Rabu, 14 September 2016

MULA DAH MASUK CAMPUR, NI DRAMA TERBARU CIPTAAN SIAPA AGAKNYA?

Watak terbaru untuk drama politik negara kita.
Berurusan dengan tahanan politik adalah lebih mudah di Afghanistan berbanding Malaysia, kata peguam tersohor Amerika Syarikat, Kimberley Motley.
Motley, anggota terbaru pasukan peguam bekas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, berkata di Afghanistan, beliau tidak akan dinafikan akses kepada anak guamnya.
Afganistan kalau dibom tiada siapa peduli.
Ini Malaysia ada undang-undang, bila yaudi zionis bermain strategi licik. Cuma kita kena faham bibit-bibit bunga yang sentiasa Zionis lakukan.
Jangan terperangkap. Mungkin puak-puak bunga gembira sebab Zionis akan membantu.
Mungkin juga Mahathir berkata Alhamdulillah!!


9 ulasan:


  1. Dengar sini baik2.....
    Dah tahu Amerika & Zionis Yahudi itu musuh durjana kenapa Najib & Rosmah bersekutu dgn mereka. Tahukah anda pentadbiran Najib pernah membayar RM77 juta setahun kpd APCO Worldwide, sebuah syarikat perunding Zionis-Israel?Dan juga membayar komisyen RM4bilyon kpd Banker Yahudi Goldman Sachs untuk mendapatkan htang riba RM42bilyon.

    BalasPadam
  2. Incik Othman..., awak ada pelajaran dan berAgama kaaan !
    Jauhilah kabar-kabar burung dan hindarilah sifat sangka-sangkaan... Rukun Iman yg ke6 tu fahami betul-betul. Jangan jadi tua 'begitu saja'...(tau-tau dah tua dah) iiisssshh !

    BalasPadam
  3. Jangan kita jadi katak bawah tempurung,tuan.Maklumat En othman itu kita selidiki lah dulu baru berbicara.Ternyata ada buktinya dan ada "money trail" yang jelas.Sehingga kini masih tidak dapat dinafikan oleh pentabiran najib dengan bukti mereka sendiri.Marilah kita menjadi contoh mukmin yang baik dan dapat berdiskusi dengan bijak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu benar...kenapa mahdey kata belum ada bukti.Kenapa sampai skrg dgn anak dan kroni2 yg kaya raya mahdey belum mampu mengupah peguam pendakwa di mahkamah utk mendakwa najib.
      Tujuan mrk adalah nak selamatkan malaysia.Daripada apa????
      Ataupun nak selamatkan periuk nasi atau lubuk2 emas mrk yg semakin mengecil angkara 1mdb.Ataupun dgn adanya kuasa putra jaya tersebut mahdey mampu selamatkan anaknya yg terlibat dgn skandal kewangan dpd didakwa dan dipenjara..cuma belum ada laporan dan dakwaan lagi.
      Cukup2lah kegilaan berkuasa yg lalu dan hentikanlah rasa hebat mengarah org buat itu dan ini.Mahdey dulu pun banyak juga skandal kewangan dan salahguna kuasa.Dia bernasib baik krn ISA bnyk membantu dlm menutup segala rahsia dan mulut2 lawannya dpd menyerang dia.
      Kirim salam dgn din pagoh aka din panadol....jangan nak ambil hati akar umbi dgn berjanji nak bebaskan anwar.Dia ingat malaysia nie bapak dia yg punya.Dia ingat undang2 malaysia ini undang2 belantara sukati jer nak ubah.Mgkin dia belajar dpd mahdey yg pernah mencabul undang2 negara hingga hakim negara meletak jwtn.Segalanya demi kelansungan politik bangsat individu yg ingat malaysia ini bapak dia punya.Din panadol...sila bersumpah laknat tak pernah skandal dgn isteri org!!!Jangan sibuk buat cerita dan fitnah memanjang....

      Padam
    2. Tun Mahathir, Khairudin & Aninah dah pun buat laporan polis dan hantar saman tapi tak diambil endah oleh pihak yg berkuasa. Malah laporan SPRM dan AG terdahulu dibakul sampahkan oleh AG baru Pak Pandir. Yg aneh, Khairuddin & peguamnya pulak ditangkap. Semua saluran undang2 dah ditutup & dibentengi oleh 2 ekor (AG & KP)ndak atas kehendak Najib. Bukti penjelewengan cukup jelas dgn transaksi_bank ke akaun syarikat kepunyaan Jho Low, Najib, Rosmah, Reza serta pembelian hartatanah di eropah & amerika. Hanya Undang2 Malaysia di bawah kuasa Najib saha yg dapati Najib tak bersalahb. Tapi di 7 buah negara lain, harta & akaun 1mdb dah disita & dibekukan atas kesalahan jenyah money laundering duit negara Malaysia. Malah di Spura, Pengurus 1mdb dah dihumbankan dalam penjara. Tapi pegawai2 1mdb diMalaysia masih bebas kerana dilindungi oleh Najib. Fahammmmm....!!

      Padam
    3. Tun Mahathir, Khairudin & Aninah dah pun buat laporan polis dan hantar saman tapi tak diambil endah oleh pihak yg berkuasa. Malah laporan SPRM dan AG terdahulu dibakul sampahkan oleh AG baru Pak Pandir. Yg aneh, Khairuddin & peguamnya pulak ditangkap. Semua saluran undang2 dah ditutup & dibentengi oleh 2 ekor (AG & KP)ndak atas kehendak Najib. Bukti penjelewengan cukup jelas dgn transaksi_bank ke akaun syarikat kepunyaan Jho Low, Najib, Rosmah, Reza serta pembelian hartatanah di eropah & amerika. Hanya Undang2 Malaysia di bawah kuasa Najib saha yg dapati Najib tak bersalahb. Tapi di 7 buah negara lain, harta & akaun 1mdb dah disita & dibekukan atas kesalahan jenyah money laundering duit negara Malaysia. Malah di Spura, Pengurus 1mdb dah dihumbankan dalam penjara. Tapi pegawai2 1mdb diMalaysia masih bebas kerana dilindungi oleh Najib. Fahammmmm....!!

      Padam
  4. Anwar tak mampu membalas soalan pendakwa bgaimana air maninya boleh berada 4cm dlm dubur mangsa.
    Paling tidak pun...dia tak mampu bersumpah laknat ttg video besi dan kes liwatnya sampai sekarang.Mgkin takut termakan sumpah!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Don't jump topic atau alihkan tiang gol. Kita lagi bahaskan isu penyelewengan terbesar dalam sejarah dunia cetusan Idea Najib mewujudkan 1MDB sejak 2009. Tentu ada sebab kenapa Najib menjemput & memberi lesen perniagaan buat pertama kali kepada Syarikat Perbankan Zionis Keluarga Rothschild, Goldman Sachs yg tak pernah dilakukan oleh pemimpin2 kita terdahulu. Kenapa dilantik APCO Worldwide sebagai PR Consultant & berpusat di Putra Jaya? Ini bukan tohmahan/fitnah kosong tapi telah pun dibahaskan di dewan parlimen tanpa penafian oleh pihak pemerintah sendiri. Bukti pembayaran komisyen & yuran konsultan berjumlah berbilyon-bilyon adalah kesahihan Najib bersekongkol dgn pihak Zionis Yahudi.

      Oleh sebab ingin memilikki duit berbilyon-bilyon, Najib & bini berkhianat, pecah amanah, menipu, membohong, merompak, menggadai harta-perbendaharaan negara. Hutang yg menimbun-nimbun ditanggung oleh rakyat jelata melalui xukai GST yg memeritkan sepanjang zaman.

      Padam
    2. Don't jump topic atau alihkan tiang gol. Kita lagi bahaskan isu penyelewengan terbesar dalam sejarah dunia cetusan Idea Najib mewujudkan 1MDB sejak 2009. Tentu ada sebab kenapa Najib menjemput & memberi lesen perniagaan buat pertama kali kepada Syarikat Perbankan Zionis Keluarga Rothschild, Goldman Sachs yg tak pernah dilakukan oleh pemimpin2 kita terdahulu. Kenapa dilantik APCO Worldwide sebagai PR Consultant & berpusat di Putra Jaya? Ini bukan tohmahan/fitnah kosong tapi telah pun dibahaskan di dewan parlimen tanpa penafian oleh pihak pemerintah sendiri. Bukti pembayaran komisyen & yuran konsultan berjumlah berbilyon-bilyon adalah kesahihan Najib bersekongkol dgn pihak Zionis Yahudi.

      Oleh sebab ingin memilikki duit berbilyon-bilyon, Najib & bini berkhianat, pecah amanah, menipu, membohong, merompak, menggadai harta-perbendaharaan negara. Hutang yg menimbun-nimbun ditanggung oleh rakyat jelata melalui xukai GST yg memeritkan sepanjang zaman.

      Padam