Rabu, 17 Februari 2016

BELASAH NEPAL YANG RABA BINI DIA, SUDAHNYA #NajibRazak JUGA DIPERSALAHKAN??

Kadang untuk menilai perihal perangai manusia yang diambang kecewa, negatif, sentiasa salahkan orang, impaknya mudah nak faham, apa saja berlaku, kita patut salahkan pemimpin. Jadilah sang pemikir yang kotor.

Kalaulah ruangan kita mencari rezeki, sudahnya ujian Allah hadir kepada kita, adakah kita dengan rela hati berkata aku redha ujianmu ini Ya Allah.

Tetapi, perangai dan mentaliti pemuzik jalanan ini dapat kita hadamkan, jiwanya kelam, hatinya hitam. Maaf terpaksa penulis berkata begitu, sebabnya mudah, jenayah berlaku, malah dia dapat pula balun penjenayah tersebut yang warganya Nepal. 

Selepas itu nak beri impak virality ini menarik kerana nak kaitkan isu kemasukan Bangladesh yang dah dispin pembangkang, genji busker hastagkan nama NajibRazak.

Kononnya apa berlaku kerana Najib Razak, mungkin pembenci Najib akan kata padan muka kau Najib. Tapi apakah rasionalnya berlaku perkara itu nak dipersalahlan Perdana Menteri?
Mungkin ini cara nak popular cara mudah di alam maya. Cukup jelek.. 

#KekalNajib
#Semut
#DH
 

3 ulasan:

  1. Kau balik rumah tutuh bini kau ada menteri masuk campur. Kira dayus jika bini kau kena raba harapkan menteri yang pukul. Kau laki yang tak gunalah.

    Jika kawan kau sendiri yang raba bini kau adakah kau nak salahkan menteri juga. Kawan kau boleh buat dia punya suka atas bini kau.

    Entah2 bini kau pun gedik sama kot dengan Bangla tu mana tau, munkin kau ada masala anu..yang ehem...ehem.

    Sendiri punya bini sendiri mau jagalah. Jika tak boleh ambilah Abangla jadi bodyguard.

    BalasPadam
  2. Laki dayus dan bodoh. Patut la bini dia menggatal dengan jantan lain untuk mendapat kepuasan.

    BalasPadam
  3. Depan Sogo memanglah..ramai Indon.Bangla !Nepal ,Myamar ,Omputih...sebab tu saya tak suka pergi ke situ ...sebab terlalu ramai orang...so orang yang tuduh Nepal tu raba bini tu dah sure ke..Nepal tu yang raba..sebab mungkin orang lain punya tangan yang susup sasap mana nak tahukan...dan lagi satu...kalau betul lah nepal tu yang raba apa kena mengena dengan Najib..,Pm tak ada masa nak jaga bini kamu...dia banyak lagi urusan negara yang diselesaikan..so.klau sayang bini kurung bini tu kat rumah..bukan jadikan bini tu boneka tontonan orang ramai yang bukan muhrim...

    BalasPadam