Selasa, 6 September 2016

PENCACAI BUNGA RAYA KATA PRO NAJIB YANG GELABAH?

ADAKALANYA KELAKAR SERAM YANG BERLAKU ANGGAPLAH IA BERLAKU TANPA KITA SEDAR.

Mungkin sudah sampai masanya Mahathir berehat, pelakunya kadang-kadang memberi impak sawan ketum kepada macai-macai bunga raya.

Apalah agaknya yang difikirkan oleh Mahathir sehingga sanggup melutut merayu supaya Anwar bersama perjuangannya menjatuhkan Najib Razak?

Setelah 18 tahun, barulah Mahathir terpaksa, itupun kerana dah mati akal macamna nak pelingkupkan Najib Razak, akhirnya terpaksa menjilat balik ludahnya yang ketika zaman reformasi melakukan kezaliman terhadap Anwar Ibrahim.

Kerana kuasa dan terdesak, semua memahami situasi yang dihadapi oleh Mahathir, masa depan anaknya untuk menjadi Perdana Menteri sudah tertanam sedalam-dalamnya.

Kalaulah begini cara politik Mahathir, makin kuat dan kukuh UMNO dan BN.


8 ulasan:

  1. Mengapa cai nak mengelabah dg hanya parti bersatu baru mohon mendaftar? Takut tak dapat dedak ke???

    BalasPadam
  2. Boring la pengkomen ni orang yang sama saja yang masuk setiap blog

    BalasPadam
  3. Gelabah????
    Gelabah setelah 22tahun menyamun usaha semakin tersekat...
    Anak dan kroni dah kaya raya...kira oklah tu...
    Tak cukup2 lagi ker????

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye ke Tun menyamun... tak nampak pun... yg nampak si penyamun munafik tu.. bila menipu asyik kantoi aja...

      Padam
    2. Korang mana nampak...nampak cuma taik sarawak report n wsj jer...media yg pernah disanggah oleh mamak kerala.
      Anak mahdey kaya raya...otak bisnes tak ada...bangkrap...duit rakyat dipakai utk bailout..
      Mukiz boboi...jd mb kedah...skejap di kl skejap di kedah.Baik berhenti buat bisnes jer.Jgn bercita2 nk jadi pm hanya nak jaga lubuk emas yg semakin hilang.
      Rumah agam mahdey paling cikai rm8juta....paling mahal rm22juta.Ada 8 buah semua.Tu cerita berlegar skrg...
      Salah sorg anak mahdey...aset keta individu jer lbh rm30juta...ko ada!Ko google2 jer cai.
      Dulu menyamun...tiada yg berani selongkar krn ISA.Tiada smartphone...tiada fb dsbnya.
      Errrr...bila lagi puak fuckaTun nak dakwa kes 1mdb ke mahkamah?????Lupa pulak...mahdey sendiri kata tak cukup bukti.
      Cuma berani saman tapi hangat2 tahi ayam jer krn tahu kalah.Ada puak bangsat buat dakwaan dgn DOJ amerika ttg salah laku 1mdb tapi DOJ pun tak jumpa bukti sampai skrg.Potong stim jer buat para pencacai sewel.Makluman terakhir DOJ...kita siasat setiap tuduhan dan dakwaan.Jika ada bukti..kita bertindak.Bermakna..sesiapa saja boleh buat dakwaan mcm era peliwat mendakwa mahdey selepas kena tendang dpd parti.Sampai al gore dtg menyokong.Mahdey nak minta sokongan amarika...mrk tak suka mahdey krn dulu asyik kutuk2 mrk.Klu tak..mgkin ada juga yg sokong....hehehe
      Apa2 pon...tiada rasa keinginan mempercayai kata2 org tua tu skrg.Rakyat sedar dia mgkin nyanyuk krn gila nak berkuasa semula.
      Dah kaya raya...duduk diam dan bersyukur dgn nikmat yg ada.Halal haram...lantak pi!!!!Dah standard mrk....

      Padam
  4. Mahadir ke Anwar ke, semuanya dah ekspired. Mereka bukan lagi pilihan rakyat. Lagipun sejarah masa berkuasa dahulu cuma nak kayakan kroni dan anak beranak je, tak membela rakyat pun.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju bro...
      Era mahdey ada skandal bmf..forex..perwaja steel..pkfz dan bnyk lagi.Seekor beruk dlm kandang fuckaTun tak pandai nak berbunyi.Hanya beruk2 pgayR n dapigs jer bertaring sikit.
      Kebanyakan skandal menyebabkan wang rakyat hilang begitu shj.
      1mdb..usaha kerajaan utk buat bisnes spt temasik holding.Jatuh bangun...adat bisnes dan sapa yg jd pengerusi dan ceo nya.
      Klu mahdey tak ada sekor beruk menyalahkan dia atas skandal2 lalu kenapa berlainan pula dgn najib.Setakat makluman terkini...tiada wang rakyat digunakan utk menstabil 1mdb tak spt skandal2 era mahdey yg tak peduli pun mgguna wang rakyat.
      Tak malu langsung mahdey nak mengutuk memfitnah sedangkan dia sendiri lebih teruk dan buruk melakukan skandal2 tersebut.
      Tak yah komen panjang...mahdey dan sekutunya yg gila kuasa dan harta tu dah tak relevan utk negara kita.TAK RELEVAN LANGSUNG!!!!!

      Padam
  5. Manusia yg suka burukkan orang lain tidak boleh dipercayai kerana satu masa nanti tidak mustahil dia burukkan kawan sendiri.

    BalasPadam