Isnin, 2 Mei 2016

ORANG TIDAK RAMAI BILA DS NAJIB HADIR DI KABONG, SARAWAK?

Dikatakan tidak ramai yang hadir ketika DS Najib hadir di Kabong, Sarawak. Macai diharap bergembiralah dengan keadaan ini, memungkinkan keseronokan kepada pentaksub Tun Mahathir juga, sampai meleleh air liur dan khayal dengan situasi yang paling tidak diduga oleh parti BN.


Masalah, memang masalah.. tetapi, jangan syok dulu wahai pencacai dan penjilat Dap, gambar di atas gambar lama, gambar dimasa pru13 yang lepas. itupun gambar sebelum majlis yang diambil oleh blogger tuhik pembangkang ketika itu.

Sebenarnya gambar sebenar adalah di bawah ini, itulah bila jentik cerita buruk, bukan main cepat serta sepantas kilat macai ambil tahu, hati dah hitam, gelap, hal buruk sahaja bermain di jiwa raga.

 TENUNG LAMA-LAMA YA GAMBAR DIBAWAH INI.






PEMBANGKANG TIDAK AKAN MENDAPAT TEMPAT DI SARAWAK. PERCAYALAH. KEJAHATAN MEREKA DIPENDAM LAMA OLEH RAKYAT SELANGOR DAN PULAU PINANG.

MASIH TAK SEDAR-SEDAR WAHAI MELAYU TOTOK DAP DAN PRO TUN MAHATHIR?

15 ulasan:

  1. Totok dap bangsat...
    Totok pakatun munafik...

    Bapak tokong merasa jugak menunggang belakang musuh no1 dia...hehehe

    BalasPadam
  2. Untuk menolak najib tidak perlu seramai penyokong najib. Contoh, dalam satu parlimen ada 20,000 pengundi yang dulu mengundi bn. Kalau ada 4,000 orang yang menolak najib dan akan undi asal bukan bn sudah kira alhamdulillah. Najib kan hilang kuasa.
    Setakat ini, semua kawasan parlimen disemenanjung memberi reaksi yang positif. Kalau nak halang semua orang jangan sokong najib, itu namanya kerja gila dan tak masuk akal. Begitu juga najib, tak semua boleh bersetuju dan sokong dia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak kesah...asalkan jgn dapigs..pgayR atau puak legasi 22 tahun.
      Wlbagmanapun...adalah sukar utk najib kalah di pekan.1mdb dan rm2.6b cuma bhn spin puak yg gagal berkuasa dan menguasai pntdbiran putrajaya...

      Padam
    2. Tetiba aku teringat sepanduk "I Love PM" kat Penang masa PRU13 dulu.....punyalah ramai yg angkat sepanduk tu, hayun kiri hayun kanan.........hmmmmm.........

      Padam
  3. HAHAHA.........Memang ramai doh!
    Lautan biru di KABONG!!!!!......
    Sungguh membanggakan.
    Hidup Najibbbbbb...............!!!!!
    Tapiiii.......apa nak diherankan....?????
    Bukan ke Najib sudah diistiharkan oleh To Nan sebagai
    'Godfather' untuk membaptisekan rakyat Sarawak.....???
    Berebut-rebutlah datang tuuuuu........KIHKIHKIH

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak harapkan mahdey??!!!
      Boleh dihitung dgn jari ko Minah oi dia dtg ke Swk.
      Apa yg mahdey buat???!!!
      Kenyangkan anak dan kroni dia jer!!!!
      Perjanjian tol semua bodo dan bangang.
      Syarikat anak dan kroni gagal dan muflis..di bailout berbillion2 rm dan sesen pon tak dpt balik.
      Blm lagi perjanjian2 jual beli..bon..dsbnya yg penuh dgn skandal.
      Mahdey bertahan krn ISA...bukan krn ketokohannya.Dia hanya tokoh spin dan putar belit yg berkhidmat demi lubuk emas waris dan kroni dia jer...
      Sori...tiada maaf utk legasi 22 tahun.Biar dia jadi badut dapigs..

      Padam
    2. KAHKAHKAH.........goli hati baca repekan awak.
      Takpa......ada berjurta-juta sedang memerhati gelagat 'Godfather' awak yang tersepit oleh hutang 50 billion 1MDBnya. Macam mana dia nak bayar hutang tu...?????
      IPP dan tanah Sg.Besi 300 ekar kepunyaan rakyat sudah dijual kepada Cina PRC. Sekarang dia sedang memerhati tanah di kawasan Taman Tasik dan memorial Tun Razak yang luas terbentang.

      Padam
  4. AhJibNgok yang sentiasa BONGOK!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan Ah Jib Gor je yang bongok.
      Macai dedaknya pun bongok.
      Jawapan diaofrang tka langsung menggambarkan
      dia faham apa yang aku sampaikan kat atas tu.
      KIHKIHKIH.............KESIANnya.
      Ramai datang mintak dibaptiskan.
      Meman g sesuai Najib jadi GODFATHER.
      Balik ke Semenangjung dia jadi 'PAHLAWAN ISLAM'
      pulak. Siap pakai kopiah dan jubah putih, duduk
      celah pemimpin Tabliq, nampak sesuci embun pagi.
      Tapi malannya bawu kentotnhya busuk sekali!!!

      Padam
  5. Apa pun Najib tatap menjadi Pujaan Hati Kami. Ko orang ambiklah lubang hidug Kit Siang dan Madey sebagai pujaan hati korang!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada aku kisah............??????
      Korang sokonglah Najib, takda siapa peduli pun.
      Yang penting lagi dua minggu cukup jumlah sejuta
      orang sain DEKLARASI RAKYAT........KIHKIHKIH
      Biar lambat asal selamat.
      Don't underate 'underdogs'.
      Tengok Donald Trump sudah cukup.
      Sekarang he is leading.........KIHKIHKIH

      Padam
    2. 3.15 ptg jangan lupa ambik dedak sekali....

      Padam
  6. Ada aku kisah org nak sain sejuta ka, yg penting Najib tetap pilihan rakyat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sejuta sain akhirnya masuk tong sampah jua. Najib tetap kat situ jugak...

      Padam
    2. Biasalah memperkecil-kecilkan usaha 'The underdogs' mentang-mentang awak berkuasa. Awak terlupa, kuasa awak kecil berbanding dengan kuasa ALLAH. Sejuta sain walaupun masuk tong sampah, ertinya sudah hilang sejuta 'pengundi' dalam PRU14. Belum masuk lagi berjuta-juta yang tak sain deklarasi tu, yang memerhati gelagagt sombong bodoh awak.

      Padam