Jumaat, 17 Jun 2016

MAT SABU ANGGAP HADI AWANG SEBAGAI PENGECUT KERANA TIDAK MENYOKONG "DEKLARASI RAKYAT" #SCS93 #PrkSgBesar #KekalBN #InilahBudiman #BN4SGB


Memang nyata, Mat Sabu sememangnya berdendam dengan Hadi, dalam ceramahnya, pasti tersebut nama Hadi Awang yang didendaminya kerana kekalahan memalukan pemilihan Pas tahun lepas.

Sudahnya wujudnya Pan, tetapi alangkah kelakarnya bila Mat Sabu sudah menganggap Mahathir pula sebagai hero dalam Pakatan Harapan, apa sudah hilang akal kah? Sudah lupakah dia yang Mahathir ketika berkuasa, pembangkang dilayan bagaimana ketika itu. ISA diwujudkan sehingga ramai dikalangan pemimpin pembangkang dipenjara, disoal siasat.



Adakah patut pemimpin yang dianggap MahaZalim sudah boleh dianggap MahaAdil kepada puak Pakatan Harapan? Gila bukan politik separa binatang ini.

Paling kelakar, sudah ada saranan supaya melantik Mahathir sebagai Ketua Umum Pakatan Pembangkang atau istilahnya KETUM.

Makin bercelaru perjuangan Pakatan Harapan. Rosak, punah ranah.

"Ada sesuatu yang tak kena", demikian kata-kata ringkas Mohamad Sabu ketika mempertikaikan tindakan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang tidak mahu menyokong Deklarasi Rakyat.

Presiden Parti Amanah Negara (Amanah) itu berkata, persoalannya kini kenapa PAS mahu berjuang habis-habisan menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional (BN) di bawah pemerintahan Tun Dr Mahathir Mohamad, tetapi tidak ketika pentadbiran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

Mohamad Sabu atau lebih dikenali sebagai Mat Sabu turut mempersoalkan kenapa presiden parti lamanya itu hanya mahu menjadi penasihat Umno dan BN pada waktu ini, walaupun BN mengamalkan dasar yang sama sejak dulu.

“Dia tak mau tandatangan Deklarasi Rakyat sebab dasar (BN) serupa. Kalau dasar serupa, ada Najib atau tak ada, kita kena lawan kerajaan BN.

“Kenapa nak jadi penasihat kepada UMNO?,” soalnya kepada hadirin.

Mat Sabu dalam ceramahnya turut menasihatkan mereka yang hadir, terutama penyokong PAS untuk mengundi Amanah dengan menyatakan undi yang diberikan kepada PAS adalah sia-sia.

1 ulasan:

  1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

    BalasPadam