Isnin, 16 Mei 2016

PAN/AMANAH DIJANGKA BERTANDING DI PRK SG BESAR DAN KUALA KANGSAR?

Kalau diikutkan situasi, Amanah bakal terjunam ke lembah beringin sekiranya bertanding di Prk Sg Besar dan Kuala Kangsar.

Menurut sumber, Amanah gusar sekiranya bertanding akan mengalami kekalahan memalukan parti baru ditubuhkan tahun lepas itu.

Manakalah dikalangan pemimpin atasan Amanah, sekiranya tidak bertanding pada Prk ini, ia bakal menunjukkan parti amanah takut berhadapan dengan Pas dan Umno.

Diberi tahu juga, undi solid dari pengundi cina untuk Amanah bakal terjadi kerana, pengundi cina menganggap Amanah ini sebagai pengikut setia Dap atau khadam, manakala Mat Sabu sebagai chep khadam.

Terpulang kepada Pakatan Harapan, sekiranya momentum Prn sangat buruk kepada mereka, jadi Prk ini adalah jawapannya.

Amanah vs Pas vs Umno vs Pkr.

Kita tunggu drama perpecahan orang melayu ini.

Siapa gembira? Cuba teka..

1 ulasan:

  1. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    BalasPadam