Selasa, 3 Januari 2017

KESIAN, MB DIA TIDUR RASANYA

Apa nak jadi Selangor oiii... Hal-hal agama dibuat pekak begini.

Tak tahulah nasib kita bila biarkan makhluk hipokrit ini memerintah negara kita.

1 ulasan:

  1. Bukan tidur..kalau boleh duit zakat tu dia nak kongsi dgn Cina Dap..tak pun utk penuh tembolok mereka dulu maklumlah gaji Mb naik..so mana nak cekau duit lagi..yang lain MB jamban ni dia mana nak kisah... FAS tengok kena jer kat tangan dia hancusss

    BalasPadam