Khamis, 3 Mac 2016

BILA PM MENGERJAKAN UMRAH, RAMAI SYAITAN MENGGELUPOR KEPANASAN!!

Politik kebencian yang keterlaluan selalunya didorongi emosi, jiwa kacau, amarah, dengki, khianat, dendam serta tidak senang dengan kebaikan.

Malah cara politik kebencian yang tidak matang ini melambangkan sikap mental overdos yang selalu dialami pembenci PM Najib Razak.

Zaman sekarang zaman fitnah macam air, golongan pemakan fitnah serta kebencian memainkan peranan untuk menakluki kuasa di Malaysia ini dengan impak negatif, kebencian meluap-luap.

Mungkin segerombolan puak penghirup kebencian ini memainkan peranan dalam era dark side kuasa yang bakal dipimpin oleh ketua-ketua negatif yang diangkat mereka dengan ilmu negatif.

Tetapi tidak mengapa, disebalik kebobrokan kejahatan, pasti akan ada jangkitan positif. Allah sentiasa bersama dengan orang baik-baik, yang sabar, golongan amarah kebencian ini pasti tidak senang duduk bila "wave" positif bakal merosakkan mereka.

Usah takut dengan kejahatan, pasti akan ada kekuatan kebaikan mengawal mereka.

Ayuh laskar-laskar kebaikan, kita jangan gentar melawan kejahatan, pasti akan ada jawapan. InshaAllah..

#KekalNajib
#DH

30 ulasan:

  1. SubhanALLAH....Biarlah orang buat tohmahan dan fitnah,ketahuilah segala pahala yang didapati olih si pemfitnah dan penghasut akan pergi kepada yang difitnah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buktikan kalau itu semua satu fitnah!!

      Kita berpegang pada kebenaran!!

      Padam
    2. Pelik dunia nak kiamat ni. Org buat ibadah dikeji sekejinya. Org yg yang difitnah kena tunduk dan beri bukti pada pemfitnah..

      JAHATT NYA MEREKA2 INI YA ALLAH!!! Apakah mereka2 ini penyambut kedatangan dajjal?

      Padam
    3. anon 11:33pg.
      ko apa hal?
      ko yang membuat tuduhan.
      ko pulak memaksa orang lain kemukakan bukti jika itu bukan satu fitnah.
      apa masalah ko minta orang lain bersusah cari bukti, ko la buktikan sebab tuduhan datang daripada ko. ntah apa2 ko ni, otak serabut..........

      Padam
  2. Ingat juga allah tidak suka kepada pembodek, pencacai dan pemakan dedak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betol tu bro!!
      Allah juga tak suka orang mengambil alih kerjanya mendajalkan orang sesuka hati!!

      Padam
    2. Allah lagi tak suka pada pemfitnah...

      Padam
    3. Allah lagi benci kepada orang yang tidak tunduk kepada kehendak pemfitnah dan menuduh orang lain pemakan dedak jika tidak bersetuju dengannya. kenapa suka memaksa orang lain setuju dengan awak?

      Padam
  3. Puak2 dajjal laknat apa nak di hairankan...
    Puak2 dajjal laknat ni kuat mengucup buntut khinzir Dapigs laknatullah..
    Puak dajjal laknatullah...mudah2an Allah buka pintu hati kamu wahai puak2 dajjal utk berperasangka baik..
    InnShaaAllah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan ambil alih kerja tuhan mendajalkan orang la Bongok!!

      Pergi Umrah jer da kompom baik ka Samdol??!!!

      Padam
    2. Lebih baik pergi umrah daripada dok kutuk org!

      Padam
    3. Kasihan pembenci Najib.. hakikatnya sgt jelas lagi mereka hina DS Najib semakin Allah buka kemuliaanNya. Kali ini DS Najib diberi izin Allah menguncup Hajarul Aswad, Cium Kiswah Baitullah dan bersolat di Hijr Ismail.. SUBHANALLAH sebak krn disangka hina manusia pdnya tp Allah Muliakanya.. Allah..ya Karemm.. Kau Tuhan Yang Maha Pengasih!

      Aku tetap taat pd pemerintah selagi mana ia tidak menyuruh aku kufur pd Allah!

      Padam
  4. ALLAH JUGA TAK SUKA KEPADA ORANG YANG SUKA MENANAM PERSEPSI BURUK KEATAS ORANG LAIN.

    BalasPadam
  5. Dia tgh tengok RM2.6 Billion dia selamat ka tidak tu!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah pulangkan, apa citer lagi? otak kalau dok jamu dgn Meloyakini...tu je tahap pencacai DAP

      Padam
  6. nama nya mcm nama melayu yg beragama islam...kok omongannya itu kayak yahudi laknatullah...

    BalasPadam
  7. Tggulah bala musibah dn murka Allah SWT krn hina org buat ibadah dan hina pemimpin keterlaluan.
    Dgn fitnah yang diulang2 mereka2 ini mahu ubah otak kita supaya akur dgn fitnah mereka.. maaflah aku bertambah yakin DS NAJIB org yg benar!

    Betapa busuk dan kotornya propa mainan anti Najib, kisah sebenar kucup Hajarul Aswad tak ditunjuk spt yng media TV rakamkan. Mereka ambil ketika Najib cium Kiswah.. ciu Kiswah juga sebahagian dr amalan menghormati dan memuiakan Baitullahil Haram.

    Org yg komen gmbr atas itulah jahil MUROKAB. PM buat umrah dibimbing oleh Mutawif DiRaja Saudi, bukan lagi wakil pelajar Makaysia disana. Penghormatan tertinggi Kerajaan Arab Saudi pd DS Najib dan peluang istimewa bersolat di Hijr Ismail tempat di mana Sytna Siti Hajar berdoa pada Allah SWT hingga segera Allah makhbulkan dan keluarkan ZAM ZAM yakni air suci.

    Berani sgguh2 kamu2 semua musuh politik Najib meloyar buruk menghina dan bermain dengan ketentuan Allah yang memuliakan HambaNYA di Baitullah.

    Malah membuka ruang org kafir pariah hindu sama2 menghina Ibadah dan Ds Najib.. politik dajjal apakah yang kamu banggakan ini? Kamu main dgn futnah dan kamu halalkan fitnah dn terus hina dn hina.

    Allahu Akbar!! Kerja Tuhan kamu hamba cacai yang amat hina kamu mahu ambil! Tggulah saatAllah turunkn peringatanya. Sudah terlalu melampau.

    Golongan melampau yakni Bani Israel golongn yg Allah LAKNAT sehingga akhir. Jgn kamu dimasukkn sama dgn golongan yg Allah Laknat ini wahai pembenci Najib!

    Kita semua akn mati, jgn lebih2 sgt tnjuk derhaka sombong dengan Tuhan dan mskhluk2 Allah Yg Lain

    BalasPadam
  8. Kita laskar kebaikan, jgn takut melawan kebahabian pro kejahatan yg sangat radikal menghina pemimpin Islam, lawan kawan2,kita lawan dengan ilmu positif

    BalasPadam
  9. AWAS JANGAN SAMPAI SEGALA AMAL IBADAT KITA MENJADI SIA SIA,KUMPUL PAHALA JANGAN KUMPUL DOSA

    BalasPadam
  10. Nk jejak kaki ke Baitullah ini Allah SWT dh Firmankan mereka2 ini adalah Tetamu Aku (Haji & Umrah)!

    Tanpa izin Allah biar berbillion wang dalam poket atau bersusun jet, takkan dapat jejak kaki ke Kota Mekah itu kalau Allah SWT tk berkehendak, tidak muliakan seseorang hamba itu untuk beribadat di Baitullah. Macam2 halangan Allah SWT boleh turunkan jika Allah tidak redho dan hina seorang itu.

    Jangan kita main2 dgn kerja Allah SWT. Terlalu beelebihan komen politik anti Najib kat atas tu macam dah lawan Tuhan. Nauzubillah.

    Berseri lihat wajah DS Najib dan isteri. Semoga Rahmat Allah dibawa sampai ke tanah air. Amiin.

    BalasPadam
  11. Haahaa! Iblis tengok cermin perasan malaikat.

    BalasPadam
  12. Minta mencelah..Kredit pada headbomb yang menyiarkan komen2 pembaca tanpa tapisan.Jelas sekali wujudnya hati2 manusia bila kebencian sudah mengusai diri tiada apa yang ditakuti lagi,hati sudah menjadi hitam sehinggakan urusan ibadah orang dgn Allah taala pun diperseda-sendakan bahkan dengan cara yang sangat melampau...nampak gayanya aku fikir najib semakin dapat simpati.

    BalasPadam
  13. Yang jelas Najib ke Arab Saudi dengan jayanya.Setakat ini tiada lagi berita kemurkaan Raja Arab Saudi terhadapnya kerana menfitnah baginda dengan derma sebanyak USD 681.Agak2nya apa yang kaki fitnah nak putarkan lagi selepas ini.

    BalasPadam
  14. Iblis dan syaitan tengah kepanasan tu.

    BalasPadam
  15. Sah RM 2.6billion itu derma dari kerabat Saudi.Tiada keraguan lagi pustop.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aik....kerajaan saudi siap nafi kan lg...tu psl la malaysia hntr tentera kita utk latihan bersama utk tunjuk kekuatan saudi pd iran.
      kesian askar malaysia, nak selamatkan politik jibby diorang jd mangsa keadaan...

      Padam
  16. DS Najib atas jalan kebenaran .... DrM yg dahulu aku respect kini mula terserabai dengan pengakhiran yang buruk ....

    BalasPadam
  17. aku bkn nak kutuk najib atau anti najib cuma ada satu kemuskilan aku ttg korang yg mengaku kerajaan islam yg terbaik didunia ni...
    Bila nak tutup kilang arak, pusat perjudian dan rumah pelacuran di negara islam ni?
    nak tunggu kiamat ker? ingat, dlm kubur esok anda sbg pemimpin negara akan di soal dan diazab, jgn asyik nak tegakkan pendapat anda yg asyik mengaku betul tu saja...
    ingat pegi umrah atau haji bole leka kan malaikat dari menyoal kalian ker?
    ingat rakyat x tau ker pencacai politik mcm kalian ni sanggup menjual dan mempergunakan agama demi wang dan kuasa?
    lastly, korang ingat pengundi islam mcm kami yg x berparti ni bodoh ker nak pilih korang utk terus memerintah klu arak, judi dan maksiat mcm bertih jagung di Malaysia ni.
    Jgn kau nak guna alasan msia ni rakyat berbilang kaum atau semua tu wujud atas syarat kemerdekaan pula nnt....ini negara islam, pemimpin islam tegakkan yg hak dan tumbangkan yg bathil.
    klu ada niat saja x cukup psl anda parti yg memerintah. hukumnya wajib tutup semua tu!

    BalasPadam
  18. politik ni x de yg betul sebenarnya, asalkan menang. dpt kuasa dan wang berjuta bilion di tangan, rakyat tah kemana...demi agama dan bangsa pun tah kemana.
    org putih yg asaskan demokrasi pun dah cakap, politik hanya lah alat utk memperalatkan org lain utk kepentingan diri nya sendiri.
    dah 3 org YB bersilih ganti di tempat aku ni....sblm menang janji mcm2, bila dah menang btg hidung pun x nmpk lg...sibuk keja tender kerajaan atau wang sakau projek org lain kat kwsn sendiri utk kekayaan dia sorang....
    jgn percaya lah org2 politik dan macai2 diorang ni.

    BalasPadam
  19. Anon 8:15,

    Kalau saidina usman dan ali dibunuh kerana dakwaan tk melaksanakan perintah Allah dalam pemerintahan. apatah lg orang yg bernama najib Razak ni. Digantu dengan sapa saja pengganti najib kau pasti akan pertikaikan jugak. Kerana itulah ciri2 murni khawarij. Usman sendiri dibunuh ketika sedang mengaji quran. Ali dibunuh di perjalanan mahu menunaikan shalat subuh di masjid. Orang seperti kau inilah yg merelakan bom bunuh diri atas alasan kebenaran dan menegakkan keadilan kononnya. Nabi sebut golongan ini sebagai anjing2 neraka 3 kali berturut-turut tahu x?

    BalasPadam