1. Taik kucing fresh dihidung memang tak jadi masalah bagi pengamal songsang pkr...pemimpin2 pkr dah biasa sedut lubang taik bos2 DAP.

    BalasPadam
  2. DIA KATA TANGGUNGJAWAB NAK MEMBELA RAKYAT.

    RAKYAT YANG KAKI JUBUQ KER?

    BalasPadam
  3. so rapizi tu akhlak islam lah sangat dok mengata org manjang...

    BalasPadam
  4. Jadi keldai tokong jer.....hehehehe
    Yang pasti aku tak akan undi parti yg hina agama dan bangsa aku....
    Tiada tempat buat zionis bertapak di tanah tumpah darah ku....
    Biar putih tulang...jangan putih mata...

    BalasPadam