Jumaat, 5 Ogos 2016

ANAK PERDANA MENTERI AMBIL BERJUTA WANG RAKYAT UNTUK BERJUDI KATA SYED SADDIQ


Pendebat terhebat katanya, ramai pengikut di alam maya, rasa terlalu hebat sehingga merasakan apa saja telahan dan idea serta pandangan dia dianggap betul.
Itu dia Syed Saddiq, anak muda jambu yang kerjanya memainkan persepsi serta telaan jahat terhadap kepimpinan Najib Razak.
Dalam status Facebooknya - Anak Perdana Menteri telah terbukti menggunakan berjuta wang rakyat untuk berjudi tidak sama sekali disoal oleh pihak polis.
Anak Perdana Menteri berjudi, menggunakan berjuta-juta wang rakyat? Persepsi apa ni Syed Saddiq, permainan anda ni macam kurang cerdik dan agak bodoh.
Siapa anak Perdana Menteri tu?
Katanya lagi - Tetapi, wanita sarat mengandung diserbu oleh 14 anggota Polis kerana menyakiti hati sesetengah pihak.
Apa kaitan kaitkan anak Perdana Menteri dengan isu ini, malah mengatakan bermain judi itu memang berniat jahat.
Tahukan Syed Saddiq mengapa wanita sarat mengandung ini ditahan?
"Menurut satu sumber, pihak PDRM dan juga SKMM kini sedang giat mengesan sekurang-kurangnya 45 lagi individu yang didapati memuat naik gambar dan status yang jelas sama sekali menghina Paduka Sultan Pahang. Menurut sumber ini lagi, pihak SKMM dan PDRM percaya, mereka akan dapat menahan beberapa individu lagi dalam masa terdekat, untuk dirakamkan percakapan mereka berhubung kes ini."
Pihak Polis DiRaja Malaysia dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia sudah mula bertindak untuk menahan individu-individu biadab ini. Menerusi laporan yang dikeluarkan oleh MalaysiaKini, pengendali laman sosial Facebook Ratu Naga, Syarul Ema Rena Abu Samah telah menerima “kunjungan” pertama daripada pihak SKMM dan PDRM.
Harap membaca keadaan sebenar, jangan main sedap menuduh dan membuat persepsi jahat. Nanti anda pula masuk dalam sebab memfitnah.
Tak faham tanya.
LIKE PAGE KAKI BAKAR LINE
https://www.facebook.com/814111782053300/photos/a.814156635382148.1073741828.814111782053300/831590190305459/?type=3&theater

4 ulasan:

  1. Dia nak glamer dibawah tun mahdey...biar ajer lah.Dah standard kaki clubbing....
    Cuma tergelak sikit dgn manusia2 yg ramai jadi sasau sejak isu 1mdb timbul.Org yg dituduh relaks jer meneruskan agenda pembangunan negara sedangkan puak pakatun pula mgkin ada yg perlu rawatan pakar psikitris.Kesian...
    Mgkin banyak melakukan dosa fitnah menyebabkan akal, hati dan emosi mrk jadi tidak keruan.Tak apalah... teruskan usaha korang sambil diadili oleh kami majoriti rakyat yg dulunya dibutakan hati oleh pakatun TETAPI sedar dan insaf akan ada udang sebalik mèe dlm agenda puak rich n famous nie.

    BalasPadam
  2. Baru aku tahu, berjudi guna wang rakyat lebih mulia!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang menjaja fitnah dipandang mulia oleh puak pakatun.
      Tu geng baju kuning taik...hehe

      Padam
  3. Ada orang bagi tau nampak Cik Minmah keluar dari rumah sundal, betul kah?

    BalasPadam