Isnin, 11 Disember 2017

PEMBANGKANG SUDAH MEMULAKAN FASA PERANG KOTOR KETIKA PRU SEMAKIN HAMPIR, BERSEDIAKAH KITA?




Dulu PRU 12, Lim Guan Eng siap kata, mana mampu DAP tawan Pulau Pinang kerana DAP parti tidak popular, dalam diam mereka sudah menghasut tahap luar biasa orang cina, dikatakan juga bantuan sikitol yang membayar jutaan ringgit untuk undi orang cina supaya swing dan menyokong Pakatan Rakyat (Ketika itu).

Masa tu wave dia usah cerita, sampai terkedu juga di pihak BN nak bersilat, almaklumlah masa tu amarah membuak-buak terhadap Pak Lah kerana isu minyak naik mendadak, modal itu digunakan kaw2 oleh pembangkang, Altantuya juga antara modal paling kerap digunakan.

Apa jadi selepas itu, 5 negeri sudah ditawan pembangkang, Selangor jatuh ditangan PKR, SUK Selangor dikepung oleh penyokong PAS, UMNO dihujung tanduk ketika itu bila dilanyak tanpa belas oleh musuhnya. Takkan lah boleh lupa?

PRU 13 pula, aura Anwar Ibrahim dansemangat berkobar2 menawan putrajaya sudah tidak dapat disangkal lagi, kali ini wave dia lagi tahap gila, demo sana sini, untuk membuktikan pembangkang kuat gila, rata2 kata yakin pembangkang akan tawan putrajaya.

Keputusan Pru13 juga melihatkan satu persoalan, UNDI orang cina tidak langsung dipihak BN.

Kita takkan lupa betapa angkuhnya pembangkang bila menunjukkan mereka kuat, hebat ketika itu, tetapi sekarang mereka sudah berpecah, sepatutnya kita jangan bagi chan lagi... kita sepatutnya lanyak tahap level 300% balun tanpa henti dan jangan bagi muka langsung terhadap pembangkang.

Adakah sudah yakin ingin menang PRU hanya dengan membiarkan serangan peluru kotor pembangkang?

Adakah kita yakin kita akan menang PRU, sekiranya mereka berpecah dan pertandingan 3 penjuru itu akan berlaku?

Adakah kita yakin kita akan menang PRU sekiranya, kita tidak menyerang pembangkang dengan cara paling radikal dan tersusun?

Adakah kita yakin kita mampu menang PRU sekiranya undi orang cina memang tidak akan memihak kepada kita?

Ini adalah satu lampiran penulis untuk kita membuka mata, kerana sekarang bila kerajaan terlalu baik, ramai dikalangan musuh dari dalam, musuh munafiq serta serangan artis-artis suam kuku yang tiba-tiba popular dengan memberi ulasan tidak berfakta kepada kerajaan?

Malah fasa serangan terhadap Najib dan BN sudah sampai ke fasa paling akhir, Mahathir sudah membuat serangan yang nyata hanyalah untuk menyelamatkan diri sahaja, malah cytro-cyro RBA sudah mulakan impak serangan kotor di whatsap-whatsap dan FB group dan page-page yang followernya beratus ribu malah jutaan.

 ADAKAH KITA BERSEDIA?

Jangan terlalu yakin apabila musuh sedang menyusun strategi perang kotor terhadap kita. KITA SUDAH TIDAK ADA MASA LAGI WAHAI SAHABAT PRO KERAJAAN


2 ulasan:

  1. Jgn ada sifat balas dendam krn gerak kerja yg bersulam dendam akn merugikan diri sendiri.

    BalasPadam
  2. Sya kerja di Taichung Taiwan 4 THN 5 bulan. dlu Amat trsiksa Majikan gak baik Tiap hari di marahin kerja terus 24 jam jarang istrahat. waktunya tidur mlm Kerja sampe subuh pgi apalagi libur sekolah sibuk masak" boro" bisa istrirahat, pokoknya kerja.. kerja truss... jd TKW Bikin kapok tersiksa batin 4 THN lebih., kebetulan wktu itu ada teman Q kenal namanya Mbah Suroto di facebook, awalnya sya ikut-ikutan melihat temanku, ternyata setelah kubuktikan hasilnya memang luar biasa..!! katanya sering di bantu sm beliau. ternyata dia seorang guru spritual Pesugihan Anka Togel 2D sampai 6D dan Pesugihan Dana Ghaib , tp sya beranikan diri coba telpon beliau. dan sya memilih Pesugihan Dana Ghaib nya. Alhamdulillah benar2 terbukti nyata hasilnya, sya di Taiwan bisa pulang ke indonesia degan selamat jg dah Alhamdulilah..  jika sampean minat ingin tlpn beliau ini nmr nya +6282291277145 smg bisa di bantu sprti sya. Amin...

    BalasPadam