Jumaat, 4 Mac 2016

PM NAJIB BAKAL DISERANG BERTALU-TALU OLEH SERIGALA DAN DUBUK YANG SANGAT LAPAR!!

Realiti sekarang, Najib Razak telah diserang oleh segerombolan manusia gila yang mereka sudah terlalu yakin untuk menjatuhkannya.

Mahathir + TS Muhyiddin + Pan + Dap + Pkr

Vs

Perdana Menteri Islam kita semua.

Jadi kalian nak yang mana? Kalau ikutkan ini sudah fasa lain untuk mengajak pemusuhan.

Dalam Islam adakalanya sabar ada had juga. Jadi laskar tempur media kerajaan. Ayuh bersatu mempertahankan kerajaan Islam.

Jadi ku seru kepada laskar-laskar media yang sebelum ini mengantung senjata keyboardnya. Bersatulah kita.

Pemimpin kita hendak dijatuhkan oleh sang Nafsu buas.

Ayuh..

#KekalNajib
#RespectMyPM

14 ulasan:

  1. Janganlah dok pergunakan Islam. Kerajaan Islam kononnya. Duit yang disapu tu duit apa? Duit Islam?
    Belanja berjuta juta di Eropah dengan kad kredit syarikat kerajaan perbelanjaan Islam?

    Ada dedak Islam tak?

    BalasPadam
  2. x perlulah nk buat fitnah wahai Tanpa Nama 3:24 ptg..bila masa n mana bukti sapu duit dan belanja berjuta juta di eropah

    BalasPadam
  3. Biasalah macai dubuk modal sama

    BalasPadam
  4. Bila melayu yang mengaku Islam,,,

    Ada bukti video depan mata pun masih tak mahu mengaku, Jam omega yang dikatakan ada sampai sekarang tak ditunjukkan, spender macam roti canai pun tak mengaku dia punya, kena tamgkap kalwat bulan puasa pun masih ramai pengikut dan yang terbaru duit tiba tiba masuk dalam bank..buat selambaa badakk jerr..waima 1 sen pun akan dituntut nanti. Cuba perhatikan orang yg bukan Islam dalam Negara...kantoi mengentot...gentleman mengaku letak terus jawatan...yang luar Negara bukan islam ..tengok video lucah dlm parlimen...kantoi...terus letak jawatan..kalau kat Jepun..agak agaknya lagi sahdu...terus hara-kiri...

    Apa nak jadik dengan pemimpin yang mengaku beragama Islam kat Malaysia ni...Jangan sampai Allah murka ...semua nanti terima bahana...

    BalasPadam
  5. Ya Allah! Lindungilah PM Kami. Ya Allah KAU yang telah menjadikan DS Najib PM kami maka kau lindungilah Dia Ya Allah, Lindungi kami selamatkanlah Negara kami, kurniaanmu yang tidak terhingga.

    Kami tidak ada 'mother land'. Inilah satu satu Negara kami.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin yarabbalalamin.

      Padam
    2. Amin....serta Kau selamatkan bangsa kami dan Agama Islam kami dari dihina dan diperkotak katik kan oleh kafir laknatullah yang merampas tanah kami merobohkan kampung kami ...tolong kami Ya Allah...biarlah Bn menang di semua negeri termaduk Penang dan Selangor kerana Pemimpin seperti Pm Najib je yang mampu mengembalikan maruah kami bangsa Melayu yang di tindas..

      Padam
    3. HAHAHAHA...............Ketawakan dia

      Padam
  6. Aku malas nak ulas perihal orang politik diMalaysia ini,semuanya bodoh2 belaka.

    BalasPadam
  7. Memang dubuklah. Dah tua tapi tak sedar diri lagi perasan muda. Tanda kelemasan sampai taik timbulpun sanggup dicapai agar terus timbul, semua musuh politiknya suatu ketika dulu digapai dijadikan sahabat mencapai hasrat meruntuhkan musuh peribadinya. Mahathir dah patut buang tunnya dalam lubang jamban.

    BalasPadam
  8. Bila Tun bersama dengan pejuang pluralist... syiah dan komunis paling rasis aķu dah hilang hormat... dari dulu tulis jangan lantik PM dari utara... ini bahana utara jadi Pemimpin...sejarah PPinang dan Kedah dalam kuasa sultan kedah dulu... bila siam serang kedah.. .sultan kedah minta bantuan inggris akhirnya kedah diserah inggris sir francis light ...kerabat ìni juga yg serah singapura dari naungàn sultan johor pada lee kwan yu...13 mei kerabat yg sama jadi PM.. akhirnya Tun Razak(selatan)yg stabilkan keadaan selepas kerabat ini(utara) undur jadi PM.. tun hussin onn jadi PM(selatan) kesemua negeri dibawah naungan BN... tun dr M(utara nrgeri yg sama dng tuanku) 3 negeri jatuh tangan pembangkang malah negeri kelahirannya jatuh ke pembangkang. ..Pak Lah kaki tido(utara PPinang dulu pun dlm negeri kedah) 5 negeri jatuh ke pembangkang termasuk negeri kekahirannya sendiri sgguh memalukan ...najib(selatan) mewarisi kjaan Pak lah dari 5 negeri ke pembangkang 2 dapat dirampas semula.... talibarut pluralist ajen yahudi zionis anwar aljuboori pun dari Utara negeri yg sama begitu juga talibarut syiah mat sabu juga dari nrgeri yg sama semua ada cita cita menhancurkan islam dan melayu...skg tun dr m bersatu dng pluralist..syiah dan komunis menjatuhkan kjaan Islam di semrnanjung Tanah Melayu. ... pengajaran yg berguna klu nk pilih Pemimpin mesti dari selatan tanah air...orang Pemimpin utara mme melayu mudah lupa...puuiiii..

    BalasPadam
  9. Aku memang penyokong UMNO dari dahulu dan untok selamanya. Yang aku tidak menyokong Najib. Engkau paham tak?

    BalasPadam
  10. Dulu Tun M katanya berjuang utk selamatkan rakyat kononnya...tpi hari ini jelas niat sebenarnya perjuangan Tun M iatu memenuhi kehendak peribadi semata2. Dekelarasi itu banyak menyentuh mengenai 1MDB dan derma RM2.6b sahaja. Tapi Tun M tidak jujur bila tidak menyatakan ia telah diselesaikan dan tidak mahu tunggu hasil siasatan. 1MDB pun salah satu matlmatnya membetulkan kesiapan pentadbiran TunM menghadiahkan berbilion duit rakyat kepada IP bebas.
    Pentdbiran Tun M dulu pun bukanya maksum pun. Semoga Allah swt terus memberikan kekuatan kepada kepimpinan negara utk terus istiqamah memakmurkan negara. Amin
    #kekalnajib.

    BalasPadam
  11. banyak ni jer komen..itupun macai jer yg ramai.ehh ramai ker..secipot pun tak sampai..dedak dah makan..makan..makan..???

    BalasPadam