Khamis, 14 September 2017

HASUTAN UNTUK ROSAKKAN EKONOMI KITA, ITULAH PEMBANGKANG

Melihat perangai pembangkang yang begitu terdesak untuk membuat onar jijik terhadap lawatan PM Najib Razak ke Amerika ternyata begitu keji.

Begitu sangap menghasut sehingga apa sahaja yang boleh diburukkan mereka burukkan sehingga pedulikan lah hal dosa pahala. Hal Tuhan lantakkan dahulu, kuasa kita kena dahulukan walau apa jadi sekalipun.

Itulah majal pembangkang. Moga Allah melindungi golongan khawarij iblis ini dalam merosakkan generasi anak-anak kita.

Moga rakyat Malaysia tidak terpengaruh dengan hasutan iblis yang dilakukan oleh mahadajjal mereka itu.

Moga pejuang kita lanyak cukup-cukup sialan keparat laskar kotea kecik dan apam busuk mahadajjal pembangkang.

Kita dalam mood perang. Jadi kita lanyak cukup-cukup.


1 ulasan:

  1. Sabar. Pembangkang kita (baca Pakatan Harapan) ada kualiti dan kredibiliti ke soalnya? Kalau tak sebab Tun M masuk pembangkang aku rasa pembangkang tak ada modal lagi dah. Merata Malaysia si sotong mintak derma. Merata Malaysia juak2 'harapan' menjual harapan palsu dengan harga undi rakyat. Diorang tak menang bukan sebab lain, tapi sebab diorang sendiri yang bodoh, bercakaran sesama sendiri, belum jadi kerajaan dah tamak. Melayu cina india sama je.

    Kita perlu pembangkang tapi bukan Pakatan Harapan. Kalau tak suka BN pun jangan undi Pakatan Harapan. Rosakkan undi atau undi calon lain. Parti kat Malaysia ni banyak. Dalam BN pun bukan UMNO je.

    BalasPadam