Sabtu, 6 Februari 2016

RAFIZI ANGGAP TABUNG HAJI TERPAKSA BAYAR DIVIDEN TERTINGGI KERANA KRITIKANNYA

Gila gempak tahap atroman super master alam semesta bila Rafizi membuat tuduhan yang Tabung Haji bakal tidak mampu membayar dividen serta bonus kepada penyimpan.

Dikala tuduhan itu bakal menjadi tanda tanya, kehebatan bakal perdana menteri fasola ini membuat tuduhan sehingga ada dikalangan penyimpan terpengaruh, malah ada yang mencarut tahap tertinggi dengan memaki hamun Tabung Haji tanpa sebab, pok pek pok pek mengutuk sampai diajak satu keluarga, satu kampung, satu penduduk flat, kawasan perumahan untuk keluarkan kesemua duit simpanan dalam Tabung Haji.

Kata mereka mereka tidak percaya lagi dengan Tabung Haji, malah Rafizi ketawa kecil, sambil mengaru perutnya yang montel, Rafizi mengentel pusatnya dan lepas tu bau, hati kecil Rafizi berkata baru padan muka kau Tabung Haji, jangan main-main dengan kehebatanku membuat tuduhan.

Tuduhan Rafizi juga mampu mengoyangkan organisasi seperti NFC, 1MDB serta KWSP.
Setelah penyimpan mengeluarkan habis kesemua duit simpanan mereka, dengan tetiba,  Tabung Haji telah membuat pengumuman muntah darah sehingga ada bekas penyimpan koma, mulut berbuih, mata ke atas, malah ada yang pengsan sambil menggigit buku simpanan Tabung Haji.

Si kepala penghasut yang menyuruh kesemua patut ikut dia keluarkan duit dari Tabung Haji dikatakan membenamkan kepalanya kedalam baldi.

Mana tak sawan, mana tak gila, Tabung Haji member dividen paling tertinggi dalam sejarah, 8%...
Betapa ruginya mempercayai cakap Rafizi, bakal perdana menteri kita semua nanti.
Kerugian gila sebab keluarkan duit tersebut, selepas pengumuman itu, dapat dinilaikan, betapa bodohnya kita mempercayai cakap Rafizi.

Agak-agak berapa kali kita nak diperbodohkan oleh manusia paling pembohong selepas Anwar Ibrahim.

Tahniah Rakyat Malaysia, kahkahkahkah...

#SalamTingkat9

7 ulasan:

  1. Izinkan saya memberi ulasan. Muahahahaahhahahahahahahahahaah,,!!!

    BalasPadam
  2. Yg dah keluar duit dari TH memang bodoh macam lembu kah kah

    BalasPadam
  3. Kesian....angkara kencing hancing sipukimak rafizi....dia kena sumpah sial sepanjang zaman.....
    Klu ada yg msh jilat bontot pendukung peliwat tua nie.....semoga insaflah....:)

    BalasPadam
  4. Mereka yang keluarkan duit Th tu dah sah sah orang PKR tak pun PAN nanti kita tanya kat TH berapa puluh ribu orang telah tutup buku Th ni...kita perlu tahu...so Th nanti sebarkan ya...kalau takat seribu dua namapknya fitnah rafizi dah tak laku sangat...tak pelah fizi sekatang kau akan hidup dengan sumpahan orang yang otaknya kat lutut..dah cakap rafizi ni kaki fitnah nak percaya jugak ...lepas ni...kalau rafizi kata Asb pun nak bungkus cepat2 tutup buku tu pulak...kesian nanti rafizi kata apa gurau je..mcm ni sapa yang dah tertipu dengan rafizi ni serbu dia kat kondo dia biar dia beri kamu duit dividen yang dia dapat kat kamu...baru adilkan...biar samasama rasa sama sama dapat...kan

    BalasPadam
  5. Bila Jamil Khir istihar, 'dividen' atau 'bonos' TH adalah HIBAH atau HADIAH, ini menyebabkan orang mengeluarkan simpanan mereka, kecuali yang belum mengerjakan ibadah Haji. Yang letak duit di TH dengan tujuan mengharapkan 'dividen', memang pindahkan duit masing-masing bila 'bonos' atau hebahnya cuma 5% - sama macam simpan di current account bank.
    Jamil Khir cakap orang patut berterima kasih atas budibaik TH beri Hebah.....KIHKIHKIH
    Kiranya sama macam kita simpan duit bawah bantal di TH. Takda hasil apa-apa kecuali duit kita digunakan untuk pelaborannya yang tak menjadi macam beli tanah Trxxx. Jadi, elok pindahkan saja duit itu ke institusi yang lebih menguntungkan. Kecuali simpan untuk tolong orang lain mengerjakan ibadah Haji untuk ganjaran PAHLA.

    BalasPadam
  6. Sah anom 10.29 adalah redbean army yang bercakap tentang dosa pahla kahkahkahkah..woi bangsat ingat orang tak kenal kau ke? pergi main jauh-jauh jangan langgar kawasan orang boleh kan!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Redbean Army?..................HEHEHE.
      U must be Nyonya Helen Ang.
      Sounds toooo familiar.
      ANNIE is sweet my love,
      Helen is blueeee......
      Sugar is sweet my love,
      but not as bitter as Uuuuuu.

      Padam