Selasa, 16 Ogos 2016

MENGAPA TUDUH DAP ITU RASIS - PRESIDEN PRIBUMI BERSATU


Mengapa perlu menuduh DAP sebagai parti rasis? Apa puncanya sehingga parti DAP yang terang-terang banyak membantu orang melayu sebagai rasis.
“Saya sedia maklum bahawa inilah taktik kotor yang akan digunakan untuk menakut-nakutkan orang Melayu. DAP bakal dijadikan “hantu” yang paling menggerunkan orang Melayu untuk mengalihkan perhatian orang Melayu kata Muhyiddin.
http://www.mynewshub.cc/2016/08/15/muhyiddin-kesal-dap-dituduh-anti-melayu/
Banyak contoh baik dilakukan DAP di Pulau Pinang dalam menjaga kebajikan orang melayu, merobohkan gerai-gerai milik orang melayu, tiada rumah mampu milik untuk rakyat bawahan, projek yang menguntungkan kroni, malah DAP berjaya membuatkan banyak kilang besar menutup operasinya.
Ini membuktikan DAP berjaya dalam pengurusan ekonomi kepada rakyat, terutama orang melayu yang memerlukan kerja.
Masih tidak nampak apa yang DAP lakukan?
Itu sebagai contoh ayat sekiranya Muhyiddin masih berjawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri dan parti lamanya UMNO.
Masih percaya orang kecewa ini menjaga kebajikan rakyat?

5 ulasan:

  1. alahai muhyiddin... nampak sangat nak jilat lobang taik DAP... masa dlm umno dia juga yg cakap DAP itu rasis...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau tau cakap pasal menjilat lobang taik sebab kau selalu buat begitu kpd Najib punya ke?

      Keluarkan fakta dan hujah saja le. Tak payah nak cakap kotor.

      Padam
  2. Kalau menantu dan bakal cucu pun bangsa cina...korang paham2 la.
    Tambah lagi gundik simpanan punbangsa cina. Patut sekolah cina berkembang pesat semasa si laknat ni jadi menteri pendidikan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kamu jangan bodoh lah. Tak nampakkkan sumbangan besar nya memastikan Sejarah di sekolah sekolah sejak 2013.

      DAP yang rasis, tak hormatkan Perlembagaan, tak sukakan Sejarah. Generasi akan datang akan lebih peluang harmoni antar satu sama lain akibat sumbangan Muhyiddin.

      Padam
  3. Dana ada kat DAP...macam mat sabu...

    BalasPadam