Selasa, 19 April 2016

NITIZEN SIMPATI DAN TERKILAN TERHADAP KERAJAAN PAKATAN MENGANIAYA PENIAGA KECIL

Malas nak ulas lebih-lebih, orang melayu ni bila dah terkena barulah nak memikirkan nasib, tak terbela, dah beritahu perangai Pakatan kalau dapat kuasa, minta maaf lah, orang melayu hanya melukut ditepi gantang je.

Sembang deras pun tak guna, kerajaan Selangor dipimpin oleh pemimpin yang hipokrit je. Bercakap dia lah lebih konon nak jaga rakyat, orang Melayu dia hanya bagi 2nd class citizen, faham-faham sudah.

KASIHAN PENIAGA KECIL DI SHAH ALAM, MBSA PERLAKUKAN BEGITU KEPADA ORANG YANG MENCARI REZEKI?

NILAIKAN WAHAI INSAN BERNAMA MELAYU 60%.

5 ulasan:

  1. Balasan
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua,
      Sengaja ingin menulis sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang kesulitan masalah keuangan
      Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar 750juta saya sters hamper bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya jumpa situs angka togel dan pesugihan AKI DARMO, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi AKI DARMO kata PARAH MEMBER AKI. pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan penarikan uang gaib 3 Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 3.M yang saya minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada. Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya sering menyarankan untuk menghubungi AKI DARMO DI 082 = 310 =142 =255 situsnya http://sporttoto4d.blogspot.co.id agar di berikan arahan. Toh tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sama baik, jika ingin seperti saya coba hubungi AKI DARMO pasti aki bantu

      Padam
  2. Ini orang kena halau kena banyak kasi sabar. Orang ada kata Di mana bumi dipijak disitu ada langit di junjung. Sana kerajaan PH jadi kena ikut sama langit sanalah. Apa mau cakap lagi, kadang-kadang bila hidup sudah ada senang kita manyak lupa dan mau kasi try cuba lain punya goverment. Mana tau hidup ada lebih baik. Tapi bila try cuba test punya time mesti ada risiko. Mungkin baru punya order tadak sama macam lama punya style. Betul...election punya time cakap ada banyak indah, banyak cantik tapi bila sudah menang punya time semua pun lain jadilah because I have the power. I can do whatever i want to do. You understang???

    Tapi tarak apalah rakyat juga ada suka walaupun you sudah kena halau. Lain jam punya time pikir kena ada sikit punya panjang. Jangan ikut itu nafsu marah sama pemimpin konon. Sendiri juga ada rugi maa.Tapi ramai juga itu sama geng juga ada untung laa.

    BalasPadam
  3. Masalahnya ramai x sedar2 walau dh nmpak pekung pakatan ni dri dulu

    BalasPadam
  4. Kepada peniaga yang teraniaya itu ingatlah bahawa orang yang teraniaya doa mereka ALLAH makbulkan.

    BalasPadam