Ahad, 31 Julai 2016

[GEMPAR] KETAGIHAN FITNAH PUAK PRO TUN DAN PAGE SUARA RAKYAT TIDAK DAPAT DIBENDUNG

Sekadar bertanya, adakah admin-admin page seperti Saya Sayang Tun Dr Mahathir, Suara Rakyat memang menikmati amalan klimaks berlebihan dengan memfitnah melampaui batas?

Terbaru gambar DS Rosmah yang dijaja sebagai bermanja dengan Sultan Pahang.

MasyAllah, kalau beginilah cara mereka mensensasikan sesuatu, kalaulah negara ini keras undang-undangnya, mereka ini semua akan dicari sampai ke lubang cacing.

Namun di luar sana, masih menganggap peranan fitnah sebagai senjata adalah perkara wajib untuk survival gerak kerja mereka. Malangnya bernama manusia.



Seronok mereka membahan DS Rosmah, memang perangai syaitan beb

Fitnah terjawab dengan mudah sahaja, apakah hukuman patut bagi puak-puak pemberontak dan penyetan pembangkang ini?


10 ulasan:

  1. Ni kes mcm linda rafar dan edry kru..ramai pakar fotografi kata gambar superimposed..tapi 99% kata ori..

    BalasPadam
    Balasan
    1. masih bangang ko ni ... sudut gambar tiada kena mengena dgn superimpose mak datuk ko ..

      Padam
    2. Cuba yg kena mak kau or bini kau..apa kau rasa...bahalol

      Padam
    3. Spesis yg mudah kena kencing tak teliti dlm menilai...
      Asal hati dia tenang dpd meroyan..

      Padam
  2. Puak tun momok yg bersekutu dng PKR pluralist murtad... PAN syiah .. komunis DAP Kristian Evangelist. . Lgbt dan gay... bersekongkol sng puak yg nk mrnghancurkan Islam ... maka fitnah jadi santapan jiwa mereka... mcm ni nk pertahankan islam di Malaysia. .. lu fikir la sendiri

    BalasPadam
  3. Yang aku perasan cuma SATU JE - CINCIN di jari Rosmah tu ke yang diwar-warkan berharga 24 JUTA.................????
    Patutlah 24 JUTA, besaw gedabak.
    Untung jantan baju merah yang cium tangan dia dapat cium'cincin 24 juta!!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. merangkak la ko cik minah di padang mahsyar esok kerana memfitnah....

      Padam
    2. Lucu ler ko cik minah oi...
      Percuma jer makan daging busuk...
      Minta maaf cepat2 sblm tuhan cabut nyawa ko...
      Tak takut ker????

      Padam
  4. Apasal rosmah yg diri dekat sultan. Patut najib yg diri sebelah sultan dan rosmah mengiring najib. Sebab tu orang fitnah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu dh kaki fitnah....diri sblh sapa2 pon akan jadi fitnah..
      Standard org kita yg mudah nak bersangka buruk...
      Mgkin didikan agama dulu dan skrg tak ada...

      Padam