Khamis, 20 Oktober 2016

MAHATHIR SERU RAKYAT MALAYSIA TURUN BERSIH 5.0

Tun Dr Mahathir Mohamad menyeru rakyat untuk bersama dengannya di Perhimpunan BERSIH 5.0 yang akan diadakan pada 19 November akan datang nanti.
Berucap di Ceramah Mega sempena Sambutan Setahun AMANAH Selangor yang di adakan di perkarangan Alamanda Shah Alam, Tun Mahathir menyatakan perhimpunan BERSIH adalah sebuah perhimpunan yang aman, justeru itu tiada sebab kerajaan Najib menghalangnya.
"BERSIH cukup bersih. Dia buat demonstrasi senyap aje. Kalau kita tengok demonstrasi di negara lain, berlaku rusuhan, tembak sana tembak sini, bunuh sana bunuh sini. Tapi bila BERSIH buat demonstrasi tak ada apa gaduh pun, dia pakai baju kuning saja," ujar Mahathir.
MAHATHIR ANGGAP LGBT ITU MULIA BERSAMA BERSIH?
Itulah Mahathir, bagaimana anda ingin tahu permainannya, mungkin ini masanya dia bertemu dengan ruas siapakah lawan sebenar politiknya.
Disebalik permainan ini, ramai menjangkakan Mahathir sudah lenyapkan aura Anwar Ibrahim yang sebelum ini menjadi ikon Pakatan Rakyat.
Setelah Pakatan Rakyat berpecah, Anwar dipenjara, tiada siapa yang mampu menjadi general untuk pakatan pembangkang.
Azmin sudah nampak, masa dan waktu sesuai untuk memerangkap dan menggunakan Mahathir, akhirnya dia berjaya.
Tetapi harus diingat Anwar Ibrahim sudah nampak strategi Mahathir yang licik, Rafizi sudah jangka perihal ini akan menjadi lebih serius.
Pru akan datang anda yakin mereka tidak akan bertanding sama sendiri?


6 ulasan:

  1. Menghasut rakyat berdemonstrasi....mengikut Bersih rally yg lalu dipenuhi dengan aksi2 ganas dan menyakitkan hati tapi Mahathir kata senyap dan sebersih2nya? Dah biul ke apa ni?

    BalasPadam
  2. Inilah sifat munafik paling nyata dan memualkan dpd bekas pm malaysia.Sanggup menjadikan rakyat sebagai korban demi mengejar kuasa dan kekayaan dunia utk waris..proksi dan kroni.
    Memang celaka punya seruan.Betul2 meletakkan dirinya ke lubang taik.Sial nak mampus!!!!
    Mungkin inilah yg dikatakan sumpahan org2 yg pernah dianiaya ketika berkuasa dulu.Menampakkan pghinaan diri ketika diberi umur yg pjg.Biar dihukum di dunia sblm ke alam lain.

    BalasPadam
  3. Aku tidak akan bersengkongkol dengan Penjilat Lidah sendiri si Madey ni

    BalasPadam
  4. Munafik aman kini...

    Dulu kata Bersih macam macam dan tak baik

    Sekarang disebabkan untuk kepentingan politik dendam dia, Bersih jadi baik ...

    Munafik!!!!

    BalasPadam