Ahad, 6 Mac 2016

Mengapa Team Mahathir kalah dalam percaturan #UndurNajib?

Mudah untuk memahami betapa bahlolnya pereka cipta #UndurNajib. Kepalanya anggap Najib mudah diperlakukan ibarat pembuli rakus yang mudah menapau habis wang mangsanya.

Mereka silap, malah kesilapan mereka adalah kerana terlampau rakus bak sang dubuk.

Jadi kesimpulannya, gerakan Mahathir sebenarnya menjahanamkan impian TS Muhyidin untuk menjadi PM serta merosakkan cita-cita politik anaknya Muhriz yang dipanggil boboy bucuk.

Baca dan nilaikan wahai sang pentaksub bahlol.

Mahathir, Muhyiddin Dan ANC “Menari” Ikut Rentak Najib

Dr Mahathir telah menggunakan kad terakhirnya apabila beliau meletakkan jawatan. Beliau fikir peletakan jawatannya akan menyebabkan ‘air pasang’, tetapi bukan itu yang berlaku. Sebaliknya, ‘air pasang’ tersebut yang telah menghanyutkan beliau. Sekarang Dr Mahathir tidak ada kad lagi untuk dimainkan. Oleh itu, beliau terpaksa meminjam kad daripada pihak pembangkang jika mahu terus bermain. Tetapi ada akibatnya. Apabila anda membuat perjanjian dengan syaitan maka jiwa anda milik syaitan. Dan syaitan tersebut adalah dalam bentuk Pakatan Harapan yang dipimpin DAP.

Pepatah mengatakan, jika anda boleh bertindak bodoh dan membuat orang percaya bahawa anda bodoh maka anda sebenarnya sangat bijak, lebih bijak daripada orang-orang yang berfikir yang anda adalah bodoh. Kemudian apabila kamu menentang musuh yang licik, khususnya musuh atau musuh-musuh dalam selimut , maka anda perlu mengambil kesempatan dengan pelbagai helah , ketangkasan, dan kelicikan untuk mendapatkan perkara yang lebih baik daripada mereka.

Pelajar-pelajar Sun Tzu akan memahami perkara ini dengan baik. Orang Melayu tidak memahami Sun Tzu tetapi mereka mempunyai peribahasa mereka sendiri untuk menggambarkan keadaan yang sama. Orang Melayu memanggilnya bodoh – bodoh sepat . Sepat adalah ikan yang bersembunyi dalam sawah padi. Ia akan duduk diam-diam, tanpa bergerak untuk memberi gambaran bahawa ia adalah ikan yang bodoh. Walaupun tangan dekat dengannya, ia masih kekal diam dan tidak bergerak. Namun kemudian, ia akan menyengat tangan anda dan berlalu pergi dengan tersenyum.

Baiklah, saya melebih-lebih di sini. Ikan tidak tersenyum. Tetapi jika mereka boleh, pasti sepat ini akan tersenyum memikirkan bagaimana mudah ia menipu anda untuk menganggap yang ia ikan yang bodoh dan kemudian menyengat anda yang cuba menangkapnya.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak inilah yang bersikap bodoh – bodoh sepat , manakala mereka yang memburu beliau adalah bodoh  sombong , yang bermaksud dahlah bodoh, sombong pulak .

Setelah 72 jam Khairuddin Abu Hassan membuat laporan polis terhadap Najib , Najib sudah tahu siapa yang berada di belakangnya . Ramai menyangka bahawa memandangkan Khairuddin bersekongkol dengan Matthias Chang, dan Matthias pula orang Tun Dr Mahathir Mohamad maka ini bermakna Khairuddin juga sudah tentu merupakan orang Dr Mahathir.

Walaubagaimanapun, 72 jam kemudian, Najib tahu bahawa Khairuddin ketika itu adalah orang Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin. Tetapi Najib tidak bertindak balas terhadap perkara itu. Beliau tetap tenang dan tidak mendedahkan bahawa beliau tahu yang Khairuddin bekerja untuk siapa sebenarnya. Apabila Najib tahu siapa musuh sebenar beliau, dan individu tersebut berpura-pura menyokong beliau, sebenarnya adalah ‘pemegang pisau’, maka ia menjadi lebih mudah untuk beliau merancang strategi dan memasang perangkap.

Najib boleh ‘membunuh’ Muhyiddin sebelum ini, dalam minggu yang sama Muhyiddin membuat langkah beliau. Tetapi Najib tidak mahu berbuat demikian. Najib mahu Muhyiddin terus berfikir bahawa beliau tidak tahu peranan Muhyiddin dalam semua ini dan bahawa beliau adalah penggerak utama. Beliau mahu meredakan Muhyiddin sehingga beliau berpuas hati dan melihat siapa lagi yang akan muncul dan menunjukkan wajah sebenar mereka. Apabila anda menghendap mangsa, anda perlu menetapkan perangkap anda dan bersabar, tidak bergerak atau membuat bunyi. Apabila orang lain menghendap anda dan telah memasang perangkap mereka, dan anda mahu mereka berjalan ke dalam perangkap mereka sendiri, maka anda perlu kekal lebih sabar tanpa bergerak atau membuat bunyi.

Menjadikan pemburu kepada yang diburu dan memastikan bahawa anda tidak perlu menembak pemburu tetapi membuat pemburu yang menembak dirinya sendiri adalah kemahiran yang tidak dimiliki oleh ramai orang . Kemahiran inilah yang dimiliki Najib dan beliau menggunakan kelebihannya sejak tahun lepas lagi.

Menembak pemburu supaya menjadi yang diburu adalah mudah . Ramai orang boleh berbuat demikian. Membuat pemburu masuk ke dalam perangkap sendiri dan mengalami kematian paling menyeksakan adalah apa yang memisahkan antara lelaki dan budak lelaki . Najib telah membuktikan bahawa beliau adalah seorang lelaki dewasa manakala yang lain masih lagi kanak-kanak lelaki.

Najib menulis skrip tentang bagaimana mereka yang mahu melihat darahnya, sebaliknya akan dapat melihat darah mereka sendiri tertumpah. Untuk berbuat demikian anda bukan sahaja perlu bijak tetapi anda juga perlu bersabar. Ini adalah permainan yang dimainkan Najib , permainan kesabaran. Beliau tidak mahu membunuh musuh-musuh yang menghendapnya. Beliau mahu mereka membunuh diri. Dan memang itulah apa yang mereka lakukan . Mereka membunuh diri seorang demi seorang.

Najib membuat mereka seperti kucing bermain dengan tikus. Beliau memberikan mereka ruang untuk membuat seberapa banyak kesilapan yang mereka kehendaki. Beliau mahu kesilapan ini menjadi kejatuhan mereka. Dan lebih banyak kesilapan yang mereka lakukan, lebih pasti kejatuhan mereka.

Dalam hal itu, Najib adalah lebih bijak daripada Dr Mahathir. Apabila Dr Mahathir mahu meneutralkan Anwar, beliau menyingkirkannya sebagai Timbalan Perdana Menteri, Timbalan Presiden dan ahli Umno sekaligus. Najib tidak berbuat demikian. Beliau pada mulanya menyingkirkan Muhyiddin sebagai Timbalan Perdana Menteri dan kemudian membiarkannya. Apabila Muhyiddin terus dengan perbuatan mengarut beliau, Najib membiarkan parti menyingkirkannya sebagai Timbalan Presiden. Bagaimanapun , Muhyiddin tidak dikeluarkan sebagai ahli.

Memandangkan Muhyiddin terus menolak nasibnya maka beliau akan mengalami peringkat akhir kemusnahannya. Beliau akan melihat dirinya dikeluarkan sebagai ahli juga. Dan ia akan menjadi tiga ‘strike’ dan beliau perlu keluar.

Adakah Najib membunuh Muhyiddin sebagaimana Dr Mahathir membunuh Anwar? Najib hanya mengeluarkan Muhyiddin sebagai Timbalan Perdana Menteri, yang merupakan hak mutlak Perdana Menteri. Dan kemudian beliau berhenti di situ. Ini memberikan Muhyiddin gambaran bahawa beliau masih dalam zon selamat kerana Najib tidak berani meneruskan lebih dari itu.

Ia bukanlah Najib tidak berani pergi lebih jauh. Beliau mahu Muhyiddin pergi lebih jauh dan masuk ke dalam perangkap sendiri. Beliau mahu Muhyiddin mati di tangan sendiri. Dan itulah yang Muhyiddin lakukan dan akan terus lakukan .

Dr Mahathir juga salah perkiraan mengenai Najib dan sentimen orang Umno. Beliau berpendapat bahawa selepas satu tahun isu mengenai 1MDB dan RM2.6 bilion, sokongan terhadap Najib akan berkurangan. Justeru, Dr Mahathir , Muhyiddin dan ANC (Kempen Anti -Najib ) memainkan muslihat (trump card) mereka dalam bulan Julai 2015.

Kemudian Najib membuat langkah beliau selepas enam bulan bermain “bodoh – bodoh sepat”. Beliau melancarkan operasi pembersihan dan semua mereka yang ‘memegang pisau’ dijatuhkan. Ia adalah satu langkah yang Dr Mahathir , Muhyiddin dan ANC fikir tidak berani dilakukan oleh Najib dan walaupun beliau melakukannya, Umno tidak akan menyokongnya.

Namun Najib telah berani membuat langkah itu dan beliau melakukannya pada akhir Julai 2015. Dan Umno tidak bangkit protes. Dr Mahathir , Muhyiddin dan ANC telah salah percaturan dan mereka kalah. Penyingkiran Muhyiddin sebagai Timbalan Perdana Menteri adalah satu peristiwa yang tidak memberikan kesan besar kecuali beberapa “bunyi” yang kurang enak .

Satu ‘strike’.

Kemudian Dr Mahathir , Muhyiddin dan ANC terus dengan serangan mereka. Plot Julai 2015 mereka telah gagal. Maka mereka merancang plot November 2015 – penyingkiran Najib melalui undi tidak percaya di Parlimen. Itu juga gagal. Jadi mereka melancarkan rancangan seterusnya , plot untuk menjatuhkan Najib semasa Perhimpunan Agung Umno pada Disember 2015. Dan gagal juga. Tiga percubaan dan semuanya gagal.

Kemudian Najib membuat ‘strike’ kedua. Dan itu adalah apabila Umno menyingkirkan Mukhriz Mahathir sebagai Menteri Besar Kedah. Tetapi Najib tidak mahu menjadi orang yang melaksanakannya . Setiausaha Kerajaan Negeri Kedah menyediakan surat peletakan jawatan Mukhriz dan Majlis Diraja Kedah atas perintah DYMM Sultan membuat beliau menandatanganinya.

Jadi Najib tidak memecat Mukhriz. Mukhriz meletak jawatan. Dan beliau meletakkan jawatan dengan titah diraja. Dan itu adalah langkah yang paling bijak lagi yang akan ditulis dalam sejarah dan diingati untuk masa akan datang .
Dua ‘strike’.

Dan kemudian Umno mengeluarkan Muhyiddin sebagai orang nombor dua parti itu. Ya, parti, bukan Najib, yang menyingkirkan Muhyiddin.

Tiga ‘strike’. Dan sebagaimana yang mereka katakan : tiga ‘strike’ dan anda keluar.

Sekarang Muhyiddin mahu membawa kesnya ke Pendaftar Pertubuhan (RoS) dan mencabar penyingkirannya. Beliau juga mempertimbangkan untuk pergi ke mahkamah . Apabila ini berlaku, semuanya akan berakhir. Mereka yang telah membawa kes mereka kepada ROS atau ke mahkamah semuanya telah melihat kerjaya politik mereka berakhir. G. Palanivel , Anwar Ibrahim dan Tengku Razaleigh Hamzah  adalah antara contoh terbaik.

Anda berpegang kepada kedudukan anda melalui sokongan politik yang nyata. Anda tidak pergi menangis kepada mahkamah atau kepada ROS untuk mendapatkan mereka untuk membantu anda berpegang kepada kedudukan anda. Dan anda tidak cuba mendapatkan sokongan politik,  ahli atau pembangkang untuk membantu memastikan anda berkuasa. Dan ini adalah apa yang Dr Mahathir , Muhyiddin dan ANC cuba lakukan .

Ini seperti kerajaan Afghanistan, Libya atau Iraq yang cuba untuk terus berkuasa dengan sokongan tentera Amerika. Ia tidak akan berjaya kerana tidak mendapat sokongan daripada rakyat sendiri. Dr Mahathir, Muhyiddin dan ANC, bagaimanapun, berfikir bahawa Lim Kit Siang dan Pakatan Harapan pimpinan DAP boleh membantu mereka menggulingkan Najib supaya Dr Mahathir dan proksi beliau boleh merebut kuasa.

Itu bukanlah yang dipanggil sebagai sokongan politik yang nyata. Itu dipanggil sokongan politik tidak ketara. Ketara boleh diukur. Tidak ketara adalah dalam minda. Ia bukan apa yang anda lihat. Ia adalah apa yang anda fikir yang anda lihat. Ia adalah fatamorgana yang hilang apabila anda semakin dekat.

Setakat ini Dr Mahathir, Muhyiddin dan ANC melakukan sebagaimana yang Najib mahu mereka lakukan. Dan saya tidak nampak mengapa ia perlu berubah. Jika mereka terus melakukan apa yang Najib mahu mereka lakukan, Muhyiddin, Shafie Apdal dan Mukhriz akan melihat diri mereka dalam kesusahan. Dan Najib tidak akan berbuat apa-apa kepada mereka. Mereka akan melakukannya untuk diri mereka seperti mana Najib telah merancangnya.

Dr Mahathir telah menggunakan kad terakhirnya apabila beliau meletakkan jawatan. Beliau fikir peletakan jawatannya akan menyebabkan ‘air pasang’, tetapi bukan itu yang berlaku. Sebaliknya, ‘air pasang’ tersebut yang telah menghanyutkan beliau. Sekarang Dr Mahathir tidak ada kad lagi untuk dimainkan. Oleh itu, beliau terpaksa meminjam kad daripada pihak pembangkang jika mahu terus bermain. Tetapi ada akibatnya. Apabila anda membuat perjanjian dengan syaitan maka jiwa anda milik syaitan. Dan syaitan tersebut adalah dalam bentuk Pakatan Harapan yang dipimpin DAP.

#####MalaysiaToday

27 ulasan:

  1. asal bukan najib jadi pm...

    BalasPadam
    Balasan
    1. salah tu lebih baik takda PM selagi madey masih hidup..

      Padam
    2. biasalah suku sakat dapigs mana ada moral..

      Padam
    3. Yg. mesti diNYAHkan adalah -

      DAPBANGKAI BABI

      BABU Bakaq

      kit SIAL

      TONGGENG eng

      kok SUNDAL

      TODI puaKA

      BABIga

      dari TANAH PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA TERCINTA kami, ke rejim PENGGANAS KANIBAL ZIONIS/ISrael, TUAN JUBOQ BABI depa!

      Nek Tempoyak.

      Padam
    4. Slogan asal bukan Najib..? Sah lah skrg inilah grand design komplot tajaan PR Haprak Dapiq. Penat betul follow 'movie' arahan mereka ini, ending nya ialah suruh kita bagi undi pd DAPig.. nauzubillah.

      Terus yakin solid undi sy untuk UMNO BN!

      Padam
  2. Silap analisa beb ...need to check your mind

    BalasPadam
  3. dedak oh dedak di mana engkau dedak..BN can say bye..bye to Selangor next PRU..silap2 hilang kuasa terus...padan muka aku jugak..ha.ha..

    BalasPadam
  4. Mamak mudah lupa...kata dulang paku serpih mengata orang mamak ni yg lebih. ...puiii... mamak ini ssgup bersekongkol dng pejuang LGBT ajaran pluralisma. .. talibarut syiah dan komunis.. ketiga talibarut barua ini ditaja Yahudi yg nak menhancurkan islam iman dan akidah org islam... mme mamak mudah lupa... cermin muka lu mamak sebelum tunjal jari ke orang lain... mamak mudah lupa

    BalasPadam
  5. Najib bijak sebab dia ada kuasa PM? Perasuah Malaysia....hanya org yg makan rasuah jer ikut segala arahan dia...lepas tu..apa dia?? kalau duit rasuah tak cukup....strategi seterusnya mcmana? guna media hentam Tun M, TSMY, Mukhriz dan kaitkan dengan agenda Yahudi, Freemason, DAP,komunis....Sebenarnya percaturan yg bijak adalah mereka tiada bersenjata tapi mempunyai idea hebat melebihi kuasa senjat Ingat seekor nyamuk pernah mengalahkan kerajaan Namrud yg sombong dgn kuasanya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. OI si anon BANGKAI BABI ZIONIS PORNO/HOMO/RASIS HARAM JADAH, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT oi! Bila lu dan puak lu mau MAMPOS-mcm-ANJING KURAP si BANGKAI BABI oi?!!

      lu manyak sedap itu JILAT JUBOQ BABI JIJIK kit SIAL/TONGGENG eng/kok SUNDAL/TODI puaKA/BABIga aaahhhh?!! Lu manyak sedap aahh itu JILAT sama LENDIR kit SIAL/TONGGENG eng; sampai muka lu yg. mcm. BANGKAI BABI pun penuh berLENDIAQ aaahhhh?!

      TANGKAP kit SIAL/TONGGENG eng BANGKAI BABI BANGSAT RASIS!

      Yg. akan diKUBURkan dan diTERAJANG adalah si PENYAMUN/PENGGANAS/LANUN-PENDATANG RASIS DAPBANGKAI BABI-amat-BANGSAT-si EJEN/KULI ZIONIS-no-1!

      TAK pula lu TERLOLONG mcm. PUAKA aaahhh psl. si MAFIA ZIONIS DAPBANGKAI BABI yg. penuh dgn. LOYAR-LOYAR LONGKANG berIJAZAH tu yg. dapat DERMA HARAM JADAH dr. rejim PENGGANAS ISrael, kerana depa semua ni memang nak MERAMPAS KUASA kat seluruh Malaysia kita ni, pusaka nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita (tapi boleh pula si PENGGANAS/PENIPU DAPBANGKAI BABI ni nak kutuk UMNO kerana penggulingan yg sudah lama PATUT berlaku pun, ke atas si BOTAK-anak DIKTATOR PENYAMAQ/PENIPU/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN-madey ANAK BERANAK berIJAZAH kat Kedah tu), - HANCOQlah jadi mcm. rejim PENGGANAS KANIBAL ISrael , kan puak PENGGANAS DAPBANGKAI ni KULI Rejim PENGGANAS Kanibal ISrael/MOSSAD!

      Maka bila si SPRM yang sungguh MENCURIGAkan tu nak MENYIASAT si MAFIA ZIONIS DAPBANGKAI BABI berIJAZAH ni dapat DERMA USD300 JUTA (RM1.2 BILLION) dari rejim PENGGANAS KANIBAL ISrael - begitu juga PDRM untuk siasat bawah AKTA TERORISMA kerana 17 pakar strategi DAPBANGKAI yg. diKETUAI si Todi-PUAKA, di LATIH oleh MOSSAD dan si KM spt. TONGGENG eng DAPBANGKAI BABI boleh pula asyik jumpa DUTA ISRAEL, serta ISrael nak tubuhkan MARKAS TENTERA PENGGANAS dia di Port Dickson!! Kami RAKYAT tengah TUNGGU ni! SPRM/PDRM bah. TERORISMA – hang buatlah KERJA betul-betul oi!

      Dan OI si PENGGANAS DAPBANGKAI, awat lu TAK juga buat REPOT POLIS serta SAMAN Razali ni kalau TAK betul aaahhh?!

      Lihat di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ :

      DAP Terima Latihan Dari Mossad?

      January 4, 2016 By WakeUp Malaya

      Bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali Abdul Rahman menegaskan beberapa kali bahawa DAP mempunyai hubungan istimewa dengan Israel.

      Pada 2012, Razali telah mendedahkan hubungan DAP-Israel ketika berceramah di Putrajaya:
      —–
      Tapi apakah hubungan istimewa Israel dengan DAP? Kalau tak istimewa, tidak kami dilatih hampir 3 tahun oleh Israel. Dilatih oleh pihak Mossad. Saya terima latihan daripada Mossad.

      Untuk pengetahuan Tuan-tuan dan Puan-puan, tiap bulan Lim Guan Eng akan pergi ke Singapura. Saya biasa mengikuti banyak kali rombongan beliau ke Singapura. Dia akan pergi hari Sabtu petang dan akan balik hari Ahad petang.

      Di Singapura, kita akan jumpa dua orang saja. Satu bekas pemimpin atau bekas Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew dan lagi satu wakil Duta Israel di sana. Dua ni yang akan kita jumpa.

      Sewaktu kita jumpa dengan Duta Israel atau wakil Israel, Tuan-tuan tahu tak, pihak Israel telah bersetuju memberi dana sebanyak 300 juta USD untuk PRU yang ke 13 ni. USD ya bukan RM ya. Duit tu sekarang berada di Singapura ya. Benda ni antara projek Isreal-Singapura dan DAP.

      Bila saja bubar Parlimen, masa tulah duit akan masuk dan juga pakar-pakar Israel. Mereka merupakan beberapa warganegara asing. Mereka juga akan menyusup masuk ke bumi Malaysia ni. Semasa itulah Tuan-tuan boleh melihat kempen pilihanraya yang paling ganas akan berlaku di bumi Malaysia ni...... (teruskan membaca)

      Dahlah bekas perisik US. Edward Snowden MENDEDAHkan IS/ISIS ditubuhkan MOSSAD-CIA (CIA/NATO disyaki sudah diKUASAI ZIONIS)! Jadi maknanya KERJASAMA antara PENGGANAS DAPBANGKAI BABI dan rejim PENGGANAS ISrael ANJING KURAP - disyaki akan MENYEBABkan NEGARA ISLAM kita ni diCEROBOH PENGGANAS KANIBAL ZIONIS, IS/ISIS!

      Padam
    2. Piii..la cari nyamok nammrod tu balik...kok jumpa masukkan lam jubo mamak plak... mamak mudah lupo...

      Padam
  6. deklarasi ke atau puisi basi yg medey declare tu..

    BalasPadam
  7. #SelamatkanMalaysiaDariMahathirMahyuddiN
    #SelamatkanMalaysiaDariOrangMUNAFIQ

    BalasPadam
  8. Heran bodoh sgguh org2 yg mnjilat mamaktun, jelas bohong, just nk jatuhkan Najib, diguna segala mcm janis fitnah, cerita nk bg org benci. Dr Amerika ssmpai ke Swis, masuk Saudi satu pun tak menjadi.. malah Najib terus bergerak.

    Rakyat sebenarnya sygkn Najib cuma tkmelalak menyalak mcm beberapa kerat geng anti Najib yg hari2 ckp benci Najib.

    Keadaan ini mnyebbkn penjilat2 pakatun dan pakatan keliru sesama sndiri sdngkn sblm ini mereka musuh yg nyata yg amat ketat. Tp ketamakan kegopohan utk tumbngkn Najib mereka bermimpi kejap sblm bgun tido terjaga dn pikir APA INI??..

    Syabas DS Najib, ekonomi makin strong sbb pensabotaj dh kalah, tembelang si kitol dh terserlah.

    Allah SWT bersama mu. AMII

    BalasPadam
    Balasan
    1. dedak dedak dimana kau dedak........

      Padam
    2. Makin tua...patut waris dan kroni dia nasihatkan mayday2 dekatkan diri dgn tuhan.Bukannya gila nak mencaturkan kepimpinan negara demi lubuk emas waris dan kroni.Tak payah spin lah...rakyat faham kenapa 1mdb dan rm2.6b dikambing hitamkan.
      Ingat bijak....ada juga bodohnya.Bodoh krn terlalu sombong krn menganggap diri hebat sangat!!!!!

      Padam
  9. APA KEJADAHnya ni?! Amat menJIJIKkan POLITIK LONGKANG HANYIR para PETUALANG KITUL ni semua - aku harap benaq lu dan para KETURUNAN lu yg. juga DAJAL nak MAMPOS dijadikan PAPA KEDANA & diSAMBAQ PETIR satu hari nanti!!

    Si madey NYANYUK ni dah pi MEKAH tak - asyik TERLOLONG mcm. PUAKA apahal; dah TUA BANGKA sgt.! Patutnya bila dah TUA BANGKA sgt. ni, buatlah lu IBADAH banyak-banyak dari asyik nak buat FITNAH, PENIPUAN dan menGGULINGkan-ala EJEN ZIONIS pemimpin-pemimpin/institusi-institusi BUMIPUTERA Islam/Melayu dan NEGARA ISLAM tercinta kami ni OI!! Sejak dia minum air ramuan hijau HARAM JADAH (ada dlm. satu foto) dgn. VincentKEPARAT masa PESTA harijadi-ala FREEMASON dia haritu, aku tengok KEDAJALAN dia makin MENINGKAT – dan muka dia nampak lebih muda pula?! AIR SETAN KANIBAL kot!

    Duit BERLAMBAK berBILLION, pi lah lu ke MEKAH setiap tahun dari asyik BERPESTA harijadi ya (ala EJEN PEMBUNUH British/ZIONIS-no 1,“ James Bond“ – TAK ke KELAKAQnya ni!!!) dgn. TOKEY-TOKEY PENYAMUN BANGKAI BABI PENJILAT lu - sambil dikelilingi BETINA-BETINA PUAKA omputih/FREEMASON pakai-ala puak ZIONIS/SETAN tempoh hari!! Tapi si NYANYUK PENYAMAQ madey ANAK BERANAK ni dan NGO-NGO "footsoldiers" depa, spt. PerkasaKEPARAT dan IsmaBANGANG, selama ni telah memperBODOHkan umat Islam/Melayu dgn. memPERGUNAkan ISLAM sbg. alat POLITIK DAJAL oleh para PENYANGAK/PENIPU/PENYAMAQ ni semua!

    Apa KEJADAHnya ni sanggup si DIKTATOR PENYAMAQ/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN-madey ANAK BERANAK berIJAZAH KEPARAT & si SEMBAP KITUL PENJILAT depa – yg. seterusnya MENJILAT si MAFIA ZIONIS DAPBANGKAI BABI yg. penuh dgn. LOYAR-LOYAR LONGKANG berIJAZAH tu yg. dapat 'DERMA' HARAM JADAH dr. rejim PENGGANAS ISrael, kerana depa semua ni memang nak MERAMPAS KUASA kat seluruh Malaysia kita ni, pusaka nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita (tapi boleh pula si PENGGANAS/PENIPU DAPBANGKAI BABI ni nak kutuk UMNO kerana penggulingan yg sudah lama PATUT berlaku pun, ke atas si BOTAK-anak madey KEPARAT ni, - HANCOQlah jadi mcm. rejim PENGGANAS KANIBAL ISrael , kan puak PENGGANAS DAPBANGKAI ni KULI Rejim PENGGANAS Kanibal ISrael/MOSSAD! Maka NYAhkan segera si ejen-ejen KEPARAT ZIONIS/FREEMASON iaitu si SEMBAP/si BOTAK –anak madey/si shapiee - ni semua dr. UMN* TERCINTA kita!

    Dan OI si PENGGANAS DAPBANGKAI BABI, awat lu TAK juga buat REPOT POLIS serta SAMAN Razali ni kalau TAK betul aaahhh?!Lihat di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ , DAP Terima Latihan Dari Mossad?, January 4, 2016 By WakeUp Malaya !

    Akhirnya dah terbuka PEKUNG berNANAH JIJIK si DIKTATOR PENYAMAQ/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN-madey berIJAZAH KEPARAT tu! Sekrg. puak madey KEPARAT ni dgn. BEBAS boleh MENJILAT dgn. TERANGAN, si PUAKA-PUAKA JUBOQ BABI PORNO/HOMO/RASIS kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PENDATANG RASIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO/HOMO/RASIS- EJEN/KULI- "ZIONIST NWO"-CIA-NATO/ SOROS-ISrael-MOSSAD/FREEMASON/ILLUMINATI-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH/LANUN-no 1 - kononnya atas alasan 'deklarasi 'rakyat'/‘demokrasi' lah! Deklarasi 'rakyat'-PETUALANG-EJEN ZIONIS dan 'demokrasi'-ala ZIONIS BANGKAI BABI adalah -oleh si para PENYANGAK KEPARAT ni semua!

    Sedangkan dulu si puak PENYAMAQ-EJEN ZIONIS madey SIAL ni kena SEMBUNYI - buat diam-diam; hanya dgn. MENJILAT tokey-tokey PENDATANG RASIS depa spt. vincentKEPARAT dan YTLBANGKAI BABI PENDATANG PENYAMUN/LANUN/PEROMPAK tu! Semua Tokey-Tokey ni sebenaqnya pemuja-pemuja JAMBAN TERORIS-TERORIS PENDATANG RASIS DAPBANGKAI-SIAL tu!

    PETUALANG si KITUL madey KEPARAT ni hanya akan terus menJAHANAMKan serta mengGERTAK UMN*, serta HAK dan IDENTITI bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayú - selagi kita TAK diJAJAH Tuan PENGGANAS KANIBAL ZIONIS Soros/ISrael dia (JGN. lupa - kan dia MENYOKONG BerSHIT DAPBANGKAI BABI tempoh hari yg. dibiayai si SOROS/CIA (yg. sudah diKUASAI Mossad/ISrael) yg. akan meletakkan ANAK BOTAK SIAL dia sbg. pmPUPPET!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. puki mak hang lobos.kote ayah hang kecik, hang anak haram berbapakan bohjan

      Padam
  10. Kami akan memPERTAHANkan YAB PM Bumiputera Islam/Melayu TULEN TERCINTA kami, anak kpd. BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN, NEGARAWAN ulung TERCINTA kami, Almarhum PM Tun Abdul Razak Hussein, dan NEGARA ISLAM TERCINTA kami ini , dari diJAJAH Soros-MOSSAD/ISrael dan KULI-KULI depa dr. puak PETUALANG-ejen-ejen ZIONIS ni semua!

    Amek lu si DIKTATOR PENYAMAQ/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN-madey ANAK BERANAK berIJAZAH KEPARAT & si SEMBAP/piee KITUL PENJILAT-PENJILAT depa!

    Lihat di - http://www.themalaysiantimes.com.my/kami-akan-berperang-pertahankan-umno-vateran-umno-bidas-tun-m/

    “Kami akan ‘berperang’ pertahankan UMNO”, Vateran UMNO bidas Tun M

    Posted: March 6, 2016 by editor

    KUALA LUMPUR, 6 Mac : Kelab Veteran UMNO Malaysia menentang sebarang usaha untuk menggulingkan Presiden UMNO dan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak secara tidak demokrasi.

    Setiausahanya Datuk Mustapha Yaakub dalam kenyataan di sini hari ini berkata 800,000 anggota kelab akan berdiri teguh di belakang pemimpin nombor satu negara itu dan mempertahankan UMNO daripada dimusnahkan......

    Mustapha berkata tindakan Dr Mahathir yang bekerjasama dengan pembangkang membuat deklarasi untuk menjatuhkan Najib, adalah sama seperti menghancurkan institusi keramat UMNO.....

    Mustapha mengingatkan Dr Mahathir bahawa Najib dipilih oleh perwakilan sebulat suara dalam pemilihan terbuka UMNO tanpa sebarang syarat yang sebelum ini dikuatkuasakan pada zaman bekas perdana menteri itu.

    “Oleh itu, mereka akan berdepan dengan Veteran. Veteran akan mengisytiharkan perang dengan sesiapa saja yang mahu menghancurkan UMNO. Biar mati bergalang tanah dari hidup menjadi bangkai,” katanya.

    (Nek Tempoyak)

    BalasPadam
  11. cukup bernas sekali analisa tuan tanah. membuka minda utk kami yg tidak faham apa yg sdg berlaku. kipiddaadd

    BalasPadam
  12. Teori separuh masak.Kau tuduh orang2 spt tun m,tsmy gila kuasa pun main hembus saja kan.Apa buktinya?

    Yang kau pura2 tak nampak tun m n muhyiddin nak jatuhkan najib sebab najib dituduh salahguna kuasa dan rasuah.2.6b dari arab?arab mana?Main sebut aje kan.Sampai sekarang putera arab yg entah siapa2 tu pun kita tak tahu siapa.Tak ada penjelasan dari kerajaan arab saudi pun.

    Ok yg itu berbelit sikit.Ini pulak kes yg direct.Yang dah sah dah disahkan duit rm42juta dr SRC masuk akaun najib.Najib pun dah belanjakannya(dengan bukti).Apandi kata kes tutup pasal najib tak tahu duit masuk akaun dia.Wah senang banyak.Duit rm42 juta masuk pun tak perasan ye.Lepas tu tak payah siasat kenapa duit tu masuk akaun peribadi dia.Masuk tanpa sebab?

    Bayangkan orang no 1 paling berkuasa di Malaysia akaun banknya dimasukkan duit2 puluh2 juta tak perlu disiasat dengan alasan dia tak tahu.Apa punya alasan tu?

    Klau korang ikhlas dan konon2 sayang agama,bangsa baik korang desak tubuh suruhanjaya siasatan diraja.Supaya semua orang puas hati.Ini tidak,sendiri dituduh,sendiri siasat,kendian sendiri kata tak salah?Hanya di Malaysia.

    Kami pun sokong umno tapi kami boleh beza parti dan individu.Bukan setia membabi buta.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagus admin! Memang Tun M tu selama ini menjalankan kegiatan yg boleh menyebabkan negara jatuh dan dikuasai oleh(mungkin Indonesia yg memang benci dgn org Malaysia)negara lain. Singkirkan Tun M.

      Padam
  13. PM Najib tetap PM Malaysia yg terbaik!
    kata orang Jerman " Wunderbar "

    BalasPadam
  14. TS Mohyideen pun tersilap langkah..dia
    sepatutnya mengkaji kekuatannya sbelum
    Jatuhkan DS Najib yg sebenarnya masih
    mendapat sokongan solid dpd bahagian, MKT dan Kabinetnya. PM juga bijak mengambil hati Raja2 Melayu..

    BalasPadam
  15. Raja dan rakyat berpisah tiada..

    BalasPadam
  16. ramai yg dulu menyokong Tun buat U turn
    kembali sokong DSN..ketenangan hadapi
    Pelbagai fitnah jahat musuhnya beri
    keuntungan kpdnya menarik simpati rakyat utk meyayanginya.

    BalasPadam
  17. spt lumba lari, Najib tinggalkan Tun M
    Miden N pembangkang lain jauh ke belakang..Najib tanpa henti terus bekerja bina Negara..pembangkang pula kerjanya siang malam memfitnah je kerjanya..akhirnya rakyat sedar PM Najib yg terbaik..

    BalasPadam