Jumaat, 14 Oktober 2016

INILAH NASIB PENIAGA KECIL DI SELANGOR


Bibit membuli peniaga kecil di Selangor semakin ketara, walaupun Azmin dengan rendah diri berjumpa dengan peniaga nasi lemak anak dara yang comel untuk menunjukkan beliau adalah MB paling prihatin dengan peniaga secomel itu.
Sanggup bergambar dan tersenyum riang apabila berjumpa dengan peniaga comel, membibitkan suasana pemerintahan yang cukup hebat dikalangan rakyat marhein.
Tetapi apakan daya, bertempik riang sekalipun, drama ciptaan PKR ini cukup licik, peniaga yang lain menerima saman dan barang-barang meniaga dilayak sampai kerugian, tidak senasib dengan peniaga comel si nasi lemak anak dara.
Inilah realiti di Selangor kawan-kawan, peniaga melayu dilayan sebegitu rupa, banyak page-page seperti Siakap Keli Oh! Media tidak pula bercerita perihal malangnya nasib-nasib peniaga yang dilanyak penguatkuasa.
Hipokrit media-media pembangkang memang begitu, busuk bak nanah mereka simpan cukup rapi, yang terpengaruh dengan kejahata ini adalah orang-orang yang tiada jiwa yang bersih.
Jadi kesimpulannya wayang politik haprak ini akan sentiasa bermain, ibarat permainan media yahadi yang merogol minda orang di dunia ini dengan propaganda syaitan mereka.
Baguslah.. teruskan anda yang pilih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan