Ahad, 8 Januari 2017

TIDAK DIPASTIKAN KEBENARAN VIRAL INI?

Benarkan orang ini penculik? Atau hanya mainan persepsi sehingga menjadi viral dan mengundang gundah gulana nitizen? Adakalanya perkara yang sensitif ada baik buruknya untuk menjadi viral, maksudnya ibu bapa akan lebih berhati-hati.

Kadang-kadang ada benarnya terjadi, kita sahaja belum terkena, malah penjahat-penjahat ini mungkin sedang mengatur strategi, almaklumlah, dalam dunia ini makhluk jahat lebih ramai dari yang baik.

Kesimpulannya, tidak dipastikan benar atau tidak viral ini, kalau tak benar, kesian pula dengan nyonya tu, main sedap je kita snap, lepastu viral.

Pihak Polis pasti melakukan terbaik untuk menjaga keselamatan kita. Kerjasama kita juga amat dialu-alukan.


(ViraL) Nyonya Tua nie Jual Organ,.Kalau nampak dia Sila tarik anak anda dan Blah

http://markerpenmedia.blogspot.my/2017/01/viral-nyonya-tua-nie-jual-organkalau.html

1 ulasan:

  1. Jangan2 bukan cina yang ni, tp cina lain, tu pun baru suspek... Zaman ni senang sangat nak buat fitnah, berbekal ayat Quran ngan hadis sepotong dua yang main petik je dan ayat 'sampaikan kepadaku walaupun satu ayat' atau 'sharing is caring' pun dah boleh sebar fitnah. Jangan2 yang kena fitnah tu ujung2 melambai tangan dalam syurga sebab dosa dia bagi kat kita, nauzubillah.

    BalasPadam