Khamis, 23 Jun 2016

LAGI PKR DAN RASUAH, KALI INI MANTAN KETUA AMK KENA CEKUP SPRM KERANA PERAS UGUT TOKEY JUDI!!

Lagi pembongkaran pemimpin Pkr dan rasuah, Zuraida baru nak hilang pening, Azmin baru nak puasa full, Rafizi baru nak bergurau modal baru, terpalit pula tangkapan SPRM terhadap Mantan Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Cabang JempoL, Datuk R. Sri Sanjeevan.

Akhirnya bangkai-bangkai gajah yang cuba ditutup dengan daun pisang tidak mampu menghalang baunya dari menusuk ke hidung orang ramai. Bertemulah buku dengan ruas, syok-syok dok bongkar hal orang, fitnah sana sini, parti sendiri hancur lebur dengan rasuah. 

Satu je nak beritahu, time to payback brother.. hahaha..


Pengerusi NGO Mywatch Mantan Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Cabang Jempol ditahan semasa terima wang.

Datuk R. Sri Sanjeevan dilaporkan telah membuat ugutan terhadap Goh Toh Hon untuk menyiarkan berita kegiatan haram (judi ekor) di dalam facebook miliknya sekiranya pengadu tidak memberi wang pelindungan.

Laporan Polis dibuat oleh Goh Toh Hon di Serdang. Pada tarikh dan masa yang dijanjikan, Goh Toh Hon telah berjumpa Datuk R. Sri Sanjeevan di Tol Nilai dan menyerahkan duit pelindungan sebanyak RM 25,000.

Sejurus pengadu menyerahkan duit dengan meletakkan di atas tempat duduk penumpang belakang sebelah kiri seperti diarahkan oleh Dato Sri Sanjeevan, pihak Polis telah menyerbu dan menahan Datuk Sri Sanjeevan dan merampas duit berkenaan.

Sejumlah RM 16,080 dan 5 buah handphone ditemui dan dirampas semasa pemeriksaan di dalam kereta Toyota Vellfire bernombor pendaftaran QMW 4 di Balai Mantin.

Selain daripada itu, Datuk R. Sri Sanjeevan turut akan dikenakan tindakan atas kesalahan menggaji pemandu peribadi yang telah tamat permit pada 3 Feb 2016. Lelaki tersebut bernama Muthukumar Manivannan, warganegara India.

2 ulasan:

  1. Terlalu ramai pemandu warga india..dulu karpal singh DAP, sekarang Sanjivan...JPJ tidur lagi ke atau MATA DAH BUTA.

    BalasPadam
  2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

    BalasPadam