Selasa, 17 Mei 2016

KERANA MAHATHIR, PKR BAKAL BERPECAH TERUK KALI INI

Anwar Ibrahim memberi peringatan kepada kepimpinan Pkr supaya berhati-hati dengan permainan Mahathir, cara Mahathir ini akan merosakkan segalanya dalam Pakatan katanya lagi.

Surat-surat dari Anwar Ibrahim di dalam penjara sudah tersebar luas, yang menjadi tanda tanya, adakah benar itu surat dari Anwar?

Bagaimana begitu mudah surat tersebut terlepas dari penjara? Agak-agak siapa boleh jawab? Bagaimana pula surat panjang lebar itu diberi kepada orang tertentu, mungkin Wan Azizah, tetapi Rafizi mengesahkannya pula.

Rafizi mengesahkan surat daripada Anwar itu adalah tulen, manakala Samsul Iskandar menganggap surat itu palsu, sengaja diadakan untuk memberi tanggapan buruk kepada deklarasi rakyat diterajui Mahathir dan Pakatan Harapan.

Mungkin Azmin sedang merencanakan situasi dalam Pakatan Harapan yang mereka mampu mengawal Mahathir untuk kekuatan maksimum pakatan itu sendiri untuk menghadapi PRU14 akan datang.

Jadai kesimpulannya, kem Wan Azizah, Nurul Izzah sedang berperang secara halus dengan kartel Azmin Ali. perpecahan Pkr sudah masuk ke bab yang berbeza. Mungkin akan mengalami perpecahan paling maksimum selepas ini.

Ramai dikalangan penkritik menganggap cara Mahathir bersama pembangkang akan merugikan Pakatan itu sendiri. Adakah tanggapan itu benar?

Kita saksikan keruntuha kuasa si tamak haloba Pakatan Harapan serta Mahathir dan pentotoknya.

Kita juga mengarapkan, Mahathir meneruskan kegilaannya dalam cita-citanya supaya Najib berundur dari pentadbiran. Ini kerana, selagi Mahathir meneruskan idea hilang akalnya, maka akan meneruslah kerosakan yang paling total kepada pembangkang, bukannya BN.

Jom makan popcorn



1 ulasan:

  1. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    BalasPadam