Isnin, 29 Februari 2016

TUN MAHATHIR AKHIRNYA KELUAR UMNO DAN PENGIKUT-PENGIKUTNYA JUGA BAKAL KELUAR SERENTAK!!

Akhirnya pilihan terakhir untuk bekas mantan setelah pelbagai cara mencantas jawatan Perdana Menteri DS Najib tidak berjaya.

Tun Mahathir keluar Umno. Mungkin  selepas ini Umno sudah berjaya merananapkan puak-puak pemberontak yang sejak tahun lepas gerakan #UndurNajib. Misi hitam itu tidak berjaya sama sekali.

Malah perperangan dalaman ini melibatkan isu kroni kekayaan milik Mahathir yang sudah dicantas habis. Malah impian Kroni-kroni Mahathir untuk kembali mengaut duit percuma dari rakyat sudah berkubur.

Serangan peribadi terhadap DS Najib juga tidak mampu menjatuhkan secara radikal. Cara peribadi nampaknya strategi paling gagal sama sekali.

Pengikutnya yang agak gerila memainkan peranan penting diatas kegagalan misi #UndurNajib.

Sebabnya mudah, cara carutan, hamun, maki, caci serta senjata fitnah tidak mampu menggugat kebaikan serta laskar positif milik DS Najib. Laskar sukarela sayangkan parti telah berjaya menidakkan impian sang pemberontak merosakkan parti keramat orang melayu ini.

Mungkin ramai tidak faham, senjata fitnah keterlaluan yang dilemparkan kepada DS Najib selalunya memakan diri kepada musuh, ini kerana senjata itu sudah digunakan oleh Anwar Ibrahim ketika aura putrajaya pakatan rakyat pada pru13 yang lepas.

KEPADA SEMUA, AYUH BERSATU!!

Kita bersatu kuatkan Parti Umno. Kita nyahkan pertualang serta musuh sebenar kita.

#KekalNajib
#DH

12 ulasan:

  1. SYUKUR ALHAMDULILLAH!

    PENGKHIANAT si KITUL ni hanya akan terus menJAHANAMKan serta mengGERTAK UMN*, serta HAK dan IDENTITI bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayú - selagi kita TAK diJAJAH Tuan PENGGANAS KANIBAL ZIONIS Soros/ISrael dia (JGN. lupa - kan dia MENYOKONG BerSHIT DAPBANGKAI BABI tempoh hari yg. dibiayai si SOROS/CIA (yg. sudah diKUASAI Mossad/ISrael) yg. akan meletakkan ANAK BOTAK SIAL dia sbg. pmPUPPET!

    Dan betul tu CTS - PENJILAT-PENJILAT si DIKTATOR PENYAMAQ/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN-madey ANAK BERANAK berIJAZAH ni - betul-betul nampak HODOH mcm. PENYANGAK/PENYAMUN/GANGSTER/MAFIA/SAMSENG-nak-MAMPOS!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
  2. Dasar si PUAKA, si PENJILAT-PENJILAT LEGASI BANGKAI si DIKTATOR PENYAMAQ/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN-madey ANAK BERANAK berIJAZAH ni - tengok TOKEY-TOKEY PENYAMUN/PEROMPAK/LANUN yg. sebenaqnya pemuja JAMBAN TERORIS-TERORIS PENDATANG RASIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO/HOMO/RASIS-EJEN/KULI-"NWO"-Barat/ZIONIS-SOROS/FREEMASON/ILLUMINATI-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH/LANUN-no-1 (yg. jadi hartawan anak-beranak berBILLION masa zaman Madey; termasuk YTLVampire dan VincentBANGKAI), DASYATnya!

    Sampaikan PETRONAS pun habis diROMPAK si LANUN BANGKAI BABI ni! Tapi JANGAN haraplah si SPRM yg. sungguh MENCURIGAkan itu akan buka balik kes ini walaupun Tokey LANUN ni terus nak MEROMPAK Petronas serta RAKYAT - lagi $700 JUTA SEKARANG dari Petronas setelah MEROMPAK Petronas dan rakyat sebanyak RM16.21 bilion, dengan perjanjian konsesi IPP mereka yang dianugerahkan oleh si madey-LANUN tu - sehingga rakyat terpaksa TANGGUNG sampai SEKARANG!

    Jadi SPRM oi - awatlah hang liat sangat no nak buka balik kes-kes ni sedgkan. PENINDASAN si puak Madey dan Tokey-tokey PENJILATnya masih menimpa dgn. DURJANA ke atas RAKYAT! SIAL lu si Madey dan mana-mana KETURUNAN lu serta PENYOKONG/Tokey-Tokey yg. juga JAHAT mcm. BANGKAI! Lihat di http://wakeupmalaya.com/2015/12/ytl-menang-saman-petronas-rm-700juta/ :

    December 31, 2015 In Photo By WakeUp Malaya

    YTL Menang Saman Petronas RM 700juta

    Memandangkan kem pro-Tun begitu sibuk mempertahankan YTL selepas Najib menjelaskan bagaimana ERL yang dikuasai oleh YTL tidak mempunyai pilihan lain selain dari menaikkan tambang atau bayar RM2.9 bilion sebagai pampasan kepada mereka akibat dari perjanjian konsesi yang ditandatangani oleh Tun M, saya fikir adalah wajar saya menulis mengenai perkara di bawah – juga masalah legasi Tun M yang perlu ditanggung oleh kerajaan sekarang.
    ________________________________________

    Awal tahun ini, YTL telah menyaman Petronas di London dan telah memenangi pampasan berjumlah RM700 juta dari Petronas.

    Berdasarkan Perjanjian Pembekalan Gas (GSA) yang ditandatangani pada tahun 1993, Petronas sepatutnya perlu menjual gas kepada YTL Power pada harga yang dikira berdasarkan formula yang sudah ditentukan yang tidak mengikut harga pasaran gas.

    Walaubagaimanapun, apabila kerajaan mula menggunakan formula harga tetap untuk gas, YTL Power, di dalam laporan tahunannya, menyatakan Petronas secara bersendirian telah menarik balik diskaun yang disediakan di bawah formula yang berkaitan harga pasaran dan akibatnya, satu pertikaian telah tercetus sama ada diskaun tersebut, di dalam keadaan tersebut, adalah tertakluk di bawah GSA.

    Di dalam satu pendedahan yang mengejutkan, Petronas sepatutnya membekalkan gas kepada YTL Power pada harga diskaun tetapi menarik balik diskaun itu pada tahun 1997, apabila harga gas telah ditetapkan kerajaan pada harga RM6.40 untuk setiap mmbtu (yang masih lagi satu diskaun yang besar berbanding harga pasaran) untuk kesemua loji janakuasa di negara ini, disebabkan oleh krisis kewangan Asia...... (teruskan membaca)

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
  3. Lantak la kau org Umno..cepat lingkop lagi elok.Menyemak aje..yg kaya bkn saja tun,berlambak lambak lagi kroni Umno yg mkn dan kaya rasuah.

    BalasPadam
  4. OPPS SELAIN DARI ORANG-ORANG UMNO,ORANG-ORANG DARI PARTI PEMBANGKANG TAK KAYA LAH???....KRONI-KRONI PARTI PEMBANGKANG TAK RASUAHLAH?
    SAYANGNYA ORANG UMNO TAK BUSUK HATI,TAK REPORT SPRM ATAU POLIS KALAU ADA PIHAK BELAH SANA RASUAH.

    BalasPadam
  5. Tak setuju pas keluar pas tak setuju umno keluar umno jadi yg tinggal dlm pas dan yg tinggal dlm umno sebaiknya berkerjasama agar islam dan melayu kuat.

    BalasPadam
  6. Hadis Ma'qil bin Yasar r.a:
    Aku pernah mendengar Rasulullah s.a.w bersabda: Sesiapa yang ditaklifkan oleh Allah untuk memimpin rakyatnya lalu mati dalam keadaan menipu rakyat, nescaya Allah mengharamkan ke atasnya(pemimpin) syurga.

    Hadis Ma'qil bin Yasar r.a:
    Aku pernah mendengar Rasulullah s.a.w bersabda: Sesiapa yang ditaklifkan oleh Allah untuk memimpin rakyatnya lalu mati dalam keadaan menipu rakyat, nescaya Allah mengharamkan ke atasnya(pemimpin) yurga

    BalasPadam
  7. Daripada Huzaifah daripada Nabi SAW, Baginda bersabda : "Bahawasanya akan wujud (akan datang) para pemerintah yang berbohong dan berlaku zalim. Barangsiapa yang membenarkan pembohongan mereka dan membantu atas kezaliman mereka, maka (mereka) bukan daripada (golongan) kami dan aku bukan daripada (golongan) mereka, dan dia tidak akan menemuiku di haudh (telaga kauthar di akhirat kelak). (Sebaliknya) sesiapa yang tidak membenarkan pembohongan mereka dan tidak membantu atas kezaliman mereka, maka dia daripada (golongan) ku dan aku daripada (golongan) nya dan dia akan bertemuku di haudh". (Riwayat Imam Ahmad dalam musnadnya. Kata guru kami, Syeikh Syu'aib al-Arna'uth, sanad hadith ini sahih berdasarkan syarat al-Bukhari dan Muslim)

    BalasPadam
  8. Nak pilih PM mesti dari selatan tanah air.....apa faktanya..? Ini adalah FAKTA dan bukti sejarah... pulau pinang dan kedah dulu adalah satu negeri dibawah naungan sultan kedah.... bila Siam serang Kedah...sultan kedàh minta bantuan Inggeris Sir Francis Light akhirnya Pulau Pinang dipajak(serah) pada Inggeris.... kerabat inj jugak yg serah kan Singapura ke Lee Kwan Yu hasil tipu muslihat singapore terlepas dari naungan sultan johor.. 13 mei berlaku srmasa kerabat ini yg jadi PM....talibarut yahudi zionis ddngan agenda pluralist pun datang dari nrgeri ini suma rakyat dah tahu Aljuboori talibarut zionis....talibarut Syiah dan libralis pun dari utara negeri pun sama Mat Sabu... Tun Dollah Badwi PM tidooor saja 5 negeri jatuh ke pembangkang...Tun Dr M jadi PM 3 nrgeri jatuh ke pembangjang termasuklah nrgeri kelahiran PM tsb.... Tun Razak dan Tùn Hussain Onn dari selatan semua nrgeri di bawwah kjaan BN....najib mewarisi kepimpinan haprak Pak Lah dari 5 nrgeri jatuh ke pembangkang 2 negeri iaitu Perak dan Tgganu kembali ke BN... kepimpinan najib sedang bersihkan kroni2 haprak warisan tun dr M(utara) dari menghancurkan malaysia..... fakta ini sudah cukup menyatakan jika mslaysia nak aman makmur PM perlu dipilih dari selatan semenanjung.....klu ada yg x puashati buktikan fakta ini salah....!!

    BalasPadam
  9. Umno sudah tidak releven untuk ORANG MELAYU.
    Ia untuk menteri dan pemakan dedak.
    Tak perlulah kamu semua mengamuk.
    Memang patut semua orang keluar parti bubuk ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko RBA DAPigs ker..??

      Padam
  10. Anom 10.33pm ni bukan orang Umno dan tak pernah sokong Umno pun,itu yang melompat-lompat tu haha

    BalasPadam
  11. Ni yg dikatakan marah nyamuk cap mamak abis satu pasaraya di bako... nk harap parti PAS PKR PAN lagi hancussss.... yg penting harap UMNO buang MCA dari BN...baru buku temu ruas....welcome 13 mei

    BalasPadam