Selasa, 20 Jun 2017

Strategi Syaitan Sebelum Aidilfitri Untuk Memberi Imej Buruk Terhadap Perdana Menteri dan Isteri


Penulis sudah menjangkakan satu 'wave' kejahatan akan berlaku dalam masa paling terdekat, tertanya juga mengapa seminggu sebelum Aidilfitri?

Pertanyaan ini meliputi strategi licik serta momentum fitnah yang skala besar memungkinkan ia bakal menjadi buah mulut ajen-ajen syaitan serta manusia yang tidak membaca dengan akal ke kampung-kampung halaman masing-masing.

Strategi ini mudah, biarkan kerosakan fitnah ini berlansung dengan jayanya, kerana permasalahan dikalangan nitizen hanyalah membaca isi tersuratnya sahaja, ataupun hanyalah tajuk sahaja.

Modal-modal itu sudah pasti berjaya membawa kerosakan total yang maksimum untuk musuh politiknya dengan bermodalkan RM22 JUTA kepada DOJ.

Tetapi sepandai manusia itu merancang, pasti ada satu perkara yang bakal merosakkan rancangan itu. Syed Saddiq sendiri kantoikan yang sememangnya nilai besar, USD 5 JUTA untuk wave ini sahaja dengan menggunakan DOJ.

Paling best, setiap jajaran fitnah itu tidak membuktikan langsung ianya benar, hanyalah tuduhan tanpa bukti yang sengaja diwar-warkan kepada umum.

Yang terperangkap sekarang adalah nitizen, dosa-dosa penyebar fitnah sudah ke tahap tidak kisah lagi, biarlah matlamat menghalalkan cara, musuh politik harus ditanam secukupnya, ajal maut, pedulikan, kerana Mahathir sendiri, nyawanya cukup panjang, tida dosa dalam dirinya.

Mungkin Allah beri masa, manusia ini bakal merosakkan dirinya sendiri, maka Allah berika dia masa. masa juga masih berjalan, percayalah, setiap langkahnya, caranya tidak sedikitpun melemahkan kepimpinan Najib Razak.

#KamGengNajibRazak
#KekalNajib

*Biarlah digelar pendedak, dari digelar pemakan babi tanpa bersalah. Itulah Mahacai Bunga

2 ulasan:

  1. Jangan marah beb bulan mulia nih....kamu bukan pendedak tapi...., tukang cebok adalah lebih tepat dan padat!

    Tang Lanun Bugis dapat kuasa,

    Tubuh 1MDB jadi kenderaan-sapu duit...

    Menipu kata tak songlap tapi duit ada 2.6 billion masuk account peribadi...

    Wang SRC Intl dari Wang Sara 42 juta masuk account Lanun...

    Kata Tunggu Audit dan Siasatan...hampeh

    PAC bertukar dari Berani-kena-Beli kepada Ikut-cari-Makan...

    Auditor General Report ada 7 Billion tak dapat di KESAN...OSA...

    AG pun kena Sailang ganti kepada yang Lalang...

    MACC ditukar Commissioner Garang kepada yang Wayang...

    KPN nih masih tercari cari lobang cacing...

    Governor BNM seram tunggu sampai bersara...

    Tang mungkar akibat kelibat musibat Lanun Bugis...Islam ajar begitu kah???

    BalasPadam
  2. Hahaha...macai Tanpa Nama 20 Jun 2017 1:07 PTG dah memekak, dah nak dekat raya, boleh la 'pemakan babi tanpa bersalah' ni claim dedak. ye tak?

    BalasPadam