Siti Norhaliza

Siti Naikkan Doa Supaya Pemimpin Susahkan Rakyat Dilaknat?

10:18:00 PG headbomb 6 Comments

Yelah orang lain susah kau jual air liur je, kau senang orang susah pun kalau kita niat nak bantu, kita bantulah.

Kalau dah jiwa bertotok Mahathir, apa saja kebaikan yang telah kerajaan lakukan dia buat-buat buta je.

Inilah cara artis yang konon masih popular dalam membuat propaganda. Adakah nak selamatkan imej Mahathir dan sekutunya termasuk suaminya maka ayat propaganda menghasut rakyat marhein disengajakan?

Setuja kebaikan akan mudah dirosakkan oleh satu sahaja sebaran kejahatan.

Apa betulkah rakyat Malaysia keseluruhannya dalam teraniaya?

Adakah Siti Norhahiha ni dalam golongan sengsara juga?

Berkata benar walau pahit katanya mungkin.

6 ulasan:

  1. MEMANG WAJAR SITI MENAIKKAN DOA INI.
    APA YANG UMNO TAK BUAT........???????

    Menjadi dalang kepada sindiket pelacuran kelas atasan di negeri Melaka, seorang wanita berusia 40 tahun didakwa mempunyai kaitan dengan aktiviti melacur remaja perempuan yang menyasarkan golongan VIP sebagai pelanggan.
    Memetik laporan Astro Awani, perkara itu didedahkan oleh Naib Ketua UMNO Bahagian Bakri Muar, Datuk Mohamed Mustafa Abdul Kadir.

    Katanya, sindiket itu turut didalangi seorang ahli politik berpangkat Datuk Seri. Yang lebih mengejutkan, beliau berkata pernah diberitahu wanita itu sendiri kegiatan tersebut membabitkan remaja seawal 14 tahun yang dilatih dijadikan pelacur kelas atasan.

    Bayaran yang dikenakan pula adalah antara RM2,000 ke RM5,000 untuk satu malam.

    Beliau dalam pada itu meminta agar pendedahannya ini mendapat perhatian dan disiasat pihak berwajib.

    Untuk rekod sebelum ini Mohamed Mustafa didakwa di Mahkamah Ayer Keroh kerana positif dadah jenis Methamphetamine pada 28 Mac lalu. Bagaimanapun beliau mengaku tidak bersalah.

    BalasPadam
  2. Bagaimana kalau do'a Siti di makbul dan terbukti pemimpin pembangkang yg menyusahkan rakyat yg terkena? Adakah Siti dan semua penyokong pembangkang akan terima kenyataan ini?

    BalasPadam
  3. Aminn..
    Betul tanpa nama 11.58
    Doa berbentuk general.. siti pun dah goyang.. tanak tunjuk tabsub ngan mathir.. so lebih general skrg.. tk mcm dulu yer?
    So.. aminn..nak terima kenyataan ker?
    Kalau pemimpin pembangkang yg menyusahkan rakyat.. ?selangor air kurang.. penang nelayan tertekan..

    BalasPadam
  4. Cik minah.. Tukar tajuk.
    Cik minah tu rba dap.. rba yg berhemah.. :)

    BalasPadam
  5. Yg nampak jelasnya pakatan pembangkanglah yg amat2 menyusahkan rakyat dan negara kerana mereka suka memfitnah, berbohong, menipu, menyamun, hipokrit, u turn dan macam2 lagi tak larat nak sebut. Allah bersama dengan orang yg benar.

    BalasPadam
  6. Komunis yang keluar dari hutan berselindung di sebalik parti muncung tajam.

    BalasPadam