Jumaat, 29 Julai 2016

APAKAH ADA KONSPIRASI TAHAP TERTINGGI YANG BAKAL MERANAPKAN KERAJAAN UMNO?



Kalau dilihat situasi keadaan UMNO yang kononnya dalam keadaan parah akibat tindakan sabotaj mantan PM, Tun Mahathir, mungkin nampak macam ia bakal terjadi.

Tetapi wave mantan dalam merosakkan UMNO baru yang didaftar kannya dahulu akibat konflik pada tahun 1980-an tidak sama dengan cara Anwar Ibrahim merosakkan imejnya ketika era reformasi tahun 1998.

Tetapi mungkin kerana panjang umurnya, egonya, angkuhnya, maka kesimpulan yang boleh diberikan, Tun Mahathir tidak pedulilah apa akan jadi, rosak melayu kerana berpecah, rosak agama kerana berpuak.

Sejak fasa pertama hingga sudah ke fasa keberapa tidak tahu Gerakan Anti Najib tidak berjaya, maka fasa akhir, atau fasa kerosakan total bakal dilakukan oleh Tun untuk memuaskan hatinya yang sudah berjaya mengundurkan Najib.

Melihat caranya, orang-orangnya, saat terdesak itu sudah pasti, biarlah digenggam bara api sehingga jadi abu, Tun sudah nampak, sebelum bateri jantungnya hank, gerakan ini memang kena berjaya.

Bersekongkol dengan Dap sedangkan gerakan awal mengatakan ingin menyelamatkan UMNO, mensabotaj ekonomi negara dengan menjaja satu pelusuk dunia tentang Najib merompak duit, korupsi, malah serangan berulang-ulang dijaja hingga kini.

Betullah kata seorang kawan yang belajar di Mesir, Tun ini ada sikap luar kawalan sekiranya apa saja saranannya tidak diikuti.

Walaupun pentaksub mendewakannya hingga sudah tahap level malaikat, kita kena faham, perjalanan Qada dan Qadar itu Allah tentukan, kalau Allah tidak izinkan, tidaklah, buatlah cara kotor macamana sekalipun, kalau niat itu tidak baik maka Allah akan buka aib seteruk-teruknya. Adakah Tun sudah lupa siapa Tuhannya?

Kita pun sudah tidak pasti, sampai tergamak Gerakan Anti Najib ini menggunakan kuasa luar iaitu Amerika untuk masuk campur urusan kedaulatan negara kita, hanyalah kerana insan bernama Najib.

Terpulang kepada rakyat, kalau tidak melihat contoh di luar negara seperti tanah arab yang dibadai siluman kerosakan oleh bangsanya sendiri, maka benarlah, taktik Dajjal sedang digunakan dengan sangat teratur untuk menghalalkan cara.

Rakyat rosak, ohh itu bukan masalah saya, mungkin itu perungkapan ayat dihati kalangan pentaksub dan musang berbulu ayam yang tugas mereka belum selesai untuk mengapai apa yang dirancang.

Nak rosak ke tidak? Terpulanglah. Anda sahaja bakal menentukannya.

9 ulasan:

  1. BloG Musibot!!!

    Yang Buat Masaalah ialah si Lanun Bugis 1 MDB bukan Tun!!!

    Semua Negara Luar ada bukti dan telah bertindak merampas harta benda dari hasil penipuan 1MDB yang berbillion dolar!!

    Cuma Malaysia jer yang berpendapat sebaliknya keran kekenyangan Dedak!!

    Malaysia Boleh!!!

    LANUN BUGIS BOLEH!!!BOLEH BELAH!!!

    BalasPadam
  2. Bangsat mahdey yg gila nak teruskan legasi perjanjian bodo dan bangang yg menguntungkan waris dan kroni dan menyusahkan rakyat.
    Wang rakyat berbillion2 ringgit hilang beli bon dan bailout syarikat waris dan kroni dimaafkan oleh beruk2 pemakan dedak media yahudi dan amerika yg dijadikan pedoman puak fauckaTun...
    Ptuiiihhhhh....bangsat korang

    BalasPadam
  3. Bertahan ajalah. Org tua tu pun tak lama dah tu. Takkan nak menongkat langit. Sampai masa padamlah tu

    BalasPadam
  4. Do you need a loan .We are Legitimate and guarantee loan lender. We are a company with financial assistance. We loan funds out to individuals in need of financial assistance, that have a bad credit or in need of money to pay bills, to invest on business. I want to use this medium to inform you that we render reliable beneficiary assistance as We'll be glad to offer you a loan Contact us via Email: hammers.credit@outlook.com

    Services Rendered include

    *Debt Consolidation
    *Business Loans
    *Personal Loans.
    *Car Loans
    *Rent and House Loans

    Write back if interested with our interest rate of 4% annual. Contact us via Email: hammers.credit@outlook.com

    Please Note: All interested individual must send a message to our email for urgent response and details to obtain a Loan.

    Best Regards.

    BalasPadam
  5. Tun meninggalkan kemajuan untuk 30 tahun kehadapan manakala Najib meninggalkan hutang untuk 30 tahun yg akan datang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tun kerala meninggalkan kesusahan dan beban kpd rakyat utk 30 tahun akan dtg krn perjanjian bodo dan bangang yg memewahkan waris dan kroni.
      Hanya pecinta kencing media yahudi jer yg tak nampak.

      Padam
  6. Kes Al Tantuya = Najib bersumpah...aku tetap pgg pd sumpah dia.
    Kes 1MDB = Najib senyap....kenapa?

    Shopping sakan + wedding of the century + filem jutaan USD + hartanah jutaan USD + dlm bank bilion RM

    so duit dtg mana?, harta pusaka + keluarga mertua + derma + hadiah

    KORANG MUDAH2 PERCAYA?....biar betul

    Pasal kroni Tun n Najib masing2 ada kronikan? BOHONG kalau Najib takda kroni....nak bohong siapa?...masyarakat? Malaikat? Tuhan?

    Jatuh Najib UMNO & kerajaan takkan jatuh sbb Pak Lah Najib jatuhkan dulu rileks je dia....betul tak?

    BalasPadam
  7. Suruh jer najib bersumpah utk semua kes tersebut....
    Banyak tuduhan yg didengar adalah dpd mulut longkang busuk si mamak kerala jer.Sedangkan kehidupan waris mamak kerala lebih hebat umpama golongan rich n famous yg dihasilkannya sendiri.Sayang mamak kerala gagal melihat kemunafikannya sendiri.
    Anyway...kegilaan puak mamak kerala menyerang najib melalui 1mdb menjadikan najib lebih bertggungjawab berbanding mamak kerala.Dulu jika nak serang mamak kerala...sama ada kena ISA atau kena pecat dpd jwtn.Mana tidak mamak kerala digelar mahafiraun bebas berbuat sesuka hati.
    Nasihat aku...cari jer bnyk2 kesalahan najib dan hebahkan agar dijadikan panduan kpd dia.
    Jgn selalu dipuji2 mcm era mamak kerala tetapi tangan dia menghabiskan harta negara utk waris dan kroni2.

    BalasPadam
  8. Bersatulah ummah. Zaman TDM dah berlalu. Kenapa perlu jahanamkan parti keramat melayu / Islam. Kita selesaikan mengikut lunas al-Quran & Sunnah. DSN PM terbaik berjiwa rakyat. Kenapa perlu ikut gerakan TDM yg cuba jahanamkan negara ini. Berilah DSN selesaikan 1MDB. Ingatlah kalau jahanam kuasa yg ada masalah 1MDB boleh selesai mudah. Tidak mungkin. Kestabilan mungkin tergugat. Bersatulah ummah...

    BalasPadam