Taresa Kok Jenis Manusia Biadab dan Kurang Ajar - Datuk Huan Cheng Guan

4:47:00 PTG headbomb 3 Comments


Bila jiran kita yang bangsa Melayu mengadakan kenduri , kenapa pulak Cina Dapigs pergi kacau disana ?.
Tidak pun ada nenek moyang kami ajar kami untuk demo , protes dan kacau bilau bila lain lain kaum adakan kenduri .
Saya mahu bagitahu Teresa Kok , kalau you tak mahu kahwin , itu you punya pasal , tapi bila orang lain kahwin , jangan anda pergi buat kacau.
***************
Saya sebenarnya cukup kesal dengan tindakan Teresa Kok semalam yang telah menjadi viral di media sosial semalam. Saya benar-benar hairan, bagaimana seorang ahli politik, dapat diangkat sebagai wakil rakyat sedangkan sikap dan cara berpolitiknya jelas cukup menjengkelkan.
Secara peribadi, saya cukup malu dengan cara Teresa Kok sanggup menceroboh kenduri kahwin sekeluarga kaum Melayu yang sedang berlangsung. Alasan yang diberikan Teresa adalah, ingin mengadakan sidang akhbar di dewan berkenaan untuk membantah pembinaan rumah mampu milik di tapak dewan berkenaan.
Sepatutnya, jika Teresa mempunyai intergriti dan akal, dia boleh sahaja mengadakan sidang akhbar dipejabatnya yang terletak tidak sampai 1 kilometer dari dewan berkenaan. Kenapa dia mahu juga mengganggu kenduri kahwin yang sedang berlangsung untuk menunjukkan kononnya dia prihatin dengan masalah rakyat?
Saya ingin bertanya dengan Teresa, selama beberapa dia menjadi Ahli Parlimen Seputeh, sudah berapa banyak pembangunan yang telah dia bawa untuk dinikmati oleh penduduk di Parlimen berkenaan? Untuk ini, boleh saya katakan, Teresa jangan hanya ambil gaji buta sebagai Ahli Parlimen dia kerana langsung tidak membawa apa-apa perubahan didalam Parlimen yang dipilih.
Adakah ini yang diajar oleh Lim Kit Siang selaku pemimpin vateran DAP kepada orang bawahannya untuk saling menghormati antara kaum di negara ini? Adakah Teresa ingin mewujudkan ketegangan kaum seperti mana yang pernah berlaku semasa insiden berdarah penduduk Kampung Ghandi, Kampung Datuk Harun dan Kampung Medan pada 2001?
Suka saya tegaskan bahawa politik hanyalah idealogi. Idealogi pula bukan lesen untuk mewujudkan ketegangan antara kaum seperti yang cuba dilakukan oleh Teresa Kok, Nga Kor Ming dan ramai lagi pemimpin DAP. Jika tidak mampu bekerja, sekurang-kurangnya belajar untuk menjadi seorang rakyat Malaysia, bukan menjadi pencetus pergaduhan antara kaum di negara sendiri. Jangan juga jadi seorang pemimpin yang busuk hati.
Datuk Huan Cheng Guan
Naib Presiden
Parti Cinta Malaysia

3 ulasan:

  1. diharapkan pihak berkuasa menyiasat dan sekira nya benar berlaku dan membawa kemuka pengadilan.jangan sampai keadaan sudah terlalu parah.mencegah lebih baik dari mengubati.

    BalasPadam
  2. *DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

    HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

    Duboq
    A njing
    P anggang

    SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O!!!

    What the KOK! Satu lagi si BETINA SUNDAL PELACUR JIJIK TEPI JLN! Dasar lu si spesis BETINA SUNDAL PELACUR KAFIR HARBI TEPI JLN JIJIK-si PENJILAT JUBOQ BABI, si What-the-KOK oi!

    Sampai si BETINA SUNDALWhat-the-Kok ni boleh MENYERANG majlis perkahwinan bangsa ORANG ASAL/INDIGENOUS Islam/Melayu kita serta pembinaan RUMAH MAMPU MILIK - sbb. si What-the-KOK ni nak MENUTUP isu RASUAH yg. TAK habis2 oleh si KOK/geng DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ANJING KURAP depa kat YAWASBabi tu lah! Mana POLIS - kalau GM; cepat benaq diTANGKAP, terutamanya kat KL tu; dan mana juga SPRM oi?

    Lihat di - http://khairulryezal.blogspot.my/2017/03/teressa-kok-agen-pemaju-tamak.html ,Teressa Kok Agen Pemaju Tamak?, March 11, 2017

    Bayangkanlah si BETINA SUNDAL JUBOQ BABI berLENDIAQ Kok ni serbu majlis perkahwinan bangsa INDIA - takkan berani si BETINA PELACUR KAFIR HARBI ANJING KURAP ni! Dgn. bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu aja nak tunjuk lagak JUBOQ BABI dia, si spesis BETINA PELACUR SUNDAL JIJIK-si What-the-KOK-si PENJAJAH PARASIT/LANUN/PERASUAH DAPJUBOQ BABI ni!

    Tok Landak.

    BalasPadam
  3. ala kalu cina kapir buat apa pun polis x brani amik tindakan..cuba melayu buat..sampai terus radio car dan kena tangkap...yang aku pelik kt selangor kes rumah urut..polis kata kat MPT..MPT kata polis...soalnya ada kutip duit tiap2 bulan ka...pintu kedai judi tutup tapi motor parking banyak..kedai makan pun bukak..x nampak plk customer duk makan..ajaib sungguh...org bunian ka yg makan.

    BalasPadam