Selasa, 12 Julai 2016

NAK DIVERT ISU GUAN ENG, SUDAHNYA DIA PUN PENING!!


Mungkin Nga Kor Ming nampak cara nak selamatkan Lim Guan Eng adalah dengan sengaja mengusik sensitiviti masyarakat, budaya atau agama umat Islam di Malaysia.

Cara begini mungkin agak keterlaluan, tetapi mampu berjaya kerana bibit kemarahan itu bakal menutup habis isu memeningkan Lim Guan Eng.

Adakah arahan Dap supaya adakan satu divert issue untuk menyelamatkan Lim Guan Eng? Siapa tahu kan, almaklumlah cara itu sahaja Dap pandai.

Nga Kor Ming pada awal syawal dengan sengaja mengaitkan bulan mulia itu sebagai perayaan memberi derma ala umno katanya.

Malah posting mengucapkan Selamat Hari Raya dengan meletakkan bendera Amerika memang sudah nampaka keterlaluannya. Setelah dibalun tanpa belas, malah report polis juga dibuat, Nga Kor Ming padam status konterversi itu.

Ingatkan sudah habis disitu, tetapi dia buat lagi status paling biadab dan kurang ajar, mengaitkan pemberian duit raya ibarat derma atau rasuah, ajaran Umno kata dia.

Sekali lagi nitizen membalun tanpa belas terhadap Nga Kor Ming, tahap kurang ajar yang cukup melampaui batas sebenarnya cara politik kebencian ala Dap ni.

Akibat risau dan nampak dirinya memang bodoh, Kor Ming delete posting itu dan mengatakan ia palsu dan di edit oleh cybertrooper Umno. WTF?

Paling tak boleh terima, ada juga melayu tonggong yang jilat sampai kering kaki Dap ini, malah mengatakan eh, apa yang salahnya Kor Ming kata begitu?

Bodoh juga spisis melayu bhagal dan tolol penjilat air stokin harbi Dap ni.

2 ulasan:

  1. Sepatutnya pemimpin2 dapigs yang lain patut ditanya juga pendapat mereka tentang budaya memberi duit raya pada Hari Raya. Tony pua? hannah yo?tony loke?

    Wartawan2 pun tak tahu menjalankan tugas! Tanya soalan sepertimana wartawan2 kapir akan menyoal pemimpin2 Islam tentang sesuatu perkara. Jangan lepaskan kapir2 ni.

    Mintak penjelasan mereka supaya penyokong2 dan pengundi2 mereka yang beragama Islam lebih mengenali siapakah pemimpin2 kapir dapigs itu sebenarnya!

    BalasPadam
  2. Tanya jugak pandangan pemimin2 'Islam' dari PAN dan PKR! Buktikan mereka ni Melayu Islam atau sekadar penjikat taik kapir dapigs! Tak kan takde seorang pun pemimpin2 pkr atau Pan yang diminta pandangan mengenai isu duit raya ni?
    Patutlah media2 kapir begitu seronok menyebar propoganda anti Islam...tapi wakil2 media Melayu Islam tak tahu buat tindak balas.
    Pro aktif la sikit...demi bangsa dan agama!

    BalasPadam